Penni ajatuksistasi
[q]ALIEN, 4.4.2007 18:30:
*sydän**pahis*[color=red][size=20]!!FOOOOR THE HOOORDE!![/size][/color]*pahis**sydän*
[/q]
Toi nyt ei ollut edes puupennin arvoista.
[q]sapeli, 25.7.2007 20:14:
---
KooKie, 24.7.2007 20:23:
Voiko onnellisempaa tyttöä olla?! Mä tajusin, että duunissakin voi datata!
---
Eiks ton oikee taivutusmuoto oo "dataa"?
[/q]
No, duunissa on kyllä niin tylsää, että yksi ylimääräinen kirjain sanaan kuin sanaan auttaa jo ajan kulumisessa. :D
[q]Janisa, 7.9.2007 00:17:
---
Annakins, 7.9.2007 00:14:
---
Janisa, 7.9.2007 00:11:
---
Annakins, 6.9.2007 22:46:
Bed turn over service ei oo käyny tänään :I Joudun itse ottamaan päiväpeiton pois!
---
Iha paskaa palvelua siis!
---
No todella! Blair varmaan ryöstää koko henkilökunnan huomion
---
Kaikki akat katsos mieluummin availee sen sankya...
[/q]
Niillä akoilla on huono maku. MY CHOICE IS: ANNAKINS!
Jännittiköhän mua viimevuonna tänä päivänä yhtä paljon, kuin olisi pitänyt? Tapasin silloin ensi kertaa miehen, joka on nyt osa mun perhettä ja jota rakastan aivan mielettömästi. Muistan ne pienet flirttailut ja luonnolliset keskustelut - juttua riitti. Muistan sen kivan perhosien tunteen vatsassa, kun kumarruin leffassa kuiskaamaan jonkun läpän ja hän naureskeli ja katsoi mua sillä tavalla. Vuosi yhteistä elämää takana. Vuosi ihanaa aikaa ja rakkaita muistoja. <3
[q]Vampyrella, 30.12.2007 05:34:
Nyt tulee suoraa ajatuksen virtaa sen kummemmin sensuroimatta ja miettimättä.
[--]
Nyt tekis rakastava syli terää. Syli, johon voi käpertyä ilman meikkiä, ilman isoja hinkkejä, ilman täydellisyyden vääristynyttä illuusiota - ja olla silti rakastettu. Huomenna sitten. :)
Helvetti että mä olen onnekas tyttö. En ole aina ollut, mutta nyt olen. Ja olen niin kiitollinen siitä kuin ihminen olla voi. Elämästä ei koskaan tiedä, joten kannattaa nauttia hyvistä hetkistä silloin kun niitä on.
[/q]
Tekosyyni on tylsä päivä! Kirjoitin ensin tuhat ja yksi riviä samaa asiaa kuin säkin, päätin poistaa sen ja ilmoittaa kantani tohon MTV-wnb-superficial-tekstiin yhdellä sanalla: WORD.
Viimeiset kaksi kappaletta jätin elämään, koska ne ovat lähes kuin omista pikku sormistani. Kiitos miehelleni, joka rakastaa ja arvostaa mua just sellaisena, kuin kulloinkin olen. Herkkänä itkupillinä The Fountainia katsoessa, känkkäränkkänä raivottarena pitämässä puoliani riidassa ja hieroessani hänen päänahkaansa tarinoita kertoillen.
[q]Jammailija, 31.12.2007 10:41:
Hitto mitkä bileet tulee olee, jihuuuuu! Voi tanssin taika sentään*plur*!
[/q]
Mä yritän parhaani päästä tanssittaa sua Janisein! *sydän*
[q]AnderS, 22.1.2008 10:12:
---
mayah, 22.1.2008 09:21:
mikä vittu tätä klubbaria vaivaa?
ihan friikkejä päiviä.
---
Ihmettelin just ihan samaa! Tai sitten mä vaan rupean oikeasti olemaan vanha...
[/q]
Mä oon ilmeisesti liian nuori tajuamaan, mitä te oikein tarkoitatte? :ASD
[q]mayah, 22.1.2008 10:24:
---
KooKie, 22.1.2008 10:16:
---
AnderS, 22.1.2008 10:12:
---
mayah, 22.1.2008 09:21:
mikä vittu tätä klubbaria vaivaa?
ihan friikkejä päiviä.
---
Ihmettelin just ihan samaa! Tai sitten mä vaan rupean oikeasti olemaan vanha...
---
Mä oon ilmeisesti liian nuori tajuamaan, mitä te oikein tarkoitatte? :ASD
---
[--] yks erittäin kyseenalainen roikkuis tos taas tarkkailussa.. [--]
[/q]
I did a little research, I now know what you mean!
MUTTA, ei tää meno nyt niin paljon yleisestä laadusta eroa imo. :D
[q]Vampyrella, 11.3.2008 21:26:
Mä niin kaipaisin paijausta just nyt.
[/q]
Virtual one?
[q]SkeZ, 18.10.2008 17:20:
---
`´, 15.10.2008 17:05:
---
mariq, 15.10.2008 11:40:
Eilen oli tosi kiva ja tasapainonen päivä. Töissä meni mukavasti, tapasin ystävän ja treeni meni kivasti, illal katottiin murun kans leffaa. Hyvä fiilis oli koko päivän.
Tänään on sit jotenkii vaan paha mieli.
Käytinköhän kaikki hyvänmielen varani eilen ja tälle päivälle ei riitä, vai johtuuko tämä vaan siitä et nukuin tunnin pommiin ja oon ehkä vieläkin vähän kärtsy siksi.. Toivotaan jälkimmäistä, koska sit tää päivä voi vielä hyvinkii muuttua paremmaksi.
