onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
[q]ezzy, 12.6.2005 12:18:
---
Epailija, 8.6.2005 11:09:
Jos vääntöä moottorilta haluaa, niin ei muutenkaan kannata bensakoneita hirveästi katsella.
---
aijaa
[/q]
Mitäs kummalista tuossa lausahduksessa nyt oli? Jos bensakoneelta haluaa dieselmäistä vääntöä, niin siinä pitää olla joko paljon litroja, turbo tai jopa mieluummin molemmat. Samalla kulutus nousee turhan korkeisiin lukemiin, jos tosiaan pidetään mielessä, että haussa oli vääntökone. Ainakaan omassa mielessäni ei ihan mukisematta sovi vääntökonetta hakevan profiiliin se, että suuret kulutuslukemat olisivat ihan ok. Enemmän tulee mieleen henkilö, joka halua vetokykyä, vaivattomuutta ja (imo kyseenalaista) turvallisuutta tuovaa käytännön suorituskykyä.
Suurilla bensakoneilla varustettuja autoja ostetaan oikeastaan ihan muista kuin järkisyistä - ainakin jos valikoimasta löytyisi dieselmallikin. Jonkinlaisena järjettömyyden huippuna voidaan pitää Wankel-moottoria, jossa pienestä litramäärästä puristetaan suuret tehot, mutta kulutus on ainakin Mazdan versiossa kaikkea muuta kuin kilpailukykyinen eikä vääntökään ole suhteessa tehoihin. Persoonallinen ratkaisu se kyllä ja on kuulemma kuulostaakin ihan kivalta, mutta...
Sainpa nyt sitten ostettua sen BMW:n vihdoin. Löytyikin ihan vahingossa. Vm.-03, 1.8ti compact ja tietenkin musta. Oli positiivinen yllätys, miten näppärä ja hyvä ajaa sillä on....Ensi kesäksi sit jos vähän laittelis sitä siistimmän näköiseksi...*aplodit*
Ei ole autoa mutta tahtoisin Kupla Volkkarin 60-70luvun vaihteelta. Siinä olisi tyyliä.
ei o autoo... ajelen faijan ventolla... ja jos saisin haluta jonkun auton ni eiköhän se olis joku ferrari...
Normaaleista autoista kelpais parhaiten WV New Beetle ... mut jos oikeen sky is the limit niin Dodge Viper *sydän*
Mul on pikkunen punainen Toyota Yaris vm.03.
Autoilu saattaa turmioon sekä kehon että luonnon. Ihmiset sais pyöräillä enemmän!
Parempi fiilis mulle jää n.60km orgaanisesta nuuksiokaahailusta kuin 2h turhasta bensan kulutuksesta.
Kortti löytyy, ja oishan semmonen Yammun R1 ihan poikaa to be honest...
[muokattu 3.4.2004 22:38]
[muokattu 3.4.2004 22:43]
Löytyy pieni metallivihreä KIA picanto.
realistisesti 5vuoden tähtäimellä:
2000 mitsubishi galant sport.
2000 MB CLK 230K
Unelmia:
Vanhan korisarjan mercedes SL 73AMG Vissiin hyvinkin vähän valmistettu versio joten haaveeksi jää muutenkin kuin hinnan puolesta.
MB SLR no doubt about that.
Aston Martin vanquish (hmm mahtoikohan mennä oikein)
Hindustan ambassador. (ei mene vissii suomessa kilpiin)
[q]Ozie, 11.4.2005 06:57:
---
Join the club o/
Käynnistyy paremmin mitä kylmempi on, kesällä onnettoman huonosti, mutta kun -25'C tulee ja antaa pari päivää seistä pihalla ni naapurin setä mersulla kateellinen
[/q]
Mersut käynnistyy talvella myös kuin palmun alta :) Talviautona '88 300D Mersu.
[q]josbe, 3.9.2005 22:51:
---
Öö no jos kruisailee paljon just keskustassa niin mun mielestä on sillon just on automaatista hyötyä ts. on kätsyä. Eiks je? *täh* Vai oliks toi ironiaa? *eiymmärteil*
[/q]
Juu toki on (itsellä myös automaatti). Lähinnä etsin juuri sitä ominaisuutta tuosta coltista, mikä oli sun mielestä kätsyä
[q]ezzy, 3.9.2005 20:27:
---
josbe, 3.9.2005 01:28:
Mulla on uus mitsu colt automaatti *ylpeil*
Kätsy keskustassa ;)
---
Mitä hankalaa muilla autoilla on keskustassa? :)
[/q]
Öö no jos kruisailee paljon just keskustassa niin mun mielestä on sillon just on automaatista hyötyä ts. on kätsyä. Eiks je? *täh* Vai oliks toi ironiaa? *eiymmärteil*
[q]ezzy, 3.9.2005 23:00:
---
josbe, 3.9.2005 22:51:
---
---
Juu toki on (itsellä myös automaatti). Lähinnä etsin juuri sitä ominaisuutta tuosta coltista, mikä oli sun mielestä kätsyä
[/q]
Ai ni ja sitä tarkotin myös sillä kätsyydellä, että se on helppo parkkeerata ;)
[q]Hotblood:
Uus Golf GTI *pihkassa*[/q]
En kyl ymmärrä miten markkinamiehet on laskeskellu ku hintalappu kyseisellä autolla on aika mojova...
mini cooper!!!!*sydän**sydän*
[q]Blues:
---
alien:
Jees... tolla ylemmällä oli kyl ihana ajella viime kesällä, kun käytiin keskisuomessa!
---
Mitä järkeä on hankkia SUV jos ajelle vain kaupungissa tai motarilla sillä? Se kuluttaa paljon ja ei ole läheskään niin tilava miltä se näyttää.
[/q]
mitä järkeä on rakkaudessa? Se tuntuu hyvältä
[q]Juha:
linkki
Siinä!
[/q]
Tosta ei kyllä enää kauheasti rumemmaks pääse...vaikka tehoja löytyy ku pienessä kylässä.
[q]Sting Ray, 9.3.2005 15:55:
---
hardikaveri:
imee gasoo VAAN 17l/100km
---
No saman verran imee oma Vette maantiellä, jos ei pahemmin ohittele. Kaupunkiajossa kulutus taitaa olla lähempänä kolmeakymmentä
[/q]
Mut sting ray on yks maailman kauneimmista autoista, varsinkin splitwindow:na,hopean värisenä ja kromipalloilla.
VW Transporter 1977. Auto on kyllä ollut huollossa viimeiset 3 vuotta mutta periaatteessa kuitenkin yhä minun :)
Kuvassa pelkääjän paikalla eräs tunnettu dj.
http://www.helsinki.fi/~jkkauhan/kuvat/hippis.jpg
Z3 Coupe on aika nätti.
Kiinnostus heräsi just tuohon malliin Saksan autobahnilla vuosia sitten, kun näin kun ko. palanutta autoa kuskattiin pois lava-autolla. Tuli jotenkin kierosti mieleen Batmobile(tm) mattamustasta väristä ja industrial-lookista.
Mutta edelleen tahdon oikeasti Mercedeksen jos joutuu hankkimaan auton joskus. Ulkomailla olis C230 kompressor odottamassa...
[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]
Söpö ja siisti paketti...