onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
Rellu 19 1.8 Rn -94
Hyvin toimii ja kuljettaa. Ei varaa hankkia parempaa/kalliimpaa. *lottovoitto-odottel*
Kyllä myös mun silmään on toi Z3 vähän vammasen näköinen.. ehkä se lähti muotoilijan pöydältä maanantaina ja keskeneräisenä ;)
Enempi mä diggaan edellisen 3-sarjalaisen coupe mallista.
Mutta en mä täällä kateellisten maas ajais kummallakaan
M3 Coupe:
hemettiläinen kun on tullut aivan sairas Z3 (M) coupé kuume...
Ei meinaa millään mennä ohi.
Keväällä ajattelin vaihtaa autoa... kai se on sitten pakko semmonen laittaa...
Eli siis suunnilleen tämän näköinen vehjas:
http://img5.imageshack.us/img5/3125/30bx1.jpg
http://img38.imageshack.us/img38/6990/78jq.jpg
http://www.bmwz3coupe.com/public/x012.jpg
tosin massit ei varmaan millään riitä M tekniikalla varustettuun, joten täytyy tyytyä pienempi koneiseen, onneksi vaihtoehtoja on vaan 2,8 ja 3,0l ja kyllä se niilläkin koeajojen perusteella on tosi koukuttava...
[q]Remotion, 18.11.2005 15:04:
hemettiläinen kun on tullut aivan sairas Z3 (M) coupé kuume...
Ei meinaa millään mennä ohi.
Keväällä ajattelin vaihtaa autoa... kai se on sitten pakko semmonen laittaa...
Eli siis suunnilleen tämän näköinen vehjas:
[/q]
Toi on kyllä karmein bemarin tekele ever. Toki persoonallinen eikä näy montaa liikenteessä, mutta ei tossa kyllä silmäkään lepää :D Uudet bemarit on menossa taas tuohon suuntaan valitettavasti...
[q]ezzy[/b
Toi on kyllä karmein bemarin tekele ever. Toki persoonallinen eikä näy montaa liikenteessä, mutta ei tossa kyllä silmäkään lepää :D Uudet bemarit on menossa taas tuohon suuntaan valitettavasti...
[/q]
Lepääpäs! Olet yksin väärässä mielipiteesi kanssa. :D
[q]akir0, 18.11.2005 15:51:
Pakko sanoa, että munkaan silmää toi Coupe ei miellytä kovin hirveästi. Etenkin livenä se on imo kamalampi ku noissa kuvissa.
Mut makuja on monia ja kyllähän tollaki varmaan ajelis. Siin on vaan 1 radikaali vika ja sehän on toi katto.
[/q]
eiiiii! :)
Z3 on todella ruma ja munattoman näköinen malli, roadsterina. en usko että kukaan hetero mies voi selvinpäin sellaista ostaa.
Toi coupé taasen on niin kieron näköinen että siitä ei voi olla tykkäämättä.
Radikaali ja poikkeava muotoili näyttää jakavan kyllä aina mielipiteitä hyvin voimakkaasti, kukaan ei oo ikinä sanonut että "ihan ok" tai "perus"... Mulle toi toimii.
[q]ezzy, 19.11.2005 16:53:
8.4L V10: "Performance: Based on vehicle weight and quarter-mile trap speed, horsepower is estimated at 1,600 at the crank. "
8.75sek 1/4 maili @ 270.4km/h
[/q]
huh, tossa on varmaan jo kohtalaisen rouheet saundit! :D
ai niin, tuosta Z4 tuli juuri coupe myöskin ;) todella hieno sekin.
ja Z4M ja Z4M coupe ovat aivan ovella jo... ensi vuonna pitäis tulla
[q]ezzy, 19.11.2005 16:53:
8.4L V10: "Performance: Based on vehicle weight and quarter-mile trap speed, horsepower is estimated at 1,600 at the crank. "
8.75sek 1/4 maili @ 270.4km/h
[/q]
Liioittelua. TJEU: "Also adding to Heffner's reputation is that he just happens to build the fastest Vipers on the planet. Heffner Vipers own 1/4 mile records including the quickest Viper using the standard 6-speed manual (8.75 sec @ 168 mph) as well as the fastest Viper using an automatic transmission (8.26 sec @ 176 mph). ... Using an in-house dyno, the modified V10 engines can make 1100 rear-wheel-horsepower on 93 octane and as much as 1500 rear-wheel-horsepower on racing fuel."
