joulu kohta ovella...

Back to häröily O

Moderni joulu on Saatanasta! Pelkkää kulutusjuhlaa ja maallisen turhuuden palvontaa. Tämänhetkinen meininki aiheuttaa muutenkin stressaantuneille ihmisille ihan turhaa otsasuonen pullistumaa ja ahdistusta. Minä en tue kansantaloutta ostamalla minkäänlaisia lahjoja enkä myöskään halua niitä saada. Suoraan sanottuna v******a niin maan p*********i vähittäiskaupan joulumainonta, jota tulee ihan jokaisesta mediasta.

Synkkä EI joululle.

Mitä ostaa miehelle, joka haluaisi uuden tietokoneen, mutta minulla ei ole varaa sellaista ostaa?

Onko joku super huippuhieno parranajokone ihan tyhmä? *ding**ding*

[q]Freja, 9.11.2005 11:45:
Mitä ostaa miehelle, joka haluaisi uuden tietokoneen, mutta minulla ei ole varaa sellaista ostaa?

Onko joku super huippuhieno parranajokone ihan tyhmä? *ding**ding*
[/q]No on.*joo* Mikä siitä tekee henk.koht. merkittävän lahjan sinulta, varsinkin kun vertaat partakoneen ostamista tietokoneeseen, joka olisi siis jotakin minkä hän itse haluaisi?*täh*

... mutta missä on lumi? mie lähen sodankylään jos ei tuu lunta*igor*
Mutta joulu. meillä on aina ollu todella läheinen joulu perheen kanssa, enkä usko että se miksikään tänäkään vuonna muuttuu. hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja railakasta tunnelmaan aamun pikkutunneille saakka *sydän*

[q]Freja, 9.11.2005 11:45:
Mitä ostaa miehelle, joka haluaisi uuden tietokoneen, mutta minulla ei ole varaa sellaista ostaa?

Onko joku super huippuhieno parranajokone ihan tyhmä? *ding**ding*
[/q]
Kandee sit kysyä, et diggaaks se sähkökoneest, höyläst, (vai veittest).
Koska esim allekirjoittanut ei kyl käyttäs sähköstä ikinä.
Sil jää aina sänki ja sellane nihkee fiilis nassuun.
HÖYLÄ <3

Joulu on kiva. Joulukalenterit on ihanii, Haribo ja veikkaus on mun lemppareit. Ne on aina pakko saada. En osaa enää oikein toivoa mitään ihmeempiä joululahjoja, mut enemmän jotenkin tykkään aina ihmisille ostella lahjoja, mut niihinkin käytän ehkä liian paljon pään vaivaa ku haluun et se ihminen oikeesti tykkää siit lahjasta. Siskolle on vaikeinta ostaa. Joulu on *sydän*

[q]tumpsi, 9.11.2005 15:00:
---
Freja, 9.11.2005 11:45:
Mitä ostaa miehelle, joka haluaisi uuden tietokoneen, mutta minulla ei ole varaa sellaista ostaa?

Onko joku super huippuhieno parranajokone ihan tyhmä? *ding**ding*

---

Kandee sit kysyä, et diggaaks se sähkökoneest, höyläst, (vai veittest).
Koska esim allekirjoittanut ei kyl käyttäs sähköstä ikinä.
Sil jää aina sänki ja sellane nihkee fiilis nassuun.
HÖYLÄ <3
[/q]

Sellanen vanhanaikanen setti, jossa höylä, vaahtoava saippua ja suti..Aikas kiva lahja miehelle kyllä. Ja tyylikäs.

*sydän*JOULU*sydän*
rakastan sitä sana.... Tunnen heti lämpöä ja lahjanpaperin rapinaa*pihkassa*
pitää miettiä jo joululahjat kaikkille*joo*se on niin ihanaa......

ovi on kiinni!

