Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Niinno, kuten Annikin sanoi - sehän oli vaan ajan kysymys. Että joo. No eipähän mun tarvi enää ottaa keneenkään yhteyttä tietojen utelemisen mielessä. Tänään ei oo paha olla, ehkä si huomenna, tai sitten ei ikinä.

[q]Natural Skeletor, 29.10.2008 06:43:
Itsensä kanssa pitäisi oppia elämään, mutta kun muiden kanssa se on niin paljon helpompaa.
[/q]
No esimerkiks mun kanssa ei kuulemma todellakaan ole. Sit riideltiin noin yhdeksästätoista muustakin asiasta kymmenen tunnin sisään. Varsinainen voittajafiilis.

Mitähän mun pitäis tehdä, ettei koko elämä menis aina niin päin vittua? Tuntuu et kaikkea on jo kokeiltu niin alkaa ideat ja usko vähän loppua.

Kuuma... suihkuun!!!!

Ihana tunne.

Tori Amos - mikä ihana nainen. *sydän*

Äääää, töissä on hiljasta ja oon ihan liian energisenä, alkaa ahdistamaan kun ei oo tekemistä.

[q]anniharha, 7.7.2009 23:53:
Onks muistissa minkä reissun oot oikein virallispätevästi fb:n statuksessasi luvannut tehdä tänä kesänä?
[/q]
Joo, mut tarviin pidempää lomaa Turusta.

Hitto maailma on kyllä pieni. Tai no oikeastaan Turku.

Pakko päästä jonnekin muualle

[q]larzizi, 7.7.2009 23:51:
Pakko päästä jonnekin muualle
[/q]
Onks muistissa minkä reissun oot oikein virallispätevästi fb:n statuksessasi luvannut tehdä tänä kesänä?

miksei voi olla mitään nukkumispalvelua josta vois tilata nukkumisseuraa... mä en ala... kaikkee muuta seuraa kyl löytyy mut ei nukkumiseen... epäreilua... mä vihaan tänään yksin nukkumista....

-heimennäännukkumaanannaunesimulleuhuu

[q]Ergilion, 27.1.2010 21:01:

et shillee :D välillä hassua keskustella scenen ulkopuolella olevien henkilöiden kanssa
[/q]

Ei niiden kanssa ole pakko jutella :D
Toi on kuitenkin ihan normaalia arkipäivää normaaleille ihmisille :D
(ja samalla tavalla nekin nauraa sulle kun et tajua niiden SCENESTÄ mitään:D)

hajoan !

purrr

Ihmettelen vaan et miten paljon roinaa saakin ahdettua pieneen solukämppään..

Kantanu tässä näitä roinia jo kotvan aikaa ja tuntuu et täältä ei oo viety paljoakaan..
taitaa mennä yöhommiksi asti.

[q]sativa, 5.5.2009 17:39:
---
Sy & Unknown, 5.5.2009 17:12:
VTTU VTUTTAA, nyt ku muutaman kuukauden lukenu pääsykokeisii ja kuukaus viel jäljel... alkaa hajottaa aika pahasti nää VTUN kirjat VTTUUUUU PRKL STNA, ei hyvää päivää, kiitos ja näkemiin.*dissaa**dissaa**dissaa**eikä**grr*

---

Mulla ihan sama ja sitten kun kuulin, että yliopiston hakijamäärät ovat ennätyskorkeella (nousua 16 % viime vuodesta), lopahti viimeisetki alkuinnostuksen päreet vaik pitäis lukee kahta kauheemmin...
[/q]

Itsellä taas motivaatio todella korkealla. Tosin siihen vaikuttaa se, että kirja kertoo 1700-luvusta*plur*, jota oon lukenut jo aika pirun paljon muutenkin.*piis* Okei, pari kirjaa vielä tältä aikakaudelta kesken ja ne jatketaan loppuun pääsykokeen jälkeen.

Onko se nyt kovin vaikeaa käsittää että kun sanotaan että "ei oo valmista, on viel kesken" niin asia todellakin on niin? Ymmärrän kyllä että sulla on asiakkaita mutta ei ole minun vikani että tehtävänannot minulle tulee monen mutkan kautta ja aina jälkikädessä. Hommia ei vain hoideta sormia napsauttamalla.

Eikä sun tarvii mulle huutaa.

*huoh*

Pitäisköhän riipasta kännin tänään

Joku tuntematon kirjoitti kauniisti minulle toisaalla netissä. Hämmentävää, koska olin itse aikaisemmin ajatellut samoja juttuja.
Tulipahan koettua karmaiseva suonenveto vasemmassa pohkeessa.

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O