mitä lemmikkieläimiä omistat?
musta cockerspanielityttö Chandi. Ihana tyyppi.
Maailman helppohoitoisin lemmikki eli mun elämäntyyliin hienosti sopiva leopardigekko Joonas möyrii tuolla terrassa. Tai ei se mitään möyri, makaa flegmaattisena siihen asti kunnes annan ruokaa... Sen minkä helppohoitoisuudellaan voittaa, häviää sit hieman sosiaalisuudessa. Mutta kiva sitä on kiusata ja kyllä se ruokkivan käden tunnistaa.
Nykyään on vaan akvaario... ennen mulla oli kani nimeltä Kaneli ja marsu nimeltä Jääkarhu *sydän* Tulin sit jälkimmäiselle allergiseksi ajan kanssa, ja piti lupua niistä. Onneksi niille löytyi yhteinen koti, kun olivat ihan skidistä asti olleet samassa häkissä.
Mäyräkoira....... OIKEE
Neljän viikon päästä pitäis tulla uus perheen jäsen... kissanpentu *sydän* elikkä sitte ois kaks kissaa
[q]YuuricaZ, 17.11.2005 13:45:
akvaariokalat (siel on yx niin pelottava monni..sil on kamalii ulokkeita naamassa!!mut onnex se on niin arka ettei sitä paljon näy!!!ja tietysti awokkini*tirsk*
[/q]
Onks varma, ettei sil ole mitään kalojen kasvaimia nassussa? Voiks niillä edes olla?
Okei sori hei kaikki, mut ihan ensimmäiseks mun on kyl pakko protestoida tota _omistamista_.. Mun mielestä yhtään elävää olentoa ei voi omistaa.. mut juu, en paasaa enempää..
Mä siis asun kahden kissat kanssa, tyttöjä molemmat, noin kolme vuotiaita (tarkkaa ikää ei tiedä, kun ne oli kodittomia, ennenku tuli mun luo) Nefer ja Nyyti.. *sydän**sydän*
2 koiraa täällä riehuu ja mä yritän vaan pysyä perässä.
madagaskarin suuri päivägekko ollu pian 8 vuotta.. se on niin pirteän värinen, kirkkaan vihreä ja punaisia pilkkuja.
Nelivarvaskilpikonna Otto, josta taitaakin olla jo aikaisemmin maininta.
Tällä kertaa kuvan kanssa. Ikää +20v ja terve uros. Skenempi kuin moni tällä foorumilla. Kuunnellut teknoa vuodesta 1991.
Konnagalleria:
[q]Peppi, 17.11.2005 18:29:
---
YuuricaZ, 17.11.2005 13:45:
akvaariokalat (siel on yx niin pelottava monni..sil on kamalii ulokkeita naamassa!!mut onnex se on niin arka ettei sitä paljon näy!!!ja tietysti awokkini*tirsk*
---
Onks varma, ettei sil ole mitään kalojen kasvaimia nassussa? Voiks niillä edes olla?
[/q]
en uso...ne näyttää kyl ihan et ne kuuluu sen nassuu*ding* ne on sellasii torviputkilonmallisii, tuu kattoo joskus*igor*
kaksi ihanaa nallekarhua on *sydän* 6v. rottweiler siskokset *sydän**plur*
Kissoja tietenkin ;) oon kissaihminen. Tällähetkellä Mammakissa ja 5 pentua vilistää kämpässä^^
[q]Energizer, 28.8.2005 18:11:
[iso]Ilpo-jänis[/iso]
Aivan ihana pusuttelija karvapallo! Love*sydän*
[/q]voooiiiii!!! *sydän* melkein ku mun rakas Queen La Tifa(tifu) voih!!!
Pieni ihana MOPSI(wilma) *sydän* röhisee sylissä..
lemmikkiähän ei voi omistaa, tai siis ainakin tässä tapauksessa kissa omistaa minut:
sängyn alla asuu villakoiria
[q]Pocambo, 29.8.2005 16:13:
Kaks frettiä eli kesyhilleriä löytyy.[/q]
Tahtoo!! Mä näin viikonloppuna turussa tytön, joka oli ulkoiluttamassa frettiään. Kaveri hengaili tytön takin sisällä ja kurkisteli kaula-aukosta. Se oli niin söpö, sulatti mun sydämen heti ensi sekunnilla. Kunpa kämppä olisi vähän isompi, että olisi tilaa tommoselle... *huokail*
Tällä hetkellä meillä asuu kissaneiti Sazuki.
[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 21.11.2005 08:10:
sängyn alla asuu villakoiria
[/q]
*joo**nauru**nauru*
OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*