päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,030
- 2,031
- 2,032
- 2,033
- 2,034
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tänää loppu ilmaseks raataminen...*huh*
[q]sapeli, 25.11.2009 09:00:
Näyttää pahasti siltä että kohta asustellaan upeassa, vimpan päälle rempatussa, 2-kerroksisessa, tilavassa rivitalokaksiossa, jossa on oma piha ja sauna ja on muutenkin kovin, kovin hieno!
[/q]
uij onneksi olkoon! Mihinkäs päin sitä ollaan muuttamassa?
Oma :) on ehdottomasti se, että päivät käy vähiin ja mä oon pian lomalla ^______^
plurplur ^^
Sainpahan korttini takas tänään *super*iloinen* YESSSS!!!!!
Ja ajelin äsken kaverin autolla pari tuntia
Aurinko on paistanut pilvettömältä taivaalta ja sen lisäks oon saanut kivoi tekstareita
Ostin uudet arskapokat. Saas nähdä, kuinka monta päivää ne pysyy ehjinä/ tallessa...
Siinä näönhimmentimiä testatessani liikkeeseen tuli siististi pukeutunut, yli 50-vuotias mies tötteröjätskiä syöden. Setä alkoi kokeilla silmälaseja nuoren naismyyjän seurassa. (Monetkohan lasit sotki jäätelöllään...) Osuipa kokeiluun sitten lasit, joiden sangassa oli iso H-kirjain. Setä kysyi myyjältä: "Onks tää H niin kuin Hetero?" Meinasin tokaista, että ei kun Homo. Myyjä tosin valisti kyseessä olevan Hugo Bossin lasit.
Kesätöitä luvassa ja yo-kirjotusten matikasta tulossa vähintään M <3<3 *sydän*
vappu tuloo kohta ja kiva ilmakin vissiin jotenkin ei maita duunit just nyt niin onkin hyvä relata vähän ja nauttia murun ja kavereiden kanssa vappuilusta.
mä näen tänään mun ihanan ystävän, jota niin kovin ikävöin*plur*
[iso]MARCO V 28.04.2005 @ Soho[/iso]
Tätä oon niinkuin odottanu öö.. en muista ees kuinka pitkään ja voitte olla varmoja että hehkutan tätä niin paljon et huoh..
Viime vuonna Marco V oli loistava treella... saa nähä mitä nyt kun herra saapuu helsinkiin
[q]Jutu, 5.4.2005 16:44:
Kävin varaamassa ajan optikolle ja torstaina saan tietää, että voiko musta tulla kaksi-silmänen sokee lepakko. Olis meinaan aika hyvä juttu, niin ei tarvis kesällä ajaa pelkällä tsägällä
[/q]
Mut mä oisin voinu tulla kartanlukijaksi.... *vink**iloinen* mellukin kyytiin ja mulle viina pullo niin ollaan japanissa kun mä vähän neuvon... joten et sie mitään laseja tarvii.... luota magneettien voimaan
sain autoa korjattuu ihan sikana, ja sain sen jopa liikkeelle jo ja muutenkin ollu niiin hyvä päivä vaikka väsyttää ihan sikana jo nyt vaiks pian vast pitäis töihin lähtee Ja mikä KELI ulkona, +++ kesäkesäkesä tulee
Huonosti nukkunut ja aamiaisen väliin jättänyt minä tänään puoliltapäivin:
Päikkärit nukkunut ja kunnolla syönyt minä justiinsa nytten:
Olen kypsä ihminen! Niin siis kypsyysnäytteeni meni läpi hyväksytysti.
Joo, AMK-opiskelija vielä vähän aikaa. :)
kesä tulee...*pihkassa*
ohhoh mikä ilta....
Peikon ilta:
Mä olen kadottanu mun avaimet muutama päivä sitten.. Nooh en mie oo niitä tarvinnu kun Taru on ollu kotona.. Tänään illalla sitten Taru lähti käymään asioilla... Nooh Astaroth oli tulossa miun luo ja kello oli yli 21.00 joten alaovi oli kiinni. Antti soitti että se on alhaalla ja niin mie fiksuna laitoin välioven kiinni ja kengän oven väliin jotta se jää auki siksi aikaa kun hipsin alas avaan Antille oven...
Kuinkas ollakkaan juuri kun avasin hissin ovee tuli joku viima ja mun kenkäviritelmä petti ja ovi paiskautu kiinni Niin mä sitten paljain jaloin t-paita päällä kävin avaa Antille oven ja tultiin mun oven taakse miettimään mitä tehhään.. ajankuluksi koputtelin mun oveen ja raavin sitä ihan kun Humu-Pekka olis osannu tulla avaa ton saakelin oven..
Sitten alkoi operaatio saada Taru kiinni koska sillä on avain.. no Tarun numeroo ei oo monella niin päätin metsästää Yusun numeron kun ne oli yhessä liikenteessä... Mut Antilla ei ollu heidän numeroo ja mun kännykkä lepäsi kiltisti täällä sohvalla.. Sitten soitettiin Wailylle että se lähettää Nomicin numeron ja niin saadessamme Nomicin kiinni hän soitti Ant1:selle joka lähetti yusun numeron nomicille ja nomic lähetti sen antille ja kun soitin onnessani siihin numeroon niin siellä vastasi joku ROOSA Eli väärä numero ja niin uudestaan nomicille soitto että se metsästää sen oikeen numeron ja mutkien kautta saatiin yusun numeron joka meinas kuolla nauruun kun kerroin mitä on käyny..
Niin sitten me lähettiin Antin kanssa hakemaan Taruu ja Yusuu Oulunkylästä.. Ei ollu mitään herkkuu pomppii pihalla t-paita päällä ja paljain jaloin autoon.. Mut niin sitten tuli matkattuu kesävaatteissa tällä säällä oulunkyläänkin ja saatiin hauskan reissun päätteeksi ovi onnellisesti auki..
Äsken kun Antti lähti se meinas unohtaa sen avaimet mun luo.. tänään on selkeesti avaimien kirouspäivä..
12 tunnin palkka ilmaiseksi, tekemättä mitään, olemalla kotona.
Pariloitu broilerinleike + ranskalaiset aurajuustokastikkeella, ja cokis.
Oli taas niin kivaa laivalla *plur*!
Tänään kuuntelee Asaa *iloinen*.
Tänään mennään kattoon minitipuja talvipuutarhaan http://www.clicksmilies.com/s0105/tiere/animal-smiley-032.gif
Meijän uusi perheen jäsen on tänään kotiutunut.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,030
- 2,031
- 2,032
- 2,033
- 2,034
- ...
- 2,345
- Seuraava »