päivän :)

Back to häröily O

Arska paistaa*plur*

Subwayn tuplasuklaa keksit!*kuolaa*
Söin eilen sellaisen ja se oli niinku niiiiiiiin hyvää..*aplodit*

-Lauantai *känni*
-Rauhallinen päivä kullan kanssa
-Murun tiskivuoro
-Säde
-Murtauduttiin (omaan) verkkokellariin ja saatiin pipot ja vanttuut sisälle.
-Siivottii parveke siihen kuntoon kun se pitääkin olla*nauru*
-Siivottu koko kämppä

Pitkällisen taistelun jälkeen sain taivutettua mun Messengerin toimii just oikein eikä päin vittua niinkuin vielä eilen oli. Nörtti joutui puukottamaan winblowsia kyl iha liikaa. Mut nyt toimii.

Nii ja joo, kyl mäki hehkuttaisin tollasia pluristelu-juttui, mutku joudun vaa kateilee teille kaikille.

Lääkärintarkastuksesta (työhöntulotarkastus) tuli kaikki normaaleita tuloksia. I'm healthy guy, ja vielä todistettu työhön kelpaavaksi.

Nonni. Nyt mä teen jauhelihakastiketta kunnon perinteiseen kuohukermaan.. Lihotan itseni sillä ja spagetilla, että saan jatkossaki pysyä sinkkuluukussa. Sade sukkaa, mut kotona on ihanan lämmintä.

//edit: Nii ja sit tosiaan, sain tänään sit lopputyön aiheen vihdoin parsittua kasaan. Eli Nyt sit seuraavat pari kuuta naimisissa sen kans. Oliks tää nyt sit :) vai :( ???

Mukava puhelinsoitto

[q]KooKie, 5.11.2006 10:06:
Oon ollut koko viikonlopun himassa opiskelemassa hissaa ja töissä ansaitsemassa rahaa. Eilen jäi HYTKYt väliin, mikä harmittaa vähän (tosin ei niin paljon, kuin ohareiden tekeminen mun kääliöille *sydän*), mutta tosiasiassa oon helvetin ylpee siitä, että kykenin tekemään järkevän ratkaisun ja jäämään kotiin, kun väsytti, oli rästitöitä ja jalka vammas.
[/q]
sama täällä - eilen vielä kuuden aikaan illalla olin hyvistä lupauksistani huolimatta lähdössä hytkyilemään mutta kuin ihmeen kaupalla jäin kotiin. ja ERITTÄIN ylpeä siitä.*joo*

on tullut nukuttua kaikki mahdolliset univeltat pois, aamulla jaksoin salille ja nyt on aikaa siivoilla ja tehdä jotain hyvää ruokaa. illalla vielä voisi käväistä tuolla ulkona nauttimassa pakkasesta*hymy*

ajatuskin viikonlopusta kokonaan kotona pelotti jo maanantaina mutta selvittiinhän siitäkin*hikoil*

hotelli-aamiaisella pärjää kumman pitkälle asti päivää

JES! Sain sen toimii!

[q]Infiana, 9.11.2006 12:42:
Kohta kello on niin paljon että mulla on pätevä ekskjuussi lähtee vittuun toimistolta, kun on ihan hillitön krapula ja morkkikset vielä päällä, ja sattuu katsoa tietokoneen ruutua. Silti pitäis jaksaa tehdä duunia, koska faija joutu just sairaalaan ku sen sydän ei kestänyt meidän eilistä dokaamista, ja sillä oli vitusti duuneja rästissä, jotka tietty dumppaantuu muiden niskaan. Siispä oon helvetin onnellinen siitä että mulla on toiseen duunimestaan keikka, niin että pääsen irtautumaan tästä stressipesästä.

Ps. Vituttaa tää facking photoshoppi ku se menee tiltiin kokoajan. Saatanan vittu. Ainii, oliks tää se päivän positiivinen hymiö-topicci? Jii-fuckin-haa
[/q]

Eli se siitä muuttamisesta sit eilisen osalta? Koitappa selvii kapulasta. DNA kauppoja on keskusta täys. Ja huh.. kuulostaa aika ilkeeltä toi isäs case. *pökr*

ps. Muista isäinpäivä sunnuntaina.

Todistin tänään itselleni olleeni aivan helvetin oikeassa eräässä todella merkittävässä asiassa, vaikka kuinka paljon on väitetty vastaan ja kiistelty faktoista. Tämä tieto loukkasi, mutta kummasti helpotti :)

Tajusin juuri että neljä ihmistä on sanonut mulle kuukauden aikana olevani "tunneälykäs" ihminen (eli aiheena ovat olleet parisuhteisiin kuuluvat arvot, tavat, sosiaalisuus yms.). Vaatii tietysti luottamusta ja oikeanlaisen ihmisen jolla on myös kokemusta (tai taitoa) kenen kanssa pystyy avautuu ihan kunnolla unohtamattakaan sitä vastakappaletta joka osaa myös kyseenalaistaa tiettyjä asioita mitä sanon, jotta pystyn ja myös saan perustella ne. Ja jos on ollut asioita missä en ihan niin perillä ole ollut niin niitä on myös selvitetty yhdessä ja mietitty mihin ne perustuu, oppia koko elämä. Mut helvetin hyvä mieli tuli kuitenkin kun pitkästä aikaa on saanut kehuja wowinkin ulkopuolella ja vielä mielestäni aiheesta! :)

Unohtamattakaan että sain kaksi helvetin kovaa treeniä tänään aikaiseks, uuden kännykän, uudet lakanat, uudet sohvatyynyt, uuden puvun, kaksi takkia, kahdet kengät, kolme kauluspaitaa, pipon ja hemmetti lol liian pienen jumppapallon! Pyysin 75cm halkaisijaa ja niin saikin paketin mukaan, mut kyllä tämä on alle 65cm vaikka kuinka pumppasi täyteen. No mut kyllä tää kotijumppaan riittää mainiosti. Perseen alle kyl käyn hakee uuden kun taas eksyn tonne kaupalliseen helvettiin eli tsadiin :D

*hymy**tanssittel*

kiitos ryhmämme assarin, hyvä ystäväni ei tänä vuonna joudu kärsimään mun huonosta mielikuvituksesta ja yleisesti vallitsevasta matalasta budjetista synttäri(+joulu)lahjan suhteen*hihu*

..missään tapauksessa millään tavalla tärkeää tässä ei ole se, että pääsen myös itse osalliseksi lahjuksesta*iloinen*

[q]Sand3, 22.11.2006 22:22:

ollaan...koska mä pääsen koneelle kämpällä ja mä istun alusvaatteisillani täällä
[/q]

Älä kerro enempää.. Mut niinhän me kaikki..

[q]cjet, 24.11.2006 09:37:
---
ALIEN, 24.11.2006 09:36:
Täydellinen aamu. Siis v*ttu *plur*!!

---

Heräsitkö Blowjobiin?
[/q]

en vaan johonkin lämpimämpään.. jonka jälkeen vasta herätys soi ja mikäs siinä kuin tunnin aamutreeni nyrkkeilysäkin kanssa ja sit himaan syömään kunnon aamiainen ja venyttelyt. Kohta stadiin kääntyy ja iloisin mielin töihin

aiheutan kosteusvaurioo :)

meidän välitysohjelma on kaatunut!

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O