onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
Tämmöttistä kiesiä kuljetan:
http://neurofunk.net/~timppa/mini2-1.jpg
Mini Cooper Chili vuosimallia 2005, Chili-paketin lisäksi höystetty auTomaatti-ilmastoinnilla ja jonkinmoisella äänentoistolla. Mää tykkäsen kovasti *sydän*
Musta Peugeot 206 2.0 GTi vm. 2000. Tykkään kyllä!!!
Noniiiin.... Kehtaakohan kertoa...?
Meikäläisellä löytyy nimittäin valkoinen Ford Fiesta RS -88 1,4...*iihhih*
Levikkeet, takasiipi, ruostevauriot, you name it we got it... RS-lisä, en tiedä mitä se merkkaa, mut kai jotain "rally sport"-tyyliin *wishfulthinking*
Menopeli mun makuun, sain sen ilmatteeks yheltä tutulta, ei oo tarvinnu muuta ku maksaa veroa ja pieni osa ajoneuvovakuutuksesta, ku sehän ei *ylläri* menny katsatstuksesta läpi (toinen ylläri: ruostevaurioitten takia....) ja seissy nyt yli vuoden ku ei oo ollu rahnaa fixata ropleemaa... Tällä hetkellä kulutettu bensaa sillä enemmän ku sillä on myyntiarvoa.
Hauskaa sinänsä, ensin kertoo et ajaa fiestalla niin saa aika paljo herjaa ja läppää ynnä muuta negatiivista läppää kuulla siitä, mut sitte ku ne näkee sen niin kommentti on "sehän on oikeesti siistin näkönen"!
Mut perkele se on kyl hauska ajaa sillä!!! (oikeesti!)
ei ole autoo... haluisin vanhan kupla volkkarin *sydän*
Vanha auto tuli tossa jo jonkin aikaa sit jo myytyy (peugeot 205 1.9 gti) ja nyt on sit Ford Sierra 2.0.. Ei takapotkua voita mikää, olis pitäny ekaks autoks jo ostaa takapotkunen.
[q]Anny:
Mulla on mun iki-ihana Rallimuna, eli valkoinen Corsa. Ennen haaveena oli Toyota Celica metallin liilan värisenä (ei uusin mallin) vaan se missä on pyöreet etulamput, mutta nykyään kuolaan mustan typerän eli honda Type R:n perään
[/q]
Ennen mul oli musta wanha Celica -89 mut
nyt mul on musta Typerä ja se on ihq
Ykshän ei riitä edes alkuun, joten:
2000 MB 500CLS
1996 MB 500SL
2002 Toyota Supra 3.0 BiTurbo
1976 Chevrolet Corvette T-Top
2002 Rover Limousine
1974 Mini, Totally tuned up
2003 Hummer
AC Cobra
Siinä jotain mitä tallistani löytyisi jos olisin ökyrikas...
Löytyy -04 Toyota Avensis farmari...kesäx vois ehkä yrittää hankki jonkun avovehkeen....Mazdan tai jonkun muun kivan, jota vois sitte laitella*nauru*
on auto. rolla dx - 87. tolla ei saa naisia .. paitsi ehkä keravalla.*iloinen*
Subarun uusi Impreza WR-1
Lancer Evo 7 Mäkinen edition
Posche 996 carrera 4
Bentleyn Continental.
bling bling
juuu kyll auto pihasta löytyy
Honda HR-v elikkäs joy machine
Uus Golf GTI
Tällä hetkellä löytyy Toyota Carina E jollaista ei toista Suomesta löydy, tekniikaltaan lähinnä. Sitten talventappajana Bilteman Mutteri Wiritys.. Unelma auto olisi luultavasti Toyota Chaser jonka kilpiin saaminen Suomessa taitaa olla mahdottomuus
[q]Desperanza:
Subarun uusi Impreza WR-1
[/q]
Toi on ihana*plur* Ja sellasen vielä joskus hommaan! WRX-STi käy myös!
[q]Late:
Ei ole vieläkän autoa hirveä pähkäily käynnissä mikä kosla olisi järkevä, vaihtoehtoja kun riittää.
Tuore japsi / saksalainen 1,4-1,6 koneella on vähän niiinkun oikea suunta.
[/q]
Järjen tuulahdus näiden turhuuksien joukossa. Ihanaa. ^^ Muista harkita dieseleitä. ; )
Omalle listalleni on ilmestynyt uusi Skoda Octavia tuon edellistä (ei siis tätä suht rumaa nykyistä) korimallia edustavan Audi A4:n rinnalle.
Kaupunkimaasturit (BMW X5, Volvo XC90, Porsche Cayenne jne.) saisi kieltää lailla. Täällä Ruotsissa on heitelty ajatuksia ilmaan niiden kieltämisestä kaupungissa. Voi olla vähän hiljaista, että tuollaiset ideat menisivät läpi...
[q]zro:
..mitäs v*tun väliä koko asialla..sana maasturi kun on muutenki nii pahasti tärvelty!!
[/q]
No tavallaan kyse on juuri tuosta.Ne ovat isoja autoja, jotka kuluttavat paljon ja joita käytetään pääsääntöisesti kuin mitä tahansa kauppakassia. Varsinaisten maasturien kanssa ne eivät kilpaile, vaikka maastokelpoisia osin ovatkin, sillä kuka ihme nyt lähtee vaarantamaan uuden Porschensa maalipintaa?
Noh, ainakin noista kaupunkimaastureista saisivat vihdoin kieltää noi karjapuskurit. Niillä kun ei saa muuta kuin telottua jalankulkijat.
[q][Nuclear]:
---
[Nuclear]:
Pistä pennis Peugeot 206:een...jossei muuta, niin ihan pehmee ajaa ja kaupungissa älyttömän näppärä, kääntösäde varmaan 30 senttii.
---
---
[Nuclear]:
Itse suosittelen Renault Clioa,
---
---
Late:
Miten teistä voi kumpikin onnistua suosittelmaan ranskalaista... Kaipaisin näppärää pikku-/keski- kokoluokan autoa, semmonen joka ei vaadi 3v huoltosopimusta ollakseen luotettava (tjeu esim. renault/peugeot). Voinette pyrkiä korjaamaan ennakkoluulojani mikäli se on mahodllista. Polo ois erinomainen, mutta liian kallis.
---
No sun quoten mukaan sen tekee sama mies. Se miks suosittelen ite 206:sta on se, että se on pikkuautoista ainoa joka edes jollain tavalla miellyttää omaa silmää (joka merkitsee mulle autoa ostettaessa kuitenkin jonkun verran).
[/q]
Mulla oli clio eikä ikinä enää ranskalaista autoa mulle! Kerran kuussa pajalla... Siinä oli kaikki muut viat paitsi ärrä-vika ja sekin oli tulossa!!!!
[q]ezzy:
---
WuZuul:
Tällä hetkellä löytyy Toyota Carina E jollaista ei toista Suomesta löydy, tekniikaltaan lähinnä.
---
mitäs erikoista tuossa on?
[/q]
Moottori :) Tai siis sehän on vakio mutta ei oo kukaa täälpäin sitä tollaseen koriin laittanu ;)