päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,961
- 1,962
- 1,963
- 1,964
- 1,965
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]KooKie, 2.6.2007 09:05:
Musta tulee parissa tunnissa virallisesti ylioppilas. [/q]Onnex Olqoon!!!*tanssittel*
KERTAUSKUTSU*uros*
[q]Kriss G, 6.3.2008 12:45:
---
Cyrez, 6.3.2008 12:32:
KERTAUSKUTSU*uros*
---
:DDDD HAHAAA!!!
[/q]Huomaa kide et tää on kuitenki päivän hymiö, eikä päivän mutrusuu -osios. Eli jollain hyvinkin sairaalloisella tavalla uskon et niistä viidestä päivästä voi tulla jopa hauskat*ding*
löyty yks ihana levy
[q]astaroth, 6.3.2008 12:58:
---
Cyrez, 6.3.2008 12:32:
KERTAUSKUTSU*uros*
---
tulispa mullekin, tahtois päästä :D
[/q]no jos sit meet mun puolesta, ku noin täpinöissäs sitä kutsuu ootat*slurps*
minttukaakao <3
katselen par aikaa speedrun-videota vanhasta 8-bit nintendon kid icaruksesta. luoja, että osaa olla legendaarinen peli ja nostalgiaa näkyy karvoilla
ja toi viikatemuijan skitsoilumusa on edelleen yhtä ärsyttävä ja psykedeellinen, kuin ~15 vuotta sitten
[size=1]perjantai ftw[/size]
Tänään päästään vähän viihteelle. :)
[q]Timmo, 5.9.2006 00:14:
Mitä? tuleeko sieltä taas jotain katsomisen arvosta?
[/q]
maanantaina alkaa, ihka ekasta jaksosta lähtien. mäkin oon ihan jipoissa, voin katsoa jopa tunnin televisiota viikossa nollan sijaan ^^
Kaksi vähän aikaa sitten huoneeseeni hilaamaa 12 supparia. Ja jääkaapissa on mansikkakermakakkua ja 1,5l kokista.*slurps*
Ai mä hemmottelen itseäni. :)
[q]UnityF, 5.9.2006 12:11:
mäki tahon yhtyy OZ *super**sydän*
mä aloin miettii vain tuleeko ne _kaikki_ jaksot vaiko vain ekat kaudet?
[/q]
kaikki tuotantokaudet alusta loppuun :)
sain itseni tänään pitkästä aikaa salille, teki todella hyvää :)
eräs hyvä kaveri tuli tänään morjenstamaan töihin parin vuoden jälkeen, työpäivä meni mukavan leppoisasti ja sain suoritettua itselleni mieluisan ostoksen täpärästi ja mutkitta. tälle viikolle on kans kivasti työtunteja ja tuleva viikonloppu on vapaata. palkastakin jäi bileiden jäljiltä parisen kymppiä jäljelle, mikä on sangen positiivista
eli sangen harmittomissa merkeissä on tämä maanantai mennyt. ja kylmä rinki on vielä tulematta
olen ensimmäistä kertaa työelämässä sairaslomalla. tääpäs on kivaa
[q]Zenni, 29.9.2006 00:38:
Okei OKEI älä tiuski!
[/q]
http://img81.exs.cx/img81/3103/socute.gif
[q]Zenni, 28.9.2006 23:45:
Pelicans - HIFK 10-1
[/q]
vaikka en pitkään aikaan olekaan lätkää aktiivisesti seurannut, niin siitä huolimatta:
WTF? :-D
ps. [size=1]kalpa tulee neljän vuoden sisällä ja syö teidän iskät![/size]
[q]Zenni, 29.9.2006 00:28:
Tukehdu heinäpaaluihis. >:(
[/q]
ime kulkusias! >:(
[q]Zenni, 28.9.2006 23:55:
Jep kyllä siitä sun lätkän seuraamisesta taitaa olla vuosia
[/q]
HEI!
arvaa, kuka huuteli neljä vuotta sitten, että "ässät tulee, ässät tulee!"? arvaa, kuka paukutteli henkseleitä viime kaudella kavereiden syödessä kengänpohjaa? :D
NÄYTÄN VIELÄ TEILLE KAIKILLE!
näyttää olevan remppa etuajassa(!) valmis, ja jälkikin on oikein nättiä
yay
[q]Zenni, 29.9.2006 00:06:
Nooh lauantaina tulee Jokereiden ja Kalpan välinen death match et voidaan sit kattoo kuka on kuka! NII! NII!
[/q]
pah. narrien voittoputkella pyyhitään sanonko mitä, kun savon puolelta alkaa traktorinpyörät ja lampaat lennellä kaukaloon!
ET NII VAA ITELLES! >:(
[size=1]paitsi eipä mulla varmaan sydän särkyisi, kun on ollut koko ikänsä henkisesti narripoika, savolainen sit veren puolelta :P[/size]
[q]domi, 29.9.2006 00:02:
Sano toi selvänä.
[/q]
milloin...?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,961
- 1,962
- 1,963
- 1,964
- 1,965