juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

Back to päihdekeskustelu O

Välil tulee juotuu, mut sitäki lähinnä baareis. En mä klubeil sen pahemmin, korkeintaan pari drinksuu. Musiikilla saa pään tarpeeks sekasin Niin ja juomisellahan tarkotettiin alkoholin juomista Kyl sitä vettä ja muuta perusvirvoketta juo ihan tarpeen ja maun mukaan

Tupakkaa oon pari kertaa kännis ottanu, mut en oikein tykänny. Ja ajattelin et jos en kännis tykkää siit, ni en varmana tykkää selvinpäinkään

Huumeilta kieltäydyn.

En polta/käytä huumeita mutta juon sillointällöin kohtuudella

En polta, enkä käytä huumeita ja alkoholiakin käytän harvemmin. Todettu että se ei sovi minulle, vaikka juonkin kohtuudella eli baarissa ei yleensä juomiin mene kuin 20 euroa.

Kyllä *täh**juonittel*

Semmosta ne aineet tekee...

En polta enkä käytä huumeita. Alkoholiakaan en nauti kovin usein (tähänmennessä yksi olut tullut juotua tänä vuonna)

joo

edit: perustetaan vaiks jokaiselle päihdyttävälle substanssille mielummin oma topikki!

[q]camouflage:
relaxantit, joilla saa iltaisin ennen nukkumaanmenoa vallan mukavan fiiliksen.whee.
[/q]
Mie tyydyn vaan Muffaamaan... kait miussa o sitte jotai outoa..

[q]Juhgu:
---
Jutu:
vaikka juonkin kohtuudella eli baarissa ei yleensä juomiin mene kuin 20 euroa.
---
Keskimääräisellä oluen hinnalla tuo olisi minulla kaukana kohtuudesta
[/q]

No joo, mutta mä en juo olutta vaan lonkeroa tai siideriä. Ja mä en juo pohjia ollenkaan

perseet vedän enemmän ku usein, röökii menee vähän liikaakin ja muita päihteitä sillo tällön..

bisse maistuu
huumeet, väkevät, tupakka ei ole mun juttu ollut koskaan eikä tule olemaan

En mää mitään noist käytä*iloinen*

dokaan aivan liikaa, poltan liikaa, ja viihdekäyttöö

en polta, harvemmin mitään kännejä, mutta bissestä tykkään, ja kannabista sillon tällön...

En juuri juo, poltan säännöllisesti tupakkaa ja hamppua, huumeita otan harvoin, yleensä hipoissa..

Hömmm.. Juon, juon joskus ja joskus juon jonkun verran enemmän Polta en ikinä..ei ei ei. Ja kukapa nuori (ei yleistämistä) ei nyt -joskus- kokeilis jotain erilaisia menetelmiä..

Huomisesta alkaa kuukausi ilman alkoholia Ja aion onnistua, koska olen harvinaisen motivoitunut. 18-vuotiaasta asti tullut aivan liian usein juotua ja nyt on aika pistää asiat kuntoon! Lakko loppuu sitten sopivasti vapuksi sen jälkeen voi taas katsoa mikä on fiilis, pystyykö vielä olemaan juomatta keväällä, koska kesä nyt taas on kesä.. silloin kuuluu juoda.
Olen nyt jo aivan innostunut asiasta koska fyysinen ja psyykkinen kunto paranee. Mahtavaa hengailla ihmisten kanssa selvinpäin ja nauttia muistakin asioista kun tulee lisää energiaa ja ahdistus vähenee.

Juon silloin tällöin (ikävä kyllä yleensä liikaa kerralla) tupakkaa en ole koskaan kokeillut.

Medeialle propsit

Pissee yleensä menee aina siihen asti ku rahat riittää ja keuhkot on paskana.. kannabista tulee sillointällöin polteltua vaikka en sitä luokittele huumeeksi.. yhtä paljon huume kuin viina ja tupakka. Bileissä essoja joskus harvoin, harvemmin vaan on rahaa siihen kivaan... rento meno, normi päivä

Poltan paljon, en juo yhtään..

En omasta mielestäni käytä huumeita, jos käytän luonnon tarjoamia tuotteita

O