Penni ajatuksistasi
Vielä 5 päivän loppuhuipentuma
Tajusin koirani kuolemasta olevan tasan 5 kuukautta tänään. Ja nyt vasta tajusin, miksi halusin tehdä samoja juttuja kuin silloin.
[q]Vampyrella, 12.9.2008 14:34:
---
Freja, 12.9.2008 10:33:
Ajattelin juoda tänään hieman alkoholia ja olla humalassa.
---
Ai meinasit jatkaa eilistä linjaa? :D
[/q]
Jotain sellasta joo. Ehkä huomenna jatkan myös :D
Kunnon budonenäkekkerit on parempaa kuin huono seksi mitä en saa kuitenkaan!
[q]RiD, 12.12.2008 00:20:
Kunnon budonenäkekkerit on parempaa kuin huono seksi mitä en saa kuitenkaan!
[/q]
Janne, mitä helvatan huonoa sexiä? *ding**ding**ding**toktok**nauru*
Miten voi olla näin laiska ihminen - ei jaksa persettään täst penkistä sen vertaa nostaa, että pääsis käymään lounaalla. Toisaalta, eipä tässä paljoo ees enää kannata syömään lähtee, ku työpäivä loppuu muutenkin parin tunnin päästä...
Vaikka ei suuremmin hotsita asua hotellissa seuraavaa 2 viikkoa, niin tässä työ- ja vitutuskäyrän tilanteessa on ehkä ihan hyvä vaihtaa maisemaa hetkeksi.
[q]Minnalilla, 10.7.2009 22:00:
---
JaUHomAto, 10.7.2009 21:17:
rupee kaverit erottuun!!
---
o_O ?
[/q]
go high:l on whinevinevineeeeet
"Mun pitää ihan oikeasti vähentää sanan 'oikeasti' käyttämistä rutkasti. Oikeasti."
voi reijo et oon tunari
eilen illal tuikkais amppari ottaan ku hain vesiä kaivolt mökillä
no sit aamul tuikkas paarma toiselle puolelle
pääsin kotiin ja koitin ihmistäytyy ees vähä ni löin otsani peilikaapin kulmaan. verta
nyt on semikolhitun näköin naamataulu. osaan
Pitäisköhän tänää mennä kattoon Wall-e?
hihhihhii
Oksettaa, itkettää, tekis mieli huutaa ja raivota.
Harvinaisen tylsää ollu viimeset pari viikkoo. Ei meinaa millään saada mitään isompaa projektii alulle, ja satunnaiset ajanvietteet tuntuu lähinnä ajan haaskaamiselta. Ns. bilettäminenki ollu aika kuraa. Jee, taitaa olla syysmasennuksen aika.
"En replyä. En replyä. En replyä. Puuhhhhh. En."
Epärehellinen ja arvaamaton tyyppi; Nyt se on jonkun muun ongelma.
[q]Vampyrella, 15.9.2008 17:37:
...Mä olen perusluonteeltani optimisti, ja olen tähän kaikkeen koittanut suhtautua positiivisesti. Tottahan onkin, että mä todella tykkään työstäni, mutta kun vaan pystyisi samalla elelemään omaa elämäänsä... Voikohan tämmöinen yhtälö koskaan toteutua tällä alalla? Olisi hienoa löytää työ, jota haluaa ja jota on _mahdollista_ tehdä vaikka lopun elämänsä, mutta epäilenpä kovin kuinka onnistuisi oman pikkulapsen kasvattaminen ja hoitaminen tämmöisen työn kanssa. Todella harmi. :(
...
[/q]
Oon kans ihmetelly et löytyyks tolta alalta inhimillisiä hommia. Mitä täs oon seurannu vierestä ku yks parhaista kavereista tekee samansuuntasta vuoroo ja tosiaan viel kasvattaa sitä muksua, ja pahaa kyl tekee. Ja sen kerran ku kaverilla ois esim. viikonloppuna riittävä määrä vapaata et kerkeis viihdyttää itteensä nii sen muija viel jaksaa sotkee kaiken. Ehkä toi ois viel siedettävää jollei toisella puoliskolla ois menkat kuutena päivänä viikos, mut nykysellä menolla ei voi ku ihmetellä et kaverilla on pysyny pää kasassa.
Missäköhän mun passi on. Hmm.
Pitäis pakata.
Pitäis pestä pyykkiä.
Ei tunnu yhtään siltä, et huomenna ois lähtö.
Mihinköhän menisin illalla????
Kun vain pääsisin kotiin *sydän* kaipaan kotiin.
Huomenna taas töihin, ihan hyvillä fiiliksillä oon siis Toivottavasti ääni vain kestää
Ja kiva ku äippä ja iskäkin tulee tänne ja näkee vihdoin mun kämpän! Iskä ei oo tääl käynytkään, ja äitikin viimeks 4 vuotta sitten ku lattiat ei ollu ees lattiassa vielä :D