Penni ajatuksistasi
Huomen autokouluun Vaikee kuvitella itteni viel joskus ratin taakse, eiköhän siit aika hauskaa tuu :P
On harvinaisen vitutusolo päällä. Sitä luulee kaikkee ja sitte kuulee kaikkee ja si luulee tietävänsä ja sit tajuaa ettei tiedäkään ja sit vituttaa taas ja si on paha mieli. Ttu puhu enää mitään.
Eilen illalla katoin Dokumentin - Beslanin lapset...oli niin koskettava että itsellekin tuli tosi paha mieli*nyyh*
En tajua kuinka jotkut vajaamieliset terroristip-askat pystyy tappamaan niin paljon ihania,pieniä ja viattomia lapsia Sai mut tosissaan ajattelemaan...
mulle ei saa näyttää tälläsiä ohjelmia kun on niin herkkä ja haluasin vaan pelastaa koko maailman pahuudelta!
[q]Vampyrella, 30.12.2007 05:34:
-Juttuja selvinpäin olemisesta baarissa-[/q]
Niin totta! Saanu kuulla yhen jos toisenki kerran tosta mökö-mököttämisestä, aika paskaa.
[q]-Juttuja ulkonäöstä/pinnallisuudesta-[/q]
Eihän se nyt väärin oo vaikka ulkonäkö ois kaikki kaikessa, mut se on väärin et mä mä saan niin vähän ku saan vaikka mut nähdään (Kuuleman mukaan) seksiobjektina. :'(
[q]Toi saatanan limanen jätkä ei todellakaan hakeutuisi mun seuraan, jos mä vaikka joutuisin tulipaloon ja saisin pahat palovammat pärstään. Toivon ja haluan uskoa, että mulle tärkeät ja musta välittävät ihmiset ei kuitenkaan mun elämästä kaikkoaisi tuollaisen asian myötä.
[/q]
Oli seki jätkä jota me kutsuttiin koulussa palovammapojaks tavallaaan meiän kaveri.
[q]He kuitenkin ovat saaneet näkymän pintaa syvemmälle.
[/q]
Katellu ku sulle tehään ihokuorintaa?
[q]Hitto, muistuu taas mieleen, miksi baarit ei enää innosta. Siellä ihmisistä nähdään vain pinta.[/q]
Ei ku siel on liian pimeetä! Ei nää tarpeeks pintaa!
[q]Oonko pinnallinen, kun puhun tämmöistä, ja silti kuitenkin tykkään huolehtia omasta ulkonäöstäni?[/q]
Eikö se ookkaan elämän tarkotus näyttää mahollisimman hyvältä?
[q]Pointtini onkin se, että on ihan helvetin surullista, ettei joillekin oikeasti millään muulla kuin ulkokuorella ja ihmisten hetkellisellä valloittamisella oo mitään väliä.[/q]
Mun mielestä on surullisempaa et joku haluu vallottaa esim Mt. Everestin.
[q]Missä helkutissa on rakkauden arvostaminen?[/q]
Elokuvissa?
[q]Kai mä sit vaan olen ikuisesti tämmönen angstisäkki, joka kantaa koko maailman murheita harteillaan. :D Mä en vaan voi sille mitään, että mua todella ahistaa tää maailma aika ajoin.[/q]
Mut sä peität moiset ajatukset niin hyvin sillä yleensä näkyvissä olevalla positiivisella asenteellas, asiaan on välitömästi tehtävä muutos!
[q]Perkele, pitäs varmaan kirjottaa kirja, et ihmiset tulis juttelemaan edes mun ajatusten vuoksi. Edes haukkumaan niitä. Jotain!
[/q]
Sun ajaukset ei vaan oo tarpeeks kiehtovia, edes haukuttaviks. :D
[q]Silläkin uhalla, että saan taas kiljoona quottausta joissa mun ajatusten kerrotaan olevan ihan perseestä revittyjä. Mut tuskin kukaan ees jakso lukea tätä, joten se siitä ilosta. :D
[/q]
Tai jos jakso nii ainaki kauhee väsy iski.
[q]Nyt tekis rakastava syli terää. Syli, johon voi käpertyä ilman meikkiä, ilman isoja hinkkejä, ilman täydellisyyden vääristynyttä illuusiota - ja olla silti rakastettu. Huomenna sitten. :)
Helvetti että mä olen onnekas tyttö. En ole aina ollut, mutta nyt olen. Ja olen niin kiitollinen siitä kuin ihminen olla voi. Elämästä ei koskaan tiedä, joten kannattaa nauttia hyvistä hetkistä silloin kun niitä on.
[/q]
Ettei nyt mee ihan läskiks tää juttu nii edes pieni totuuden sana loppuun: Joutuu kyl olee kade.
joillain ihmisillä ei oo kyl yhtään tilannetajua
Koin tänään muutaman valaistuksen liittyen ystävyyssuhteisiin
ja tajusin myös sen,minkälaisia ystäviä mä arvostan ja tahdon ympärilleni,
ja minkälaisia en sit välttämättä niin paljon tarvitsekaan mun kuvioihin.
[q]Freja, 11.9.2006 20:31:
On harvinaisen vitutusolo päällä. Sitä luulee kaikkee ja sitte kuulee kaikkee ja si luulee tietävänsä ja sit tajuaa ettei tiedäkään ja sit vituttaa taas ja si on paha mieli. Ttu puhu enää mitään.
[/q]
Hyvin sanottu!
Melko lailla puit tossa sanoiks myös mun fiilikset täl hetkel..
Oudon tyhjä olo. Sellanen...outo.
Voi et on tylsää... joudun odottamaan x ajan ennen kuin pääsen täältä omille kämpille... Kattonu koko tän päivän telkkaa :E, ei normaalia toimintaa multa ollenkaan
This is my rifle.
There are many like it, but this one is mine.
My rifle is my best friend.
It is my life.
I must master it as I must master my life.
My rifle, without me, is useless.
Without my rifle, I am useless.
I must fire my rifle true.
I must shoot straighter than my enemy,
who is trying to kill me.
I must shoot him before he shoots me.
I will.
My rifle and myself know that what counts in war,
is not the rounds of fire,
the noise of our burst,
nor the smoke we make.
We know it is the hits that count.
We will hit.
My rifle is human, even as I, because it is my life.
Thus, I will learn it as a brother.
I will learn its weaknesses,
its strengths,
its parts,
its accessories,
its sights and its barrel.
I will ever guard it against
the ravages of weather and damage.
I will keep my rifle clean and ready,
even as I am clean and ready.
We will become part of each other.
We will.
Before God I swear this creed.
My rifle and myself are the defenders of my country.
We are the masters of our enemy.
We are the saviors of my life.
So be it, until there is no enemy,
but Peace.
Päivän riimu:
"Dagaz: Olet tekemässä elämässäsi 180 asteen käännöstä, jonka jälkeen tähänastinen elämä käy sinulle täysin mahdottomaksi. Tämä on hetki, johon tarttumalla sinulla on mahdollisuus muuttaa täysin elämäsi kulku. Ole valmis hyppäämään tuntemattomaan ja tekemään täysin omia ja itsenäisiä päätöksiä. Olet murtautumassa toisenlaiseen todellisuuteen ja tarvitset siihen kaiken omaamasi rohkeuden."
Almost exactly my thought's *piis**hihu*
Mun kaukosäädin on hävinny, mut nyt on vähän sellanen olo etten mielellään nousis sängyltä ettimään sitä.
Ajattelin väärin.*dissaa*
Koska opin, koska? Älä nuku päikkäreitä jos seuraavana aamuna on herätys kello neljä!*grr*
*sydän*
saispa tän äänitettyä tai paperille et pääsis myöhemmin työstää.
Miksi mä teen saman virheen uudelleen ja uudelleen ja uudelleen? Ja miksi silti aina uskottelen itselleni joka kerta, että nyt tilanne olisi jotenkin parempi ja erilainen?
mä oon niin kyllästynyt. täällä ollessani ei oo oikeastaan ollut mitään muuta kuin pelkkiä konflikteja. jos uskon muita, saan tietyn henkilön vihat niskaani. jos uskon tiettyä henkilöä, saan muitten vihat niskaani.
ja nyt saan sitten vielä tietää, että ne kaikki hyvät hetketkin on ollut ihan valetta. eli ihan turhaa koko vuoden konfliktit ja tasapainottelut eri totuuksien välillä.
this is sick. 8kk viel...
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D