Eli vain 1500 heppaa ja sekin douppaamalla.
toistaseks ois kiva hommaa hybridilexus:
http://www.aamulehti.fi/autot/koeajo/2553287.shtml
[q]ezzy, 21.11.2005 08:45:
ja toi 1600hp oli ARVIO elikkäs estimate.
[/q]
No d'uh, kyllä mä nyt lukea osaan. x) Siellä lopussa oli tosiaan se eli ei kannata liian kirjaimellisesti ottaa edes tuota alkua. Sitä paitsi olihan se ihan huono arvio kun heitti satasella! Sehän on pienen moottorin tehon verran!
[q]Oliwer, 18.11.2005 16:04:
Kyllä myös mun silmään on toi Z3 vähän vammasen näköinen.. ehkä se lähti muotoilijan pöydältä maanantaina ja keskeneräisenä ;)
Enempi mä diggaan edellisen 3-sarjalaisen coupe mallista.
Mutta en mä täällä kateellisten maas ajais kummallakaan
[/q]
jenkkiforumilla todettua: Everytime I see pictures of these cars you can't really tell how "low" and "fat" they really are. My friends M3 E46 looks like a bus next to the Z3.
että ei sitä kuvista aina oikeen hahmota välttämättä...
[q]Remotion, 21.11.2005 14:58:
että ei sitä kuvista aina oikeen hahmota välttämättä...
[/q]
Juup tuo on totta kans, mut olen mä useamman nähny luonnossa kans.. :)
Makukysymyksiä ja niistä pitää väitellä ;)
Mites olis Bondin ajokkinakin nähty BMW Z8? Ainakin mä pidän onnistuneen näkösenä, ja onhan siinä täyskokoinen myllykin ;)
Z8:
[q]Wert, 24.7.2008 13:18:
Veteleeks urissa vai ihan hyvällä tasaisella asfaltilla.
Mites mölyt kuuluu sisälle.. onko hiljasempi (renkaat) ku esim BMW tai volkkarit tms?
Moottorihan huutaa sen mukaa mitä antaa jengaa.. :)
Ei kuulemma ihan näppärin kääntää pienessä tilassa, mutta ei ollu kyl edellinen Audi S4kään.
[/q]
300hp, vähän yli 30k hinta ja etuveto on jo itsessään vähintäänkin mahdottoman kuuloinen yhdistelmä. Eihän tuohon rahaan yksinkertaisesti voi rakentaa autoa, joka vastaisi moottorin tehoa. Lisäks noin muuten Dodge Caliber ja muut ko. valmistajan autot ovat ihan onnettoman muovisia ja huonosti tehtyjä.
Vertaaminen saksalaiseen laatuautoon ei liene tarpeen.
[q]Timce, 7.5.2009 10:24:
UGH!
http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2009/05/07/porsche-yhdistyy-volkswageniin/200911529/139
911 1.4 TSI?
[/q]
Kai tiedät ettei tossa ole mitään uutta? Porschehan on omistanut ison siivun volkkarista jo jonkin aikaa.
^
uuh!
onpas hienosti vielä vanhaa luukkia jäljellä!
_melko_ rouheelta vaikuttaa!
[q]Samu*, 14.3.2008 15:38:
alan miehille tulee vielä isosti ikävä korkealta kiertäviä suoria bensakutosia, esim. bemun taideteoksia. Niitä kuunnellessa isokin mies herkistyy *sydän*
[/q]
word.
[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]
Söpö ja siisti paketti...