mitä lemmikkieläimiä omistat?
Muutaman ison Teknonallen, jotka soittaa Psykeä keskellä yötä ja herättää naapurit jos ne jättää yksin kotiin...*hahjust*
Miten muuten akvaariota tulisi hoitaa? Onko iso homma? Entäs jos lähtee vaik viikoks pois kotoonta miten ruokinnan kanssa? Olisin aikeissa ostaa tuollaisen kalankasvatus laitoksen.
[q]Tony#5:
Muutaman ison Teknonallen, jotka soittaa Psykeä keskellä yötä ja herättää naapurit jos ne jättää yksin kotiin...*hahjust*
[/q]
Ne kuulemma juo siellä myös absinttia *känni*
meillä on kani 4v ja akvaariossa kaloja. ollaan lisäksi etsimässä siamilaiskissan poikasta
hopeisen siivettömän sorsan jolla on 90 hevosta.
Nyt tosin olen joutunut luopumaan siitä.*nyyh*
[q]La Petite:
---
Tony#5:
---
[/q]
Mun oli pakko laittaa tää!! Se sun juttu oli niin hyvä et vieläkin naurattaa melkein vedet silmissä
kissa 13vee... minttu..
Rotta. (Ei tykkää valkosipulidipistä*ding*)
[q]Tony#5:
---
La Petite:
---
Tony#5:
---
---
Mun oli pakko laittaa tää!! Se sun juttu oli niin hyvä et vieläkin naurattaa melkein vedet silmissä
[/q]
Oli muuten sen näköisiä otuksia, et saat ihan varmasti kohta häädön, ne kato alko heti riehuu ku sun valvova silmäs vältti, ne yritti saada muakin messiin siihen absintti touhuun, niil on jemma kukkaruukun takana! *känni*
pari viikkoa meillä on jo asustellut kaksi tyttömarsua...
en ole vielä oikein päässyt niiden kanssa juttuun, kun ovat niin arkoja ja vähän epäseurallisia. mut eiköhän se tästä.... =)
-huuhkajankesyttäjäuhuu
Kaksi frettiä ja hämähäkki
Ainiin ja ulkoeläimet koira ja kahdeksan kissaa.
[q]sabé:
Kaksi frettiä ja hämähäkki
Ainiin ja ulkoeläimet koira ja kahdeksan kissaa.
[/q]
et tollain muutama vaan
itel ei ole kun 2 kissaa .. ja välillä tuntuu et nekin on liika
[q]La Petite:
---
Tony#5:
---
La Petite:
---
Tony#5:
---
---
---
Oli muuten sen näköisiä otuksia, et saat ihan varmasti kohta häädön, ne kato alko heti riehuu ku sun valvova silmäs vältti, ne yritti saada muakin messiin siihen absintti touhuun, niil on jemma kukkaruukun takana! *känni*
[/q]
Hitsi, pitää laittaa ne vierotuskuurille. Tai parempi lähettää ne jonnekin klinikalle, et saa olla rauhassa vähän aikaa
Meil o kolme koiraa koton... kaks labradorin noutajaa niiku ruskeina ja sit on sellai jumalattoman kokoi leonberginkoira
kissa nelli ja 130ltr akvaario.
Tämä hipppiäistäti omistaa yhden geenivammaisen kissan, jolla on yhdet liikavarpaat jokaisessa tassussa. Maukujaneitini on yltiömäisen omistutushaluinen, ja se myös omasta mielestään ymmärtää puhetta. Miltei jokainen miesvieras taloudesamme on päätynyt Ilonan hampaiden käsittelyyn tahtomattaan.
marian humu-pekka onkin tuttu...:))mä omistin pari villakoiraa...vahingossa imuroin ne sängyn alta...eli enää en edes niitä omista...
Tällä hetkellä ei mitään lemmikkejä. Viimeisimmät oli luppakorva kani *pupu*, joka tuossa tammikuussa kuoli sekä poni, jonka myin lokakuussa poies. Haaveissa ja hankinnan alla uusi kanimus puupsimus sekä ehkäpä jokin suloinen pieni koiruus jonakin kauniina päivänä...
Lemmikki otuksia tosin on ollut jos jonkin näköistä...hiiriä, hamstereita jne.
[muokattu 18.4.2004 00:46]
noh.. kavi sitten niin etta kummituselaimen maahantuonti vaatii CITES luvan jonka myontaa joku ihme hallituskasviministerio ja thaimaasta sen elukan vientiluvan.. joten meni liian vaikeeks/kalliiks.. ostan itelleni maaoravan *sydän*
OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*