Miten aiot viettää kesäsi?

Back to häröily O

Intissä vietän kesäni.......otan siitä kaiken irti........ja sitte lomilla chillailen rannalla aurinkoa ottaen ja sit tietysti pitää käydä hyvissä bileissä!!!!!

seuraavana aamuna eestiin, unityn bileisiin, töitä & oikiksen valintakokeet, viikoks espanjaan, sun danceen, hietsuun ottaa aurinkoa, rullaluistelee,
bilettää.. ym.

[q]Orange:
keskieurooppaan reilaa... ainakin roskilde ja loveparade ohjelmassa.
[/q]

Kuulostaa tosi hienolta........lä tekisin samat jutut jos en olis intissä.......noo mutta ens kesänä sitte!!!!!!!

töitä , treenaamista , dokaamista

duunia,köllimistä landella ja lenkkeleily ja punttista pitäis alkaa taas harrastaa ja Koneisto ja Sundance kuuluu kesäsuunnitelmiin ja varmaan pieni frankfurtin matka


[muokattu 2.6.2003 10:56]

kierrän kaikki parhaat bileet läpi ja olen duunissa. Paitsi tiukan paikan tullen hauskanpito menee aina työn ohi kerranhan se kesäkin vaan on. Vuodessa.

Duunia, lepoa, bileet, duunia, lepoa, bileet, duunia. lepoa, bileet..öh, kaitpa tohon mun kesään paljon muutakin mahtuu..ainakin unityt ja koneisto (+muut!) täällä ja ulkomailta vähintään se Sundance..toivottavasti saan sisällytettyä jotