Miten aiot viettää kesäsi?

Back to häröily O

Empul herne nenäs..??? Ei mullakaan oo ku reilu 2 viikkoo lomaa. Mut onhan se kesä anyways, lets enjoy it!!

[q]H:
Empul herne nenäs..??? Ei mullakaan oo ku reilu 2 viikkoo lomaa. Mut onhan se kesä anyways, lets enjoy it!!
[/q]
kämppiksen naama on ollu näkkärillä koko päivän kun tiedosti ettei tuntityöläisenä sopparin mukaan saa kesälomaa ollenkaan vaan jonkun todella nihkeän lomakorvauksen

[q]yana4000:
---
kämppiksen naama on ollu näkkärillä koko päivän kun tiedosti ettei tuntityöläisenä sopparin mukaan saa kesälomaa ollenkaan vaan jonkun todella nihkeän lomakorvauksen
[/q]
Mä oon kans tuntityöläinen ja mul on KESÄLOMAA huikeet kaks viikkoo...

[q]Lost-Soul:Mä oon kans tuntityöläinen ja mul on KESÄLOMAA huikeet kaks viikkoo...
[/q]
joo normaalistihan lain mukaan kesälomapäiviä pitäis tulla normaalisti kunhan on joku 35h/kk duunissa. olin joitain vuosia sitten osa-aikaisena enka tiennyt tollasesta, eikä ollut pomokaan moista huomannut.olin vaan siinä uskossa että lomat pidetään palkattomana jos tarvetta on, mutta onneks huomas ton irtisanoessa itteään. lopputilissä tulikin sitten extrana bout 2kk liksa.

mutta kukas niitä työsoppareita lukee tarkkaan.

Raksahommissa!
pakko yrittää saada rahaa ens syksyks että vois rauhassa opiskella...

Hmmm....Tos eilen alkoi viis viikkoo lomaa ja pitäs lähtee ystävän kanssa kiertelemään ja kaartelemaan suomea noin ensi alkuun.......*piis**heiii**piis*

Puhut AVB vähän mutta asiaa

vietän kesäni töitä tehden, perskule.en oikeestaan mitään muuta maininnan arvoista.hööh

Töissähän se menee suurimman osan ajasta... Juhannuksen jälkeen viikko lomaa ja se vietetään aurinkoa ottamalla ja chillailemalla. (jos säät sallivat)

SItten 25.7-10.8 pitäis viettää oikeata lomaa ekaks pari päivää Mallorcalla ja loput ajasta Ibizalla... *iloinen**iloinen* Onko kyseisenä ajankohtana muutes kukaan muu suuntaamassa Ibizalle?

töissä koko kesä. Ei lomaa ei eieie..... mutta joulukuussa räjähtää ja Thaimaaseen Fullmoon partyihin <3 <3 <3 ja siitä jatkamaan Asia tourneeta aina helmikuun puoleenväliin asti.. ehkä kesän kestää tuota odotellessa


\o/

5.7 loppuu duunit ja sit voi lomailla vaikka talvee asti... tosin vois jotaa duunii viel tos ennen inttii tehäkki, mut pakko löysäillä kesäl vähä

Mitää suunnitelmii lomalle ei oikee oo, etelää haluis mut tuskin siit reissust mitää tulee

K3SÄ

Kesällä vois istuu kavereitten kaa iltaa,Grillaa ja sit lopuks kaikki alkaa valittaa ku kellää ei oo muijaa*hymy*

Liiskaaja=siis mikä tää STAFF on?!mikä tää teijän jutu oikee on?!
Nomic=jaetaaks tääl mittaleja?!
AdiRem=ne on ne huonekalut? ne on tääl!!*täh**justjoo*

Tulis jo se KESÄ!!!
(btw. toi Igor on paras;)

[muokattu 5.6.2003 22:58]

jaksais vaan töitten jälkeen tehä jotain...mä pelkään et mun koko kesää menee ihan pipariks!

...duunia mut joka välissä joka bileisiin mitä vain järjestetään tai jos ei järjestetä niin aina jotain omaa hubaa

Jjaah, no duunissahan tuo tuntuu sujahtavan. Ei voi siis sanoo et ois liian kivaa ollu.

Mulla on koko kesä lomaa ja melkeen alkaa jo ahdistaa kun ei ole mitään mihin pitäisi mennä (kuten duuni).. mutta mutta..kesä menee bileissä, laivalle ollaan pian lähdössä, pakolliset mökkivierailut, ja loppukesästä Amsterdamiin =) ja tietysti sit vaan ihan perushengailua..

Töiden ja festareiden symbioosissa menee alkukesä ja loppukesä hernepyssyjen kanssa metässä...jee?

töitä, lomaa, treeniä ja biletystä !!

Elikkäs nyt olis aika kertoa niistä kesäsuunnitelmista ja jakaa ne muiden kanssa...

Meneekö se kesä eri bileitä kierrellessä, matkustellessa ulkomailla, kesämökillä chillaillen vai aiotko laittaaulko-oven ja ikkunat takalukkoon ja majailla koko kesän neljän seinän sisällä yksin?

O