päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- ...
- 2,345
- Seuraava »
*sydän**pihkassa**plur*
Ihana päivä :)
tulee varmaan kuuma päivä mut ei haittaa
JES! Sain eilisen ison duuninkin valmiiksi vielä vähän on hommaa mut kun vaan aloittaa niin saa valmiiksikin joskus
Loistofiilis, loma alkaa tänään rennolla illan istumisella, saunomisella ja yleisellä juopottelulla mukavassa seurassa.
Lenny*pihkassa*
Meille tulee koira ihan kohta
[q]Super-Kerttu, 19.7.2005 08:27:
Ja kaiken kruunasi ihanat hetket kotona ennen nukkumaan menoa!
*sydän*
[/q]
oOT SAANU MUNAA*IGOR*
[iso] LOMA, LOMA, LOMA!!!*jiihaa**aplodit**jiihaa* [/ISO]
*sydän**plur*
oli kamala krapula oli aamul, mut päivä onnistui menemään hiton hyvin kuitenki loppujen lopuksi
Ei se ollutkaan niin vaikeaa olla kiltisti
ylennys ja 300 euron palkankorotus*heiii*
2 viikkoa enää isoihin pippaloihin, eli valmistujaisiin!! ja kampaajalle varattu aika kampaukseen.
Löysin äsken mun vanhan cyberdogin hameen kaapin pohjalta, vitsi että tuli muistoja mieleen. Ton hameen kanssa tuli silloin aikoinaan biletettyä paljon.
Mutta en kyl enään moista päälleni pistäis. :D Ja eipä se kyllä mahtuiskaan. tullu liikaa lihasta vatsaan.
Pikkuhiljaa alkaa olemaan 2vrk ilman tupakkaa!=)
Sain paikan yhelle kurssille eilen pidetyn haastattelun perusteella*iloinen*
Siltä kurssilta tosin karsitaan vielä 1/3 osa pois ensimmäisen viikon jälkeen ja loput saa sitten jatkaa siitä. Nyt täytyy vaan pitää peukkuja ettei tuu karsituks enään siinä vaiheessa*joo*
Mul alko VIIKON LOMA niinq NYT*plur*
[q]subu, 30.8.2005 23:08:
Saikkuu torstaihin asti. hmm.. mitäs tekis?
[/q]
sama täällä*hih*
[q]candyraver, 23.8.2005 22:23:
---
dominikh, 23.8.2005 22:17:
---
Saatko menemään vakuutuksessa, vai maksatko ihan kylmällä käteisellä tuon? Ja sanoivatko mitään arviota...itsellä olisi sama homma tulossa
---
Saan arvion lopullisista kustannuksista ens viikon käynnin yhteydessä. Tänään otettiin röntgenit leuoista ja hampaista ja seuraavalla kerralla se hammaslääkäri on laittanut "pakettiin" sen,että mitä niille hampaille tehään ja millasella aikataululla ja paljon tulee maksamaan.
Mulla ei oo mitään vakuutusta tälläseen, käteisellä tuun maksamaan kaiken.
Ajattelin kyllä vielä kysellä mahdollisuuksista saada jtn apua joltain julkiselta taholta tohon loppusummaan.*ding**joo*
[/q]
Tänään sain sitten lopullisen hinta-arvion koko suun remontista,johon kuuluu mm. neljän hampaan poisto(joista yksi jo poistettu*aplodit*),muutaman reiän paikkaamista(toi paikkausaine näkyy olevan kalleinta tos hintataulukossa*ding*,hampaiden putsaus(koneellisesti kaikki "kalkkeutumat" tms. pois) ja alkavien reikien korjaus etc.
Loppukustannukseks oli arvioitu 1247,40eur(josta kela korvaa 362,51eur) ja itselle jää maksettavaksi 884,89eur*poks*
Käyntejä tulee yhteensä 6-8,koska joudun jaksottamaan noi niin että noin 150-200eur/kk menis
tohon,kun en kuitenkaan mikään miljonääri ole*nauru*
Mut ei toi hinta muuttanu mun mieltä siitä et en aio julkiseen hammashoitoon mennä enään ikinä*grr* Maksan vaikka ittseni kipeeks mielummin yksityiselle. Tuskin tuun kumminkaan pääsemään tästä mun hammaslääkäripelosta tän remontin aikana eroon,mutta tuleepahan ainakin hoidettua hampaat kuntoon ja sit ei tarvii hetkeen mennä kidutettavaks*uuh*
Endorfiinit ovat elämän parasta huumetta.
Pääs duunissa kattelee kivoje leluja. :P Eli neljä räkkipalvelinta päällekkäin. Ku laitettiin ne päälle niin ihan kun ois suihkumoottori startannut luokassa. :D Ja sitten niiden käydessä niin metrin verran koneiden takapuolella tuntu vielä lämpimän ilman virta selvästi. Ja kiva levy-IO koneilla: 14 kpl 15 krpm 18 gigan SCSI-levyjä 320 mbit/s kaistalla raidattuna, prossuina 2 * 3 GHz Xeonit ja pari gigaa muistia. Jumalauta mä haluun tollasen himaan. Ja tosiaan toi oli vaan koulutuskone. :P Tää on nörden märkä päiväuni.
EDIT: Ja maanantaina alkais kertaukset, 5 päivää fyysistä lomaa tiedossa. :)
Sain kalastettua itselleni torstaiksi haastattelun tänhetkiseen koulutukseeni liittyvää työharjottelupaikkaa varten paikasta, joka on ollut mulle alusta asti se ykkösvaihtoehto tohon työharjottelun suorittamiseen. Kaikenlisäks se puhelu jo pelkästään kuulosti aika lupaavalta ja voin aika luottavaisin mielin mennä sinne varsinaiseen haastatteluun*iloinen*
edit:typoja...
Mulla ois nyt pakastimessa/jääkaapissa kohtalainen pino hyviä protskupatukoita, nyt saa töihin terveellistä namia välipalaks.
EDIT: Ja muutenkin oli kiva ilta. Kiitokset siitä vielä sinulle.
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- ...
- 2,345
- Seuraava »