Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Sain varmuuden vuoksi opetuksen aiheesta, jota olin jo ehtinyt pohdiskella siltä kantilta, että kannattaisi varmaan toimia toisella tavalla.. Eli että ois parempi lakata odottamasta, että voi alkaa elää elämäänsä Hassua sinänsä, että juuri kun päätin muuttaa toimintaani, tuli sen aiheuttamana opetus, eli että tein sen liian myöhään Mutta elämä on, ja pienet näpäytykset tekee läksyistä aina vähän helpommin muistettavia, vai eikös ne siksi niitä karttakeppejäkin aikaisemmin käyttäneet?

Mites se nyt menikään..

Odotin päivän, odotin kaksi
vaan tullut en hullua hurskaammaksi
Siis odottamisen sikseen heitin
ja kehitin elosta ihanan leikin..

En muista jatkoa, mut tän vois koittaa muistaa pitää mielessä.

Haistakaa vittu!

kun raha, materialismi ja vitun rikkaat ihmiset voittaa tunteet niin antaa sitten olla niin vaan....katselkoot norsunluutornistaan tälläistä luuseria miten haluaa!!!
mutta kun tulee se feedback-hetki niin en vastaa teoistani!!!

---
Miksi koiranruokaan lisätään tauriinia?
---

Koita nyt päättää mitä sä alat syömään. =D

Miksi koirani pitäisi syödä tauriinia?? Osaatko vastata siihen??

---

---
---

---

"Eräille imettäväisille eli nisäkkäille tauriini on elintärkeä kautta koko elämän."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tauriini

Tosin tuossa ei mainita koirista mitään mutta ei kaikki "lisäaineet" ole synteettisiä ja pahoja juttuja.

---

---

---
---

---

---

"Eräille imettäväisille eli nisäkkäille tauriini on elintärkeä kautta koko elämän."

Tosin tuossa ei mainita koirista mitään mutta ei kaikki "lisäaineet" ole synteettisiä ja pahoja juttuja.

kiitos, hiukan selvensi asiaa. Ehkä pitäsi sittenkin antaa koirani syödä sopuleita, myyriä...

---

---

---
---

---

---

Joo, tossa on nyt otettu tasan apina ja kissa edustamaan koko eläinkuntaa jonka perusteella vaikee vetää mitään suuria johtopäätöksiä. Myönnän tosin, että olen kyllä aika huono biologiassa(kin)

[q]mariq, 20.10.2008 11:13:
---
KooKie, 19.10.2008 17:39:

http://www.encyclopediadramatica.com/White_knighting

---
Jep jep. Jotkut poikaystävät vaan no semmosia, et ne saattaa hermostua jos niitten tyttöystävälle ollaan inhottavia.. ihan riippumatta siitä tapahtuuko se baarissa vai in töh wunderful internets
cheers
[/q]

In this seriouz buzinezz that's just plain lame!

Elämä on helvetin hienoa. Vielä hienompaa on, että oon sisäistänyt sen ja osaan nauttia siitä. Taitaa olla vuos täynnä ehdotonta täydellisyyttä. *sydän*

Löydänköhän mä sinne M -saliin ilman sekoiluja..

[q]Chatte, 13.3.2010 10:43:
Apuva, apuuuuva! En pysty hillitsemään itseäni. Facebookissa eletään kuin pellossa, ei välitetä kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, eikä muutenkaan haluta kirjoittaa oikein, edes melkein. Facebook ei oo irkki, ne tekstit jäävät sinne, auauauauaua! Ja siis, toisin kuin Klubbari-kulttuurissa, siellä ei sovi vittuilla kielivirheistä. :(

P.S. Ja joo, itsekään en ole täydellinen, mutta ainakin välitän.
[/q]

:D Mä pidän onnistuneesti yllä tätä kulttuuria facebookissakin (...kuin myös irl:ssa). Mutta kertokaahan, kuka olisi voinut vastustaa kiusausta käydä kuittaamassa tästä: "no päätinpä poistattaa luomeni parii pv ennen laiva reissua, jossa sattuu olemaan vielä tikit!"?

Jos toivon ihmisten ymmärtävän mun ilkikurista huumoriani täällä (pahansuopa en pyri olemaan, vaikka kuiva/sarkastinen kuittailu siltä vaikuttaisikin), niin miksi en jopa vaatisi samaa ihmisiltä, joiden pitäisi tuntea mut?

[q]Jago, 21.12.2006 19:36:
---

joulu mieli tulee aina pakosti kun kattoo lumiukon*hihu*

[/q]

Toi on kyllä totta. Lumiukko on joka joulun vakiokalustoa. *sydän*

[q]martina, 19.7.2006 22:25:
...kuolasin juuri 2,5h jhonny deppiä valkokankaalta ja silti havahduin huomaamaan jopa kaksi kertaa ajattelevani erästä...
typerää...
[/q]

..ja uskomatonta! Miten kukaan kykenee Jack Sparrowta ziigaillessa miettiä yhtään ketään tai ylipäätänsäkään mitään muuta?!

[q]domi, 5.12.2006 16:53:
Tänään PoL, huomenna Millut. ^_^ Vaihtoehtoisesti Millut * 2.
[/q]

Fuck teh rest - kuolema kuittaa univelat. :D

Se joulumieli. *sydän*

Mä olen yrittänyt opetella ja ymmärtää - ja oppinut, sekä ymmärtänyt niin paljon niin lyhyessä ajassa. Parasta tässä on, että mulla on omalta näkökannaltani rajattomasti aikaa jäljellä oppia ja ymmärtää yhä lisää.

Elämä on kasvamista varten - kun tuntee saavuttaneensa kaiken ja tietävänsä kaiken, ei ole enää sisäsyntyistä syytä elää.

[q]Anselmi, 4.4.2007 17:31:
[--]Paljon kova äänistä musiikkia, Elvismäistä itseluottamusta ja Spartalais kompanian verran taistelutahtoa niin eiköhän tästä selvitä ja näytetä taivaan merkit. Here i come motherfuckers*vink*
[/q]

Oikein! Näytä niille!

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O