mitä lemmikkieläimiä omistat?

Back to häröily O

Kaks frettiä eli kesyhilleriä löytyy.
Koopa ja Laku. Molemmat tyttöjä. Koopa on puoltoistavuotta ja Laku puolisenvuotta. http://ihku.org/~jukku/kuvat/fretit/koopa&lp.jpg

Omistan rottawailerin, taistelukalan(Ninja), ja viimeinen hankinta on lihansyöjäkasvi jolla ei oo vielä nimeä :DD (saa ehdottaa) Pyydystin eilen pari kärpästä ja syötin ne tolle viherpedolle. Nyt se on muuttanu ittensä "ruuansulatusmodeen" :D

Julle ja Taavi:

http://personal.inet.fi/koti/dream/kaijat/puikulat.jpg

[q][
Aivan ihana pusuttelija karvapallo! Love*sydän*
[/q]

No ON aivan IHANA!!!!

täs meidän arska

Meillä on 12v koiruus joka kantaa mun vaatteita ja kenkiä. Aamulla tulee välillä kiire kun juoksee ympäri taloa ja etsii kenkiä. Meillä on myöskin mahoton riiviö-pupu joka nakertelee kaiken mitä eteen tulee. Monet kerrat oon ottanu sähköä johdoista kun oon menny kattomaan että oho täältä on taas vähän nakerrettu.*lmao*

[q]La Petite, 20.9.2005 13:09:
---
[

---

No ON aivan IHANA!!!!

täs meidän arska
[/q]

Arska on paras!! *sydän**pupu**sydän*

Tänään saahaan koiranpentu.

http://www.nintendogs.com/

[q]La Petite, 20.9.2005 13:09:
---
[

---

No ON aivan IHANA!!!!

täs meidän arska
[/q]

*pupu**hali*

Omistan 5 kk ikäisen kerrynterrieri tytön Aidan. Aivan ihana seuralainen, aina iloinen ja mukana lähtemään uusiin seikkailuihin.

2 koiraa (sekarotunen Titta ja Faaraokoira Dione Nefretete), 4kissaa (kaikki maatiaiskisuja: mimi,nisti,speedy,Manson Mashiara Morrison helminen) ja kanin (kääpiöluppakorva Queen La Tifa) Kotieläintarha.

Kotoa löytyy kaksi suloista leonbergipoikaa

Syyskuuhun asti oli vielä sekarotuinen koira (karjalankarhukoira / suomenpystykorva), nukkui pois 13-vuotiaana. RIP old friend *sydän*

Mutta.... Jouluviikolla kotiin tulee uusi ystävä, parsonpoika! Kovasti odotellaan...

[q]Caritsa, 18.8.2005 14:03:
Päivien piristäjänä, haisuli dobberi Cera (puoltoistavee)

[/q]

Ompas kaverilla ainakin ihq nimi

Meillä on akvaariossa lastentarha!

sekopäinen englannin springerspanieli joka ihan pentu vielä.. riehuu hullu stna!.. :D

Uros dobermanni. Näyttää sudelta mutta on lammas. Tosin susikin tarvittaessa.

[q]yace, 1.6.2005 09:08:
kaks karkeakarvaista mäyräkoiraa Rudolf ja Idefix
[/q]

itseäni lainaten lisäyksenä sheltti renesanssi aka tappaja collie*nauru*

Yks lemmikki. Sekin on tällähetkellä karkuteillä

Kämppis on jossain päin koulua

Hyvin koulutettu lemmikki onkin.. Tekee ruokaa, soittaa levyjä.. miinuksena tosin, että tekee niin vaan itselleen

Lapsuudenkodista löytyy kyllä monenlaista vipeltäjää, hamstereista hevosiin, mutta kyllä sydäntä lähinnä on tällä hetkellä Unski, puoltoistavuotias rottweilerinpoika. ISO (lonkkakuvauksissa käydessä ilman aamupuuroa 59,7 kg), mutta kuvittelee olevansa pieni sylikoira. Tykkää kovasti perhosista, kukkasista ja liikkuvista valoista ja varjoista.

OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*

O