päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Huone uudelleen sisustettu. Ja ai että näyttää musta kivalta.
Mutta päivän :( on se että kaupat on kiinni eikä saa hyvin ansaittua asennuskaljaa.
Ensimmäiset joululahjat ostettu ja paketoitu. Ihan joulufiilareissa oon*nauru*
"Oh come all ye faithful, joyful and triumphant, come ye o come ye to bethlehem... "*lauleskel**nuotti**jeesus**eikä*
On jotenkin niin mielettömän onnellinen olo.
Kaikki kouluasiat selvillä ja valmistuminen on nyt todistusta vaille tosi.
Pitkästä aikaa nukuin yöni kertaakaan heräämättä ja tiedossa on kiva ilta hyvän ystävän kanssa.
Joululomaakin myönnettiin enemmän kuin tarvitsisin, pääsen pitkästä aikaa kotiin maalle lepäämään kunnolla.
Ei voi kuin hymyillä.
[q]Late, 30.12.2005 17:38:
ibook 12" *sydän*
[/q]
ja kenenköhän suunnistustaitojen ansiosta?*vink*
"jo" 6pvää ilman tupakkaa*iloinen*
Liput Amsterdamiin [check]
Uusi laukku [check]
Parempi mieli [CHECK]
Onpas mukava huomata olevansa aidosti iloinen kaverin puolesta, joka sai viimein pitkän ja ahkeran hakemisen jälkeen koulutusta vastaavaa ja häntä kiinnostavaa duunia.
Nyt kun vielä tärppäis itselläkin kunnolla uuteen duuniin...
pääsin tänään "muuttamaan" ikiomalle työpisteelle*hihu*
nyt ei tarvi kanniskella tavaroita päivittäin paikasta toiseen ja hukata tärkeitä papereita..
tosin mun järjestelykyvyllä pystyn hukkaamaan paperit tällekin pöydälle :D
[q]Lost-Soul, 15.12.2005 18:49:
Ostin tänään itselleni joululahjan (avasinkin sen jo). Samalla pääsin sitten eroon vanhoista tietokoneen kaijuttimista ja ääni parani huomattavasti.
http://harmankardon.com/images/product_small/SOUNDSTICKSII.jpg
[/q]
Todella nätti setti, kerros tarkemmin mitkä noi on ja paljon maksoi? Ja mistä hommasit? Ja näköjään harman kardonit on.
EDIT: Löyty jo kaikki info. Eikä ole muuten pahan hintaiset. Millainen äänenlaatu on? Ainakin H/K lupaa hyvää.
[q]BB_turone, 20.12.2005 18:39:
16h unta
[/q]
Saiski joskus sen verran*igor*
Aamutreeni.. Tuli melkein oksu. Eli olen onnellinen masokisti.
Saan oman asunnon! :)))
[q]Verano, 21.9.2006 16:02:
---
Annakins, 21.9.2006 15:58:
Parempi mieli [CHECK]
---
[/q]
löysin eilen maailman ihanimmat lasketteluhousut*pihkassa*
eilinen oli muutenkin aika täydellinen päivä, kiitos Tuuli seurasta ja lipukkeista*vink*
[q]Cera, 25.2.2007 00:50:
---
ALIEN,
LOL. Mekin buustittiin yhden 70:n druidin kanssa meidän shammylle ja vittu onnistuttiin wipeemään kerran! =DD
---
tää kuuluis tietty kai wowi topikkiin, mutta, en oo aikasemmin siellä ollu ja arvaa avasinko iiiiihan vain uteliaisuuttani niitä hautoja siellä? :DDDD
sain kyl vähän kuulla siitä sitten mutta... 'hups' 'soriiii'
[/q]
ah, muistoja! sen bossin kanssa tuli kirottua joskus nuubina, kun joku samperin perkele meni aina kähmii hautoja hahaha :DD
Mut nyt me mentiin vaan liian itsevarmoina epixit päällä ja agrottiin ne kaikki torakat siitä yhdestä huoneesta ja tuli suht pahasti pataan viel x))
Pääs pieni levunen shammy kuittaa wanhoille raidi-parroille stana >_>
lapset olivat tehneet kortin ja saaneet sanoa jotain asioita mistä ne tulee muistamaan mut..
eniten lämmitti kommentti: Terhi on hyvä. (tässä välissä on nähtävästi esitetty kysymys että no missä tai miksi?) No. Kun se on niin hyvännäköinen.
niin. ja tänään luin lehdestä että Korn tulee Provinssiin, nyt sinne on ihan OIKEASTI päästävä*pihkassa*
Vitsit mulla on yks niin päheeihanaparas ihminen mun elämässä, huhhuh*plur*
RMJ:n lippu taskussa
http://i4.photobucket.com/albums/y111/troy31/chelios.jpg
tsiisus et putosin AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*NAURU**TIRSK**PÖKR*
chelios 88v
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- ...
- 2,345
- Seuraava »