mitä ruokaa inhoot?

Back to häröily O

Melkeinpä kaikki sisäelimet menevät keitetystä naudankielestä paistettuun naudan/kanan maksaan

Ei kyllä tule akuutisti mieleen mitään mitä ei olis ainakin valmis maistamaan. Ja jos ruokaa on lautaselle ottanut niin kyllä sen loppuun syö.

Mun mielestä on vaan siisti maistaa kaikkia uusia makuja. Vanhat samat tutut muuttuu tylsiks pidemmän päälle vaikka olis kuinka hyviä

[q]serotonot:
Ei kyllä tule akuutisti mieleen mitään mitä ei olis ainakin valmis maistamaan. Ja jos ruokaa on lautaselle ottanut niin kyllä sen loppuun syö.

Mun mielestä on vaan siisti maistaa kaikkia uusia makuja. Vanhat samat tutut muuttuu tylsiks pidemmän päälle vaikka olis kuinka hyviä
[/q]

Kerrankin ollaan jostakin täysin samaa mieltä

[q]JustinSane:
---
serotonot:

---

Kerrankin ollaan jostakin täysin samaa mieltä
[/q]
kamoon hei. täähän on jo ties kuinka mones kerta

[q]serotonot:
kamoon hei. täähän on jo ties kuinka mones kerta
[/q]

Eihän oo!

Ei se maku niinkään usein kuin se tekstuuri. Kun kokeilin Thaimaassa kerran merimeduusan lonkeroa niin se tuntui kuin hiekkaiselta kengännauhalta suussa. Kyllä se alas meni eikä hullummalta maistunut, mutta toisen kerran taidan jättää väliin.

(Muita inhotuksia: simpukat, katkaravut, kalat joilla on päät tallella, mustekala & kalmari. Ai niin, ja kaikki liharuokien niljakkaat tai kumimaiset palat. Yök.)

[muokattu 2.6.2004 12:23]

puuroo

kaikkea ruokaa

inhoon ihan ylikaiken soijarouhetta! ei oo vielä löytynyt ketään joka osais tehdä siitä hyvää.

[q]Muusa:
inhoon ihan ylikaiken soijarouhetta! ei oo vielä löytynyt ketään joka osais tehdä siitä hyvää.
[/q]
tuu meille joskus syömään

Tässä tulee mun lista

-maksa
-punajuuri
-perunat keitossa
-kaaliruuat
-tonnikala lisukkeena
-suola-ja maustekurkku
-kiusaukset
-laatikot
-puolukkahillo
-mäti
-kalakeitto
-kesäkeitto
-ihra
-etikka
-hernekeitto

[muokattu 5.6.2004 20:18]

[q]Muusa:
[/q]

Älä lakkaa etsimästä - mun kaverit osaa tehdä ihan *possu*hyvää soijarouhelasagnea... *kuolaus*

[q]Liecci:
Tässä tulee mun lista

-maksa
-punajuuri
-perunat keitossa
-voileipäkakku
-kaaliruuat
-tonnikala lisukkeena
-suola-ja maustekurkku
-kiusaukset
-laatikot
-ananas ruuassa
-puolukkahillo
-mäti
-kalakeitto
-kesäkeitto
-ihra
-etikka
-hernekeitto
[/q]

Mitä sä et inhoa? *hih**nauru*

-mämmi
-kuivatut luumut
-rusinat
-kinkku
-homejuustot
-sienet (ei koske herkkusieniä)
-mustekala
-leipäkakut
-peruna-, lanttu-, porkkanalaatikot
-aurinkokuivatut tomaatit
-kahvi
-piimä

ja näitähän löytyy paaaaljon...mut nää nyt tuli mieleen...

ananas pizzassa!!!!!*piru* ei hedelmää saa sekottaa pizzaan!!!THYI!.

[q]Muusa:
[/q]

Minä osaan. Oikeasti. Eikä oo ees vaikeeta! Soijarouhe sopii makaroonilaatikkoon, tortillatäytteeksi, risottoon, kastikkeeksi perunoille..
Mutta itseki käytän mieluummin papuja tai linssejä, kuin ”lihan korvikkeeksi” suunniteltuja soijajutskia.

[q]stimbe:

Mitä sä et inhoa? *hih**nauru*
[/q]

Mä tykkään kovasti

-pizzasta
-pastasta
-lihasta
-porkkanoista
-sienistä
-etanoista
-mustekalasta
-katkaravuista
-risotoista
-ja vaikka mistä

*jiihaa**sydän*

Kaikki jouluruoat on out, paitsi kinkku *nauru*, Ei mitään porkkana,tms laatikkoa pysty syömään. Samoin lasagne on kaukana mun lempi ruoista.

sieni ruuat... mämmi...

Mämmiä ja lipeäkalaa en ole koskaan tajunnut... *justjoo**ding**igor*

O