onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

Back to häröily O

[q]anri:
Oli miten oli, taisin itsekkin viitata uuteen ajokorttiin ja sen vaikutukseen mun mielikuvaan.. Ajotottumuksista puhuttaessa mulla on pääsääntöisesti ollu alla suht arvokkaita autoja, joten viittauksesi Mazdaan osui kauas sivuun.
[/q]

Näin tosiaan teit, mutta ei se postaistani sen turhemmaksi tee (koska se ei voi olla yhtään turhempi *vink*). Arvokas ei muuten ole hyvän synonyymi, kuten varmaan hyvin tiedät. Mazdasta puhuin vain, koska itselläni sattuu olemaan lyhytaikainen ajokokemus vanhasta dieselillä varustetusta Mazda 626:sta, eikä sen ollut tarkoitus viitata sinun kokemusmaailmaasi mitenkään.

[q]
A-sarjaakin saa fiksattua. En tiedä noista testituloksista sen tarkemmin, mutta nyt olikin vain omasta kokemuksesta.
[/q]

Fiksattua... No kyllähän Valmetin traktoreistakin saa hitto vie fiksattua vaikka minkälaisen menopelin. Tai Sisun rekoista. Ei autoja niiden fiksauspotentiaalin perusteella pistetä järjestykseen, kun puhutaan normaaleille kuluttajille tarkoitetuista peleistä ja testeistä. Eihän siinä ole mitään järkeä.

[q]
Oot muuten lukenu hyvin TM:s!
[/q]

Olisinpa Suomessa, niin voisin kaivella niitä ihan konkreettisesti esiin. Snif. Täytyy kyllä ilmoittaa, että juuri muita lehtiä ei ole tullut luettua, mikä on aika suuri puute. Täällä Ruotsissa on tullut selailtua vain jotain hiton Aftonbladetin Bil-lisälehdykkää, jonka olen todennut aikamoiseksi sonnaksi (mm. ovat antaneet Renault Meganelle viisi tähteä turvallisuudesta, vaikka siinä on - ainakin ollut - viallinen ABS-järjestelmä ihan tehdasasennuksena).

on auto...tai oikeestaa katujyrä, lihava lehmä, panssarivaunu, paholainen, kartanoauto ja mitähän siitä on vielä keksitty sellai punanen volvo 240 vuosikertaa -83 hyvin on auto kestäny mun menoa ja törttöilyjä, siks niin rakas ..vaikka kaikki sitä aina haukkuuki eihän se mikään kaunis näky oo mutta hyvä ajaa ja sehän se tärkeintä onki

[q]Pinski:
on auto...tai oikeestaa katujyrä, lihava lehmä, panssarivaunu, paholainen, kartanoauto ja mitähän siitä on vielä keksitty sellai punanen volvo 240 vuosikertaa -83 hyvin on auto kestäny mun menoa ja törttöilyjä, siks niin rakas ..vaikka kaikki sitä aina haukkuuki eihän se mikään kaunis näky oo mutta hyvä ajaa ja sehän se tärkeintä onki
[/q]

Joo noissa ei oo ku yks vika, ne ei hajoo.
Meilläkin on yks tosin se on 4. autona mökillä. (tai no okei kolmantena, mun on mun oma.
lipuu niinku ruotsinlaivat yleensäkin ja kiikkerä kurvissa.

Heitetään nyt tännekkin...Tyypillä takapuolen alla aika menevä ajopeli .)

Talvella ihana ajaa...BMW M5

Ei oo enkä haluais enkä tarvis. Koko ikäni pärjänny ilman autoa niin miks en nytki jatkais tätä vihreää linjaa...

Keksikää semmonen auto, joka tulis ekologisesti kannattavaksi matti meikäläisen käytössä niin kyllä kai sitä sitte vois ees harkita. Huh, mikä topic...!

[q]Hotblood:
Uus Golf GTI
[/q]

Tottis...Toi on kaunis auto.

http://homepage.ntlworld.com/kevin.yeoman/Top_Gear_MK5_Golf_GTI_Review.avi

:) Ylistävä koe-ajo..Golf GTI valittiin muuten Top gearin vuoden autoksi.

Maanantaina soitto Saksaan ja uus ”perheenjäsen” on lauttareissua vaille mun. (toivottavasti)

Golf GTI 337

http://www.canadiandriver.com/previews/images/02gti337_3.jpg

Valmistettu 1500kpl

[q]Mikki:
---
Timce:
Maanantaina soitto Saksaan ja uus ”perheenjäsen” on lauttareissua vaille mun. (toivottavasti)

Golf GTI 337
Valmistettu 1500kpl

---

Kuis paljon joudut köyhtymään?
[/q]

No en viitti tässä kertoa..Kerron sitten kun törmäillään ja tyypit saat tietty heittää.

[q]Tres:
Seuraavaksi hankintalistalla onkin sitten tämmönen:
http://sainte-gamelle.com/catalogue_officieux/R_1200_C_pics/1200grisethmb.gif

[muokattu 23.10.2002 15:28]
[/q]

Eiks tohon tartte jo kortin?

[q]a-j:
ihme topic.. miks pitais haluta auto?
[/q]

Täs puhuu taas joku jonka ulko-oven edestä menee sporat kamppiin ja rautatientorille..

Toi vois kelvata:

http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2005_lotus_sport_exige-2.jpg

Näppärän pikkuinen helsingin ahtaille teille

[q]salama jack:
(1600 euroo + asennus) alumiinitakasiivellä.[/q]

Oho. Nyt mä nauran kaks kertaa lujemmin ku nään sellasen :DD Luulin et ne maksaa jonku satasen korkeintaan :DD

Sanotaan ettei merkillä väliä kunhan nopee peli ja hopea*pihkassa* Se olisi kuin kirsikka kakun päällä

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zaYFLb8WMGM#! Kaikki millä tapetaan!

No kyllä mä mä näkisin, että se kieltämättä on vähän kummaa jos moderaattorit ei ~2 vuoteen ja 9 kuukauteen ole reagoinut täysin päin persettä nimettyyn topiciin. Mutta ehkä modepalautetopic on parempi paikka osoittaa mieltäni.

[q]mayah, 28.7.2005 10:32:
Saanko mä muokata tämän otsikkoa? Tekee aina niin pahaa toi teinix...
[/q]

Saat! Vaikka itse inhoan autoja eikä aihe voisi vähempää kiinnosta. Näyttää kuitenkin paremmalta tuolla "uudet"-laatikossa.

[q]mayah, 28.7.2005 10:37:
Mä aattelinkin, että tää saattaa aiheuttaa tunnekuohuja. Mitä jos siinä yhtäkkiä lukis "Omistatko autoa? Jos et, niin millaisen haluaisit?" Oishan se ihan järkyttävää.
[/q]

Muuta se nyt! Oot mun lempimode jos teet sen!

[q]ezzy, 28.7.2005 10:54:
---
Android, 28.7.2005 10:51:
No kyllä mä mä näkisin, että se kieltämättä on vähän kummaa jos moderaattorit ei ~2 vuoteen ja 9 kuukauteen ole reagoinut täysin päin persettä nimettyyn topiciin. Mutta ehkä modepalautetopic on parempi paikka osoittaa mieltäni.

---

mitä tuossa nyt on muka täysin päin persettä? eiköhän toi "onx autoo" ole vain läppä tuossa alussa.
[/q]

Ei se mikään vitun läppä ole. Se on teinixien tapa kirjoittaa. Ja mä en tykkää siitä. Eikä mode-maija myöskään tykkää siitä.

Olen suutuksissani.

[q]ezzy, 28.7.2005 11:02:
---
Android, 28.7.2005 10:59:
Ei se mikään vitun läppä ole. Se on teinixien tapa kirjoittaa. Ja mä en tykkää siitä. Eikä mode-maija myöskään tykkää siitä.

Olen suutuksissani.

---

kato eka postaus ja sano ettei tämä ole läppä

JÄDEEEEEEEEEEEEEEEEE
[/q]

En varmana katso! Menen mieluummin mayahin kanssa syömään jäätelöä. Ehkä.

Olen miltei vihaisuuden rajamailla.

VW Scirocco mulle kiitos

O