Hmm jospa sitä tänä vuonna jaksais mennä Savonlinnaan vanhempien luokse kuuntelee faijan huutoa kun en oo muutamaan vuoteen käyny.. Voisin pistää mutsin pesee pari bilemekkoa kun en saa niitä itekään puhtaaks ja laittaa sen kehittää mun Dance Valley-kuvat ku itellä ei oo rahaa*hymy*

Mä jostain kumman syystä päätin etten osta ainakaan partakonetta Yhen sen kaulakorun taidan ainakin käydä fiksauttaas, se kun on kauan ollut jo rikki ja se piti sitä aina ennen hajoamista.Ehkä pitää alottaa utelu

Joulu. *sydän* Aamulla on ihana herätä aikasin ja kattella jouluohjelmia telkkarista.
Suosikki on se Lumiukko, joka vuosi se pitää katsoa. Hah, naurattaa aina, kun alkaa se 'Joulupukin kuumalinja' ... Soitin joskus muksuna sinne ja lauloin 'Tuiki tuiki tähtönen'.
Se on vielä videolla
Meijän perhe viettää ihan perinteisen joulun mummin ja papan luona. Ja joka vuosi meille tilataan joulupukki, vaikka nuorin meistä on jo 13v. Eno vaan pitää perinteistä kiinni, ja ilmotti tänä vuonna ettei tule viettämään joulua meidän kanssa, ellei joulupukkia tilata.

Joululahjoihin mä panostan, haluan ostaa lähimmille ystäville sekä tietysti perheenjäsenille jotain hyvinhyvin omaperäistä ja miellyttävää. Useimmiten niihin palaa rahaakin ihan kiitettävästi. On se kyllä sen arvosta.

Onneksi ei tarvii tänä vuonna olla kuskina joulua, kun olin viime vuonna. Saa ottaa ruuan kanssa vähäsen viiniä. ;)

Niin siis, on se joulu ihana. <3 (mutta onneksi se on vaan kerran vuodessa)

Samusirkan joulu. *sydän*

Juuri kolahti suureen päähäni, että jouluhan tosiaan ON tulossa. Valitettavasti. Sen mukana tulee joka vuotinen joulumasennus ja yleinen Hippoakin Kiinnostaa(tm) -teemapäivät.

Palvelualalla kun on töissä, niin ensi kuussa tekemistä riittää. Vapaapäiviähän ei suvaita ja kunnes aatto vihdoin koittaa, niin aamulla herätään töihin. Kun vihdoin pääsee kotiin, niin fiiliksiä jouluun ei todellakaan ole. Yleensä tässä vaiheessa henkinen ja fyysinen väsymys painaa päälle, eikä niitä uusimpia sovituksia wanhoista joululauluista tahdo jaksaa kuunnella, kun niitä on kaupalla jo kuullut aivan tarpeeksi. Noh, onpahan parit pyhät välissä. Sitten pääseekin taas stressaamaan uuttavuotta! Heti vuoden vaihteen jälkeenhän pyritään taas muistuttamaan ihmisille, että JOULUUN ON ENÄÄ 12kk AIKAA! OLETHAN TEHNYT JO VALMISTELUT JA OSTANUT RUOAT?!

Onneksi on bileet. Auttavat pääsemään omasta päästä ulos. Onneksi joulukuussa onkin mukavasti psykeä tarjolla.

Rauhallista joulun odotusta!

edit: äh, unohdin Lumiukon. *sydän*

Älä muistuta.

Hmm.. jostain syystä olen aina pitänyt joulusta..

Toivottavasti tänä jouluna olisi runsaasti lunta ja sopivasti pakkasta. o/

Nyt saa myös kuunnella jouluradiota!

[q]Baby-G, 28.11.2005 00:06:
lumiki tuli
[/q]

Ja meneekin ihan pian. Tälle päivälle luvattu vettä ja +4. Et se siitä. Mut toivotaan että joulu on valkoinen

Parikyt päivää jäljellä siihen päivään kun kaupunki on taas kuollut. Vai onko? Mitä Helsingissä voi tehdä jouluna? Vinkkejä otetaan vastaan.

ei tarvii paljoo stressaa, ku oon aaton gines

kohta kohta kohta *sydän*

Vähänkö jännittää tää tuleva joulu kun nyt on sitten jo ihka oma perhe *sydän*
Saa nähä miten saadaa järjestelyt kuntoo niin että kerkee käymää omas perheessä, kullan perheessä ja kattoo viel kullan toista pikkuista ja sitten viellä et saatais vähän omaa jouluu..

O