---
Pahaan mieleen on yksi takuuvarma lääke. Sataprosenttisesti toimiva keino, joka poistaa pahan mielen - lopullisesti. Toiset ovat elämälaatua kohottaakseen ostaneet hienon auton, toiset etsivät iloa joogasta. Mistä haetkin mielialaasi kohotusta, voin sanoa - jopa sinua ensin kuulematta! - tämän olevan tavoista parhain:
1) Hanki tukevaa hamppuköyttä.
2) Opettele liukusolmu.
3) Osta vaseliinia.
4) ???
5) Hyödy!
---
Elämässä ei kai ole takuuvarmasti muuta kuin kuolema, mutta se ei taida onnistua "100%":sti edes antamallasi hienolla ohjeella. Sulla on hieno sarkastinen tapa yrittää piristää ihmisiä... tässä sulle kans ;)
1) Hanki pesäpallomaila
2) Naulaa siihen pari naulaa
3) Pyllistä
4) ja istu sen päälle.
Näin hienoja ohjeita osaa antaa kuka tahansa idiootti
[/q]
http://www.encyclopediadramatica.com/White_knighting
Elämä olisi välillä paljon helpompaa, jos ei olisi niin uskollinen tunteilleen. Tunteet, pahin kirosana rationalismin alttarilla. Ilman tunteita olisin kuitenkin vain puolikas. Niiden kanssa on kai vaan opittava elämään, tilanteessa sun toisessa.
Odottaa joulu töitä, odottaa kesää, odottaa kesätöitä, odottaa joulu töitä....jne....
[q]Zeratul, 15.9.2008 17:54:
Oon kans ihmetelly et löytyyks tolta alalta inhimillisiä hommia. Mitä täs oon seurannu vierestä ku yks parhaista kavereista tekee samansuuntasta vuoroo ja tosiaan viel kasvattaa sitä muksua, ja pahaa kyl tekee. Ja sen kerran ku kaverilla ois esim. viikonloppuna riittävä määrä vapaata et kerkeis viihdyttää itteensä nii sen muija viel jaksaa sotkee kaiken. Ehkä toi ois viel siedettävää jollei toisella puoliskolla ois menkat kuutena päivänä viikos, mut nykysellä menolla ei voi ku ihmetellä et kaverilla on pysyny pää kasassa.
[/q]
Jep, mulla nyt vielä on helppoa tohon sun frendin tilanteeseen verrattuna, kun voin sentään nukkua hetken työvuorojen välissä sen sijaan, että alkaisin hoitamaan lapsukaista. Tosin, ihmettelen miten sun frendi jaksaa. Tai ylipäänsä miten kukaan perheellinen jaksaa tämmöistä tahtia.
Niin se vaan menee, että tätä alaa ei resurssien ja palkkojen suhteen paljoa muisteta. Tilannehan olisi aivan toinen, jos resursseja olisi enemmän ja palkka työn vastuullisuutta vastaava. Kutsumushommia nää onkin, kyllä mä toimeen tulen, mutta lähinnä harmittaa se, että on niin poikki, ettei aina välttämättä jaksa sitten töissäkään niin hyvin kuin voisi jaksaa paremmalla levolla. Tää on tämmönen ikuisuuskysymys. Hatunnoston paikka niille, jotka ovat kyenneet perustamaan perheen ja kasvattamaan vielä omatkin lapsensa näitä hommia tehdessä.
Väsymyksenkin keskellä haluan kuitenkin tarttua pienimpiinkin hyviin hetkiin, joita vastaan tulee. Se jos mikä auttaa jaksamaan. :) Hyviä, pieniä hetkiä on yllättävän paljon, kun vaan jaksaa niihin tarttua. Ei kuitenkaan sovi unohtaa omia voimavarojensa rajoja, ja siksipä laskeudun välillä tarkastelemaan tätä kokonaisuutta tuolta optimistisuuspilven reunalta ihan maan tasalle. Hyvä sitäkin on välillä harrastella.
Viikonloppu oli niin mahtava. Siis NIIIIIN mahtava.
Hyvän ystävän seuraa, lämpöä, kunnon keskusteluja ja elämästä nauttimista. Suunnilleen naurua ja itkua, tunteiden suuria puolia.
Pikkaisen penkomalla löytyi lauantaille niin uskomattoman hyvät bileet Fabrikenissa med Özgür Can & Nihad Tule, meinas lähtee polvet alta <3
Eilen oli hassu lentää takas suomeen, mut näin ihanan kivan ihmisen, surrrr<3
...SIIIS NIIIIIN MAHTAVA VIIKONLOPPU
Saattaapi sit väliaikaista muuttoa pukata jo kesäkuussa, jos ton kämpän myymisen alta muutanki pois.
Ja sitten syksyllä olisi muutto joka tapauksessa, joko kauemmaksi jos koulupaikka natsaa, ja jos ei natsaa niin sit vasta sitä pitääkin pohtia minne muuttaa ja mitä sitä elämällään tekee.
Jännittää, silleen jännästi. x)
Oon niin innoissaniiii äää nyt sain tietää että...
"Vuonna 2010 Konemetsää ei järjestetty, mutta nähtävästi vuonna 2011 järjestetään." ♥
IHANAA!
Mun varastosta taisi loppua uni. Viimeisen viikon ajan kun on nukkunut ja nukkunut ja nukkunut ja nukkunut, niin viime yölle ei tainnu enää ihan kolmeakaan tuntia riittää..
Jänskää, saattaa olla edessä työtehtävän vaihdos, vaikka firma pysyykin samana.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D