päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,027
- 2,028
- 2,029
- 2,030
- 2,031
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Jea, saan rahaa jouluksi! Palautuksia tulee ihan kivasti
mun seminaari oli tänään ja se ei ollukkaan
ihan täys katastrofi*plur**aplodit**jiihaa**iloinen*
seminaarin jälkeen oli niiin huippu olo
et nyt se on ohi huh sitä adrealiini rushia
mä ehkä _hieman_ jännitän noita esiintymisiä..
ei ois enää paljoo jälellä niin valmistusin :)(:
edit: typoes
Sain privaviestin:
edit: jonka poistin pyynnöstä
Mutta silti: nauratti
rastat tilauksessa *sydän**iloinen*
Vitsi mitä fiilistelyä täällä kotona
Above & Beyond vs. Andy Moor - Air For Life (Original Mix) soimassa, selailen viime viikonlopun bilekuvia... *sydän*
Kaiken maailman pikkuasioista - ja ehkä joistain vähän isommistakin - kerääntyvää hyvää fiilistä
Edit: ja pistetään perään viel Mike Foyle & Signal Runners - Love Theme Dusk (Signal Runner's Sunrise Mix) ihan vaan leijailun maksimoinniks
Poikaystävä tulee 21.12. tänne! Se osti lipun! Se siis oikeesti tulee! *aplodit**jiihaa**tanssittel**plur*
Mummon kanssa pitkä puhelu.. (huvittavaa juoruu mummon kanssa puhelimessa kun se asuu viereisessä talossa ja siel tulee käytyy joka viikko *hih*)
Huomenna meen käymään siellä taas ja sitten kattelen piirustuksia mitä oon broidien kanssa piirelly kreikassa hänelle ja lähetelly.. + kaikki kirjeet on tallella ym ym.. vähän siistii nähä millaisia piirustuksia on tehny 15 vuotta sitten
Raksu lupas tulla poikkeen tänään kun pääsee iltavapaille *sydän*
Biisien ostaminen siirtyi BeatPort:iin.
Poikaystäväni avaimet katosivat vappuna, mutta pienen salapoliisityön ja klubbarin avulla onnistuin jäljittämään ne!!!*super*
Projektin loppu häämöttää!
[q]ezzy, 18.4.2005 22:17:
---
Individual, 18.4.2005 22:08:
---
Vinkumassa...vedä nyt jo vittu päähäs. Kuka on väittänyt että mikään on keltään pois, totesin vain joka keväisen tosiasian, että heti kun ilmat lämpenee, niin vaatteet vähenee ja sitten on jengii ihan kunnolla flunssassa. Oot sä kyllä ihme epeli.
---
ja sitten lauotaan loukkauksia, loistavaa...
tän keskustelun voi varmaan päättää tähän :D
btw. flunssa on virustauti...
[/q]
Niin toi "vinkuminen" ei sitten sun mielestä ollut asia minkä olisi ehkä voinut korvata jollain toisella sanalla, jos oli tarkoitus välttää loukkauksia. Ok, Flunssa on virustauti, mutta väärä pukeutuminen, vilustuminen ei ainakaan paranna mahdollisuuksia välttää sitä.
Etenkin jos on kotoisin lappeen Rannasta
Huomen työhaastattelu.. musta saattaa tulla kesän ajaks toimisto täti...*hymy*
Ihana päivä *sydän*
Jes!! Päihdetyön peruskurssin ensimmäinen essee tehty.
Takana ihan persepäivä duunissa ja tieto siitä että tyhjä asunto odottaa kun kulti on risteilemässä ei helpottanu yhtään oloa.
-Illalla olon pelastaa ihana lappu pöydällä, kuinka joku voikin olla niin sulonen yksilö. *sydän*
Iltalenkki viilenevässä kelissä, kiva taas päästä vähän pärsimään kun ei ole hetkeen tullut ajeltua mitään pidempää lenkkiä.
työt
tää on vaan niiiiiii kivaa
mut on luotu sihteeriks
kolmas päivä tänään ja kehuja satelee, oon niin näppärä ja tehokas ja nopee
oiiiijjjj tää oli nii just sitä mitä mä tarttinkin tähän väliin
ainii, äsken kirjotin sanelusta, oli muuten aika lystiä
[q]Gnomex, 17.4.2005 13:16:
Tosi hyvä mieli eilisistä kemuista
[/q]
Sama, sama, ja ku ei tullu kääliöiltyy ni ei oo krapulaakaa, vaikka vähän väsy onkin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,027
- 2,028
- 2,029
- 2,030
- 2,031
- ...
- 2,345
- Seuraava »