onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
Löytyy tollanen kesälelu :)
elikkä BMW 325iA cabriolet
http://80.81.189.232/h//00/06/03/90/17574730.jpg
Tummansininen Peugeot 206. Oma pieni leijonakuningas... *sydän*
mazda 323 f '90
Tuli vaihdettua gti almera pois (kiva vehje) ja hommattua tilalle mg zt-t 190 kaikil herkuil
tommonen ja värikin on sama : http://gallery.mg-rover.org/data/514/1ztt_typhoon_2.jpg
Jos ja kun ulkomailta kannattaa/haluaa auton hakea niin
http://www.auto24.ee
http://www.mobile.de
Oma etitty tuolta auto24:stä ja haettu tallinnasta, tulee meinaan pikkasen halvemmaksi kun suomesta ostaisi saman kaltaisen.
Toyota Yaris 2005 ltd.
riittää miun perheelle oikein hyvin
Mulla on uus mitsu colt automaatti *ylpeil*
Kätsy keskustassa ;)
Subaru Legacy..
Itse bensa-syöppö
[q]josbe, 3.9.2005 01:28:
Kätsy keskustassa ;)
[/q]
Mitä hankalaa muilla autoilla on keskustassa? :)
[q]ezzy, 3.9.2005 20:27:
[/q]
Vaihtaa vaihdetta samalla kun puhuu kännykkään. ;) Automaattien edut jäävät kyllä aika vähiin minun mielestäni. Kun on käsivaihteisella oppinut ajamaan, niin ei se vaadi hirveästi ajatusta vaihtaa vaihdetta. Toisekseen vain harvat automaatit ovat kyvykästä kuskia etevämpiä taloudellisuudessa, eikä vaihteiden vaihtaminenkaan ole nykäyksetöntä juuri missään olosuhteissa (kokemuksen pohjana tosin vain kaksi automaattia - Citroën C4:n ja Cadillac-limusiinin). Kaiken lisäksi käsin vaihtaminen on hauskempaa. ^^
[q]ezzy, 3.9.2005 20:59:
häh? Mä putosin nyt täysin kärryiltä, että miksi aloitit automaagien bashaamisen?
[/q]
Ei se sun postaukseesi liittynyt mitenkään. Tuli vain tarve avautua, kun aasinsiltakin oli jo valmiina. =)
[q]Epailija, 3.9.2005 21:07:
---
ezzy, 3.9.2005 20:59:
häh? Mä putosin nyt täysin kärryiltä, että miksi aloitit automaagien bashaamisen?
---
Ei se sun postaukseesi liittynyt mitenkään. Tuli vain tarve avautua, kun aasinsiltakin oli jo valmiina. =)
[/q]
Ah, no sitten. Fire away, jos on vielä jotain yhtä tyhjää sanottavaa ;)
[q]ezzy, 3.9.2005 20:27:
---
josbe, 3.9.2005 01:28:
Kätsy keskustassa ;)
---
[/q]Mulla on hankalaa saada pitoa takarenkaille*pahis*
[q]Mar6, 4.9.2005 11:06:
---
Veivi, 4.9.2005 05:34:
---
Mar6, 4.9.2005 02:30:
---
Veivi, 1.9.2005 14:46:
Toi oli kyllä todellinen kulttuuriteko! Nostan hattua :) Noita ei meinaan ole riesaksi asti liikenteessä!
---
joo ei pitäs heti tulla vastaan samanlaista, yhden tiedän mut siin ei oo samaa varustusta Se oli ajossa kun oma oli tuulilasinvaihdossa, todella reilu myyjä ko. liikkeessä!
---
Tossa yks oli nähny tollasen taksina kehä ykkösellä :D :D Aika ihme.. Totahan vissiin saa myös takavetoisena ja mustangin v8:illa. Mut se on kiva kun on sellanen auto jota ei kaikilla ole :D
[/q]
Joo saa takavetosena ja 4,6l mustangin v8. siin o 260hv ja 0-100km/h 6,2s. Semmonen se pitäs olla mut tankilla käynti kirpasis sen verran et suosiolla unohdin moiset ajatukset. Sinne ko. liikkeeseen tuli 5kpl noita v8 malleja. pitäs mennä kuulemma koeajolle kun myyjä soitti.
Joo, itekin vaihdoin just autosta jossa oli hepat lähempänä kolmea kuin kahta satasta, puolet tehottomampaan :D Mutta sellaiseen letkeilypeliin :) Ei täällä suomessa tekee sellasilla vehkeillä yhtään mitään :)
[q]Veivi,
Tuli vaihdettua gti almera pois (kiva vehje) ja hommattua tilalle mg zt-t 190 kaikil herkuil
[/q]
Uusimmassa Moottori -lehdessä on muuten juttu samasta autosta. Ihan vaan tiedoksi, jos et ole vielä lukenut. Hieno peli, mutta varaosien ja asiantuntevan huollon saamisessa voi olla vähän vaikeuksia*täh*
Maailmassa on niin monia ihania autoja ja moneen eri käyttötilanteeseen. Jos olisi kuljettaja ja itse haluisi ottaa vähän domppaa niin auto olisi luultavimmin Maybach 62. Jos itse haluaisi käydä vähän kaupassa ja tarvii vähän tavaratilaa niin autona olisi Maserati quattroporte. Jos lähtisin hienolla erämökilleni keskelle korpea olisi auto luonnollisesti se ainoa vaihtoehto eli Range rover. Jos taasen haluaisin ajaa sporttisesti mutta samalla näyttäen herrasmieheltä auto olisi tietenkin Aston martin db9. Saksan autobahnilla auto olisi tietenkin hurrien tekosia eli Koenigsegg ccr.
[q]h3rman, 5.9.2005 01:37:
---
Veivi,
---
Uusimmassa Moottori -lehdessä on muuten juttu samasta autosta. Ihan vaan tiedoksi, jos et ole vielä lukenut. Hieno peli, mutta varaosien ja asiantuntevan huollon saamisessa voi olla vähän vaikeuksia*täh*
[/q]
Voi olla joo :D Etenkin sen takia kun jos en ole ihan väärässä niin rover meni konkurssin puolelle :P
Ei oo ihan ikiomaa autoo, mut tätä menoa jos jatkuu niin tahtoisin varmaan sähköauton, ei oo varaa kohta bensaan edes Kroisos Pennosella
[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]
Söpö ja siisti paketti...