päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,959
- 1,960
- 1,961
- 1,962
- 1,963
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Vihdoin terveenä ja yötöit tupla palkalla... ei voi muuta ku hymyillä *jiihaa*.
Ehdottamasti on hyvä asia että murhaaja on saatu kiinni, ja uusimman tiedon mukaan saa tuomion harkitusta murhasta. Oli jo torstaina uhannut tappaa kuolleen miehen.
Puol vuotta ku yks kiva poika pyys treffeille, ja siit se lähti *sydän*
Synttärit synttärit synttärit ja sain töist vapaa päivän. Illalla poikaystävän kaa jotain kivaa *sydän*
Saannu paljo aikaa, vaikk unta tuli viime yön nautittuu vaa 2,5h. Sain pikkusiskon pesee ikkunat mun puolest *kihkih*
Kaikkien huonojen aamufiilisten jälkee päiväst tuli tosi kiva, näki kamuij, pääss shoppailee ja kaikkee tosi kivaa. Toivottavasti huominen ois yhtä kiva ku tää päivä
50e tippit viime yöltä tuntuu tosi hyvält ku oon nyt viikon kärsiny rahapulasta
Ostin tänää uuden puhelimen, käytii kamujen kaa leffas ja syömäss kiinalaises ja sapuska oli aivan tajuttoman ihanaa *sydän* . Muutenki ollu ihana päivä tänää
Eile oli ihan sairaan ihana päivä, hyväll tuulell siit vielki ja sit et aamull herätessä ei ollu krapulan poikastakaa
Aamulla oli väsymys maksimus mut nyt on hetki aikaa enneku lähen uutee työpaikkaa ja väsymys on poissa
. Muutenki aivan loistava fiilis täst päiväst ja viime viikonlopust
Pääsen tänää takas kotii, oma koti paras paikka. Äitin kaa tullu taas tapeltuu ni oma rauha *sydän*
Oon saannu itteni vihdoin ylös, eilinen vitutuski on kadonnu *sydän* . Hyvin nukutun yön jälkee ei voi olla ku onnellinen et jätti eiliset lahen bileet välii . Mut nyt pitää lähtee iha oikeesti liikkeesee
Nyt on vaa nii hyvät fiilikset, kaikki vaa on nii hyvin
Vihdoinki oon saannu siivottuu koko kämpän, tää on nyt siistii jos viel kaapit ens viikoll siivois
[q]äm, 20.9.2006 20:20:
Ostin tuoksukuulia imuriin *sydän*
[/q]
Haha, *ttu noi on kyl turhia. Ostin itse niitä ihanilta vaikuttavia laventelikuulia ja ne tuoksu just about sen ajan ku heitin ne ympäri lattioita ja imuroin - mitään erikoisempaa jälkituoksua ei kyl jääny ja heitin kuitenkin lopulta sen kokonaisen 5e tuubin imuroitavaks :)
Ehkä mun myllys on vaan huono ilmanvaihto pussin suhteen tai sit noi on ihan bs:ää :(
Sai nukkuu kullan kainalos, herätä myöhää ja ei kiirettä töihi *sydän*
[q]wiwi, 23.2.2009 12:49:
Tasasyke 55 -tunti oli perkeleen jees.
[/q]
Mitä toi 55 merkkaa :F? (ei ainakaan sykettä tai sit on ryhmä täynnä aika kovakuntosta porukkaa, jotka vaan istuskelee :D)
[q]Hyzenthlay, 13.2.2007 14:07:
nintendo wiin kumminkin, kommentteja tulee 20-70 minuutis, alkaa pikkuhiljaa tympiin
[/q]
Asetukset -> Kommentointi -> [ ] Haluan vastaanottaa ja kirjoittaa kommentteja
Kaverin tuttu Japanissa antoi meille lahjaks Lupician plantation specified -teetä.
Kyseessä on:
Green Tea
Kyoto, Japan
Aivan pirun hyvää teetä kyl, mut niin on hintakin. Paketissa oli viis pussia ja paketti maksoi Japanissa 13 euroa :D, puhutaan jo lähemmäs tonnin kilohinnasta. Onneks näissä riittää makua useampaan mukiin per pussi kuitenkin. Harmi et Suomessa on sushit niin älyttömissä hinnoissa, ettei tohdi käydä hakee kunnon settiä tän seuraks, tee + sushi <3
Sain viime yöllä töissä yhelt hyvänäköselt ruusun... se oli eka ruusu, jonka sain miehelt, jos omaa isää ei lasketa. Hymy pysyny koko päivän
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,959
- 1,960
- 1,961
- 1,962
- 1,963
- ...
- 2,345
- Seuraava »