Penni ajatuksistasi
[q]Uhuu, 8.7.2009 00:52:
miksei voi olla mitään nukkumispalvelua josta vois tilata nukkumisseuraa... mä en ala... kaikkee muuta seuraa kyl löytyy mut ei nukkumiseen... epäreilua... mä vihaan tänään yksin nukkumista....
-heimennäännukkumaanannaunesimulleuhuu
[/q]
Niin ja toi on niin sääli, koska varmaan tuhannet ihmiset tälläkin hetkellä Suomessa miettii tota ihan samaa. Ollaan monesti sinkkukavereiden kanssa mietitty että miten vois luontevasti solmia sellasen "nukutaan yhdessä" -suhteen, ilman velvotteita tai väärinkäsityksiä.
miks perkelees mun leivät höysteillä maistuu tillille vaikkei näissä oo tilliä! WRYYYYYYY
Sodankylässä on kuulemma vielä hankijaiset,ihhiihhii!
[q]jokke32, 5.10.2009 17:44:
Ehkä vähän vituttaa...
[/q]
sama tääl... :S
...
Basilika tuoksuu ihanalle.
Mietiskelen olut seuranain, miten tästä elämästä selviän (hengissä ;)) eli eteenpäin.
Olisi hienoa omata "aikamasiini", jolla kulkea läpi elämän ja elämien; oikomassa yhtä jos toistakin solmua, mokaa, virhettä...
Pitäisikö syntyä kokonaan uudelleen? Luulen, että olen senkin kokenut, mutten tietenkään siten, etten omaisi historiaa. Omaan sitä historiaa aivan "liikaa"; voisinpa napata sieltä ison osan veks.
Jotkut sanovat, sitten en olisi minä, mutta haluanko olla minä? Minun elämässä?
Noh, jotkut sanovat muuta sitä mitä voit ja hyväksy se, mitä et voi muuttaa.
Paskimmat... on niin just sitä, mitä en voi muuttaa, enkä kontrolloida, koko asia(t) ei ole päätäntävallassani. Hyväksyminen on hankalaa, sillä onhan kyseessä itselle vahingolliset asiat eli ns. pitäisi muuttaa yhtä ja toista, mutta minun valta loppuu siihen mistä tois(t)en alkaa.
Kokemuksia on kovin paljon, sotkuja jättiläisen omistavan villalankakerän verran, ongelmienratkaisu on kuin etsisin neulaa heinäsuovasta, missä sitä ei edes ole....
Kaikin puolin mahtavia ja niin saatanan absurdeja elämänvaiheita.
Ehkä mä joskus selviän, vaikka aika tiukilla olen.
Deeeeeeeeeeeeeppp....
On kyllä netti näyttänyt kyntensä parin vuoden sisällä... ei taida olla mun mesta...
[q]anniharha, 2.3.2009 19:05:
musta vähä tuntuu
[/q]
musta jotenki vähä taas jännästi meinaa tuntuu
Toi 50 cm vauvan body on ihan kamalan pieni! Miten tommoseen mahtuu kukaan.
Toisaalta se on taas niin iso.. etten tajua miten vauvan voi pystyä pyöräyttämään alapäästä ulos
Kauhulla odottaen sitä, jos joskus joutuu synnyttämään.
UG-bileitä enemmän, kiitos!
"Mitä kuuluu?" On ehkä vaikein kysymys mitä on.
Voih!
Tekis mieli mennä Uunisaareen.
Se on ihan oma valinta, mitä aiot tehdä.
Näillä säillä on hankalaa olla töissä. Mielelläni olisin jossain muualla.
Nyt on jotain uudistumisen tarvetta. Tuntuu siltä, että voisin luoda nahkani niinkuin käärme.
En olis uskonut, mutta ulkona oli jo paljasta maata näkyvissä. KEVÄT *sydän*
Tulipa mieleeni terapeuttinen kiinnipito ja sen soveltaminen.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D