mitä ruokaa inhoot?
tonnikala on niin paskaa ettei mitään järkee, sisältää vaan proteiinia, mikä on harmi..
kunnon mausteilla saattaa saada jotenkin alas
Mä en koske:
-oliiveihin
-raakaan varsiselleriin
-kiisseleihin ja mehukeittoihin
Kaikki muu menee hyvällä ruokahalulla ^__^
(ehkä hieman liiankin hyvällä *iihhih*)
[q]Muusa:
inhoon ihan ylikaiken soijarouhetta! ei oo vielä löytynyt ketään joka osais tehdä siitä hyvää.
[/q]
Löysit juuri sellaisen.
[q]Nacu:
Mä en koske:
-oliiveihin
...
[/q]
Mutta oliivit on niiiiiiin hyviä...
hesburger-mättö...
Mun mielestä hesen kanasalaatti valkosipukastikkeella on sikahyvää.....
inhoan tosin kaikkea aivan sairaan rasvaista ruokaa kuten hampurilaisia!
Sitä en myöskään ymmärrä että mitä ihmiset näkee sienissä? mun mielestä ne maistuu joltain ihosta lähteneiltä paakuilta.....tosin en ole moisia maistellut, mutta.....
Millekkään en oo allerginen. Mut ruokia, mitä en syö löytyy vähän liikaakin.
Ruoan puolesta en oo jouluihminen. En syö ku maksalaatikkoo ja kinkkuu(ja vaaleenpunast kermavaahtoo, mutten rosollii). Kaikki porkkana-, lanttu- ja perunalaatikot vois mun puolest kieltää lailla!
Toi maksalaatikko on kyl hassu tapaus, koska sitä mä voin syödä. Mut maksamakkara tai maksapasteijat tms. ei todellakaan kelpaa.HYI!
Mitäs muita löytyy, mitä EN syö:
-tomaatti
-kala(kirjolohi on ainut, mikä menee)
-sienet
-piimä
-keiju/floora jne.(voimariini on ainut mikä kelpaa)
-sinappi
Tossa nyt muutama, mitkä tuli näin äkkiseltään mieleen. Mistään eksoottisista(mustekalan renkaat, härän kieli tms.) en osaa sanoo, ku en oo koskaan maistanu.
Eipä tule mieleen mitään! Eli voisi sanoa että kaikkiruokainen!
yök... lammasta söin eilen... tai siis maistoin...
vieläkin leijuu sellainen vieno villava maku suussa.... yäk yäk...
-pidetäänlammaskarvoissaaneikätuodasitäpöytääuhuu
Soijarouhe on kyl ihan tajuttoman pahaa. En tykkää. Samoin silakat, en ole koskaan pystynyt syömään niitä hyvällä ruoka halulla, välillä niitä joutuu kyllä pakostakin maistelemaan.
Luumut, silakat, HP mauste, maksalaatikko, kaalikeitto, suurin osa kaloista, muut ihmeelliset asiat, Sipuli ja sinappi.
[q]Zimeon:
Luumut, silakat, HP mauste, maksalaatikko, kaalikeitto, suurin osa kaloista, muut ihmeelliset asiat, Sipuli ja sinappi.
[/q]
Itse asiassa jos noi kaikki pistäis sekasin, siitä vois tulla aika maukas muhennos... *joo**slurps**justjoo**nauru*
[q]sapeli:
---
Zimeon:
---
Itse asiassa jos noi kaikki pistäis sekasin, siitä vois tulla aika maukas muhennos... *joo**slurps**justjoo**nauru*
[/q]
*tärisee kauhusta*
Hmm... sillit, anjovis ja valkosuklaa. noita en voi sietää
Heti kun kuulee jossain puhuttavan pahasta ruuasta tjsp. tulee mieleen KAALIKÄÄRYLEET!!! *eiei**dissaa* (se on ehkä karmeinta mitä voi olla olemassa)
[q]quile:
Heti kun kuulee jossain puhuttavan pahasta ruuasta tjsp. tulee mieleen KAALIKÄÄRYLEET!!! *eiei**dissaa* (se on ehkä karmeinta mitä voi olla olemassa)
[/q]
OIkealla täytteellä menee nekin
mm rupeskin tekee mieli lammaskaalikeittoa
siskonmakkara keiitto....*dissaa**eiei*
NO nyt jos miettii niin olehan mie aika kaikkiruokainen. Sisäelimet kuten esim maksa menee ja lihat, kalat, äyriäiset ja jopa kasviksetkin menee alas jos on hyvin tehty. Mutta näihin seuraaviin en kyllä koske. Niitä ovat, kielet, silmät, pallit, aivot, alkiot, hyönteiset jne...
[q]Tetsku:
Mutta näihin seuraaviin en kyllä koske. Niitä ovat, kielet, silmät, pallit, aivot, alkiot, hyönteiset jne...
[/q]
heh..en minäkään
Kaikki missä on kalaa, etenkin silakkaa (lukuunottamatta säilyketonnikalaa) ja verta. YÖK!!! Sisäelimet on yleensä myös ällöjä, mutta maksalaatikosta pidän.