mitä lemmikkieläimiä omistat?
Mulla on kaksi iki-ihanaa kissaa.. Toinen on Wilma, kirjava 3v. maatiaiskissa. Toinen on sitten Oksu (tiedän, naurakaa vaan nimelle)! Oksu on pian vuoden vanha valkoinen Ragdoll, jolla on kauniit siniset silmät. Väri virheen takia tosin Oksu ei ole näyttelytasoa.. Mutta luonteeltaan se on maailman kultaisin kissa.. Kaikki Oksun tavanneet ovat siihen rakastuneet.. Luonne on mitä ihmisrakkain ja sylissä Oksu viihtyisi tunti kausia. Wilma on luonteeltaan taas tutkija ja yllättävän älykäs nuori neiti!
Wilma ja Oksu on parhaat kaverit.. Ne pesee toisiaan, leikkii ja juoksee yhdessä, nukkuu vierekkäin!! Ne on mun rakkaat!!! *sydän*
yhden ihanan possun, jonka takia mul on hirveet univelat tälläkin hetkellä *sydän*
Minulla on hyvä kotipanda. Ei vaan kamalan pörröinen, mutta lämmin silti
2 päivää sit tuli hankittua chihuahuan pentu!siinä on sit jätti kokoinen otus..korkeutta nyt jopa 11cm!!mahtuu hyvin taskuun.ostin vahdiksi vorojen varalta..
mulla on sellanen aaaivan ihastuttava, tosin hieman ylipainonen*justjoo*, collie nimeltään *sydän*Emppu*sydän*, tosin nyt ku muutin pois kotoa, sitä näkee harvemmin*uuh**nyyh*
[muokattu 7.4.2004 15:59]
satiaisia, täitä, kirppuja sekä yksi punkki.
Tänne hetkellä meillä on Saaran porukoiden kissa viiru hoidossa. En haluis luopuu tosta enään.
[q]Zwek:
Tänne hetkellä meillä on Saaran porukoiden kissa viiru hoidossa. En haluis luopuu tosta enään.
[/q]
Mun suunnitelmissa oli pitää sitä hieman pidempää kuin viikonlopun yli... Ei palauteta, sopii mulle *sydän*
Hitto kun nolottaa lukea kun kaikilla on eläimiä... Siis kun mä tykkään eläimistä, mut mä en ikimaailmassa jaksaisi hoitaa eläimiä... Siis kun en mä jaksais viedä koiraa ulos (oon ollu kennelin hoitajana eli tiedän mitä se on), en jaksais kissan hiekkoja siivoo ja mul on akvaariokin joskus ollut, joka oli ihan vihree ja ruuan vähyys sai kultakalat syömään muut kalat... Mut muiden eläimet on kivoja. Saanko tulla niitä rapsuttelee?
en viela mitaan... mutta on tulossa orava *sydän*
Onko ne ees laillisii
[q]Saara:
Onko ne ees laillisii
[/q]
Faunattaresta saa maa-oravia.
Itselläni on Otto, nelivarvaskilpikonna hauskalla persoonallisuudella varustettuna since 1989.
tokihanu nyt oravat on laillisii =D miksei ois =D niitha on suome huru mykke... toinen asia on mita taalla maailmalla seikkaillessani olen todennut.. olisi tuo kummituselain ihan sairaan *sydän* tosin tulli ei oo sen tuomisesta lahettamaani kyselyyn vastannu viel...
mulla on maailman sulosin kisu, 4-vuotias Pyhä birma Doris. Vanhempien luona asustellessa talo oli täynnä lemmikkejä ja kun neljä vuotta sitten muutin omaan kotiin, oli aivan pakko saada mirri. Rotuna birma on aivan uskomaton; ihmisrakas ja hellyydenkipeä.. Doris onkin mulle kuin vauva.. Se nukkuu rinnan päällä tai kainalossa, nauttii sylissäolosta ja paijaamisesta. Ja on myös ilo katsella, sil on kaunis ruskeenaamiointi ja kirkkaansiniset silmät.. Toisen haluisin, mut lievä kissa-allergia estää.. :(
Mikä ihme tota kattia riivaa kun ei kelpaa halvempi kissanruoka? Latzit loppu, nälkää valittaa muttei katokaan sitä halpista päin.... Tajuukohan se et se on halvempaa ja sen takii nirsoilee? Fiksu otus...en mäkään söis....yök!
[q]mayah:
Mulla on samanlainen, tosin jo kohta kolme vuotias, painaa nyt täysikasvuisena huikeat 1,7 kg. Ja sillon vauvana oli alle puolikiloinen.. söpöjä otuksia, mutta odota vaan kun se tajuaa osaavansa haukkua mikään ei ole sen jälkeen ennallaan..
[/q]
Tää oli kyllä aika veitikka*joo*
[q]Saara:
Mikä ihme tota kattia riivaa kun ei kelpaa halvempi kissanruoka? Latzit loppu, nälkää valittaa muttei katokaan sitä halpista päin.... Tajuukohan se et se on halvempaa ja sen takii nirsoilee? Fiksu otus...en mäkään söis....yök!
[/q]
öh pakko vastaa vaik mul ei täl hetken mitää otökkää oo
mut porkuil oli samanlainen kissa.......
Paavokäärmeen, rottatytöt : Savu, Plop & Baka, sekä mustan maukuvan karvapallon nimeltä Miuku *sydän* ihanempia otuksia saa etsiä.
[q]styrOX:
---
Saara:
---
öh pakko vastaa vaik mul ei täl hetken mitää otökkää oo
mut porkuil oli samanlainen kissa.......
[/q]
Aijaa? Mitä se söi? Kaviaaria?
OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*