juotko, poltatko, käytätkö huumeita?
[q]Jazmine:
Vittu et oot pimeee!!! Friikki
[/q]
runkkaa kuullessaan tollasta hienoo textii*jiihaa*
juon kyllä..en polta, tosin vasta ostin Backwoods'in sikareita huvin ja kokeilun vuoksi, pilveä oon kokeillu muutaman kerran.
[q]Narya:
juon kyllä..en polta, tosin vasta ostin Backwoods'in sikareita huvin ja kokeilun vuoksi, pilveä oon kokeillu muutaman kerran.
[/q]
kokeillu ..hmm, en nyt tarkota tällä mitään kummosta, mut mietin vaan miks monet aina sanoo kokeilleensa huumehia("vaiks ganja ei sitä oo"*vink*), eikä sano esim.et oon käyttäny muutaman kerran? ku tolla on ainaski mun korvaan erimerkitys..
[q]*jimmbou:
---
Narya:
---
kokeillu ..hmm, en nyt tarkota tällä mitään kummosta, mut mietin vaan miks monet aina sanoo kokeilleensa huumehia("vaiks ganja ei sitä oo"*vink*), eikä sano esim.et oon käyttäny muutaman kerran? ku tolla on ainaski mun korvaan erimerkitys..
[/q]
joo se on vähän ihmeellistä et jos on kerran jo kokeillut, niin eihän sitä pitäis tarvita enää toista kertaa kokeilla ;)
[q]idi:
joo se on vähän ihmeellistä et jos on kerran jo kokeillut, niin eihän sitä pitäis tarvita enää toista kertaa kokeilla
[/q]
Viinejäkin pitää maistella enemmän, jotta niistä pystyy erottamaan makuja.
Tai näin olen ainakin kuullut, en nimittäin itse juo viinejä :)
Juon silloin tällöin, poltan (pitäis lopettaa..tietty) ja kun ihmiset painotti sitä rehellisyyttä niin kyllä sitä tulee huumeiltua. Mutta ei enää usein. Tein päätösen, ettei enää muuta kuin bileissä (siis näitä vahvempia). Ja hyvin on pitänyt päätös! Ja paukkuhan ei ole huume.
[q]sparffo:
---
Jazmine:
Vittu et oot pimeee!!! Friikki
---
runkkaa kuullessaan tollasta hienoo textii*jiihaa*
[/q]
Uuhhh... meikä sai kiksei jo tästä illasta..*vink* FriikkiFriikkiFriikki
poltan & dokaan & kuosaan.
kivaa on 8)
Poltan, valitettavasti ei tunnu lopetus onnistuvan.
Juon, bileissä yleensä.
Juon kahvia/energiajuomia.
Poltan satunnaisesti tupakkaa.
Nautin alkoholia.
Huumeisiin en koske.
itse olen polttanut tupakkaa jo 10 vuotta, ja alkomahooliakin menee kurkusta alas kohtuudella. huumeisiin en ole koskaan koskenut, enkä koske. huumeet ovat rikollisia varten...*eiei*
tyhmä kysymys
Alkaa täs kyl paheet olemaan aika vähissä ..
juon silloin tällöin, tupakkaa poltan muiden mielestä ainakin vähän likaa (mut oon vähentämään päin). enkä varmaan voi tuohon kolmanteenkaan vastata kielteisesti, eli olen kerännyt koko sarjan ilmeisesti.
[q]tenkai:
juon silloin tällöin, tupakkaa poltan muiden mielestä ainakin vähän likaa (mut oon vähentämään päin). enkä varmaan voi tuohon kolmanteenkaan vastata kielteisesti, eli olen kerännyt koko sarjan ilmeisesti.
[/q]
veit sanat suustani...
kyllä, en, en
[q]terumo2ml:
itse olen kaikkiruokainen. myös nautintotapojen suhteen. Eikä tulisi mielenkään hävetä kyseistä asiaa, lopettaa tai edes vähentää. Eli runsasta on mutta viikonloppupainoista. Ninny on heittänyt ainoan rehellisen kommentin minun lisäksi. Suurin osa teistä on kaksinaamaisia hypokriittejä.
[/q]
Nii taikka sit niillä on itsesuojeluvaisto
Juon silloin tällöin. Mutta en missään nimessä paljoa koskaan.
Juon ja poltan.. huumeista ainakin vielä melko hyvin pysytty erossa
Ei se välttämättä kuulu teille. Mutta tupakkaa en polta.