päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,957
- 1,958
- 1,959
- 1,960
- 1,961
- ...
- 2,345
- Seuraava »
meidän uus koira vauva myös hienosti vauvan vastaanottaneet kissamme. Ne on kaikki niin muruja
Pakko sanoa että itse hurahdin aasiaan ollessani viime kesänä nelisen viikkoa repun kanssa kiinan mannuilla ja maaseuduilla. Aivan kurko paikka
Kyllä. Aasiaan on päästävä uudelleen reppureissaamaan ja katsastamaan uusia paikkoja. Tosin sairaalassa vietetyn viimeyön (hyvää synttäriä mulle vaan :D) ja kaiken maailman tutkimusten jälkeen alkoi ensimmäistä kertaa tulla sellainen fiilis, että en ainakaan ihan heti perään halua Indonesian suunnalle. Ehkä joskus kun oon saanut olla tarpeeksi kauan aikaa terveenä. :P Onneksi malaria saatiin suljettua pois, mutta jokin kaveri (ameeba / parasiitti) mulle on mukaan tarttunut. Nyt vaan toivotaan parasta, että se saadaan häädettyä pois. On tässä jonnin aikaa jo oltu melko heikossa hapessa.
Mutmut, puhdas vesi ja ruoka on tosissaan etuoikeuksia meillä täälläpäin maailmaa. Kyllä niitä oppii arvostamaan ihan eri tavalla tämmösen reissun ja kokemusten jälkeen. En kuiteskaan todellakaan kadu reissuun lähtemistä, tekevälle sattuu ja ei se ota jos ei annakaan.
neljä päivää lomaa
Höh :( paranemisia !! Itse selvisin...no...pelkällä vesikakkosella reissusta :D
Thanks! Oon itseasiassa hyvässä kunnossa taas, vaikka tutkimukset yhä kesken. Vesikakkonen on aika vakio noilla Aasian reissuilla. :D
Tähän topikkiin ehottomasti kuuluu se, että oon päässyt taas nauttimaan reenaamisesta kun olo on kohentunut sairastelun jäljiltä. Ah ihanaa! Iltavuoroviikolla oon päässyt myöhään kotiin, mutta herännyt silti aikaisin ja vetässyt joka aamu reeniä ja ah että kun tuntuu hyvältä! Sama linja jatkukoon. :) Pitää vissiin ostaa kiloittain raejuustoa jääkaappiin, kun sitä tuntuu nyt uppoovan kilo per päivä. :D
Sain varattua uuden ajan parturille samaksi päiväksi aikaisemmansta myöhästyttyäni.
Ja huomenna pääsen töistä jo klo. 13. :)
Mä rullasin just olkkarin matot veks, laitoin kypärän päähän ja harjoittelin skeittaamista himassa. :D Huomenna meen kyllä ihan ulos asti laudan kanssa.
Oon päättänyt opetella kaksi uutta taitoa: skeittaamaan ja soittamaan selloa. Vielä pitäisi joku käytetty sello hankkia jostain.
Oon ihan fiiliksissä uusista asioista. Oon vahvasti sitä mieltä, että ihmisen ois hyvä opetella uusia juttuja läpi elämän.
Lisäksi oon tosi onnellinen siitä, että lähdin mun kuukauden mittaiselle reissulle yksin. Mulla oli tosi unohtumaton reissu akselilla karibianmeri (Vieques island Puerto Ricon vieressä) ja hetken päähänpistona ja vastapainona New York. Asuin paikallisten kanssa kumpaisessakin kohteessa, näin ja koin upeita juttuja ja kaikkea sellasta, mitä perus turistireissulla ois varmaan jääny kokematta. Ja toki tutustuin upeisiin ihmisiin. :)
Life is good. <3
En mokannu juhlis, vaikk kauheesti pelkäsin
http://koti.mbnet.fi/slide/temp/Rottinki2.mp3
Ohjeet nussimiseen. *^___^*
42'' Plasmatelevisio <3
loppu duunit (vuorotyö), niin jaksaa taas harrastaa urheilua 4-5 kertaa viikos aiemman 0 sijaan...
Sport mestiksen mestariksi! <3
Kiva aamu tähä mennessä, ja iltaa ootan innolla, suunnitelmat on kovat
edit: Eilinen juoksulenkki meni oikein kivasti
Tänää tuli kutsu pääsykokeesee, oottanu sitä jo aika kauan ja pelänny ettei ees tulis
Tänää hymyilyttänu koko ajan, pitkästä aikaa Kiitos kaverit ja muut osalliset
Sain nukkuu pitkää, ilmaa et kukaa tuli häiritsee ja sit painia sängyssä kullan kaa *sydän*
Pari lisä vuoroo tuli töistä ainoo et ne on keskellä viikkoo
Tänää tuli HAMK:ista paksu kirje, pääsin sisää. Vaikken sinne haluu, ni kyll lohdutti tieto et on sentää joku koulupaikka
Mä sain kämpän *sydän*
[q]Takyon, 3.8.2006 19:02:
Mä VIHDOINKI pääsin omaan luukkuun ^_^
[size=5]tosin tää tapahtu jo tiistaina[/size]
[/q]
onneks olkoo
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,957
- 1,958
- 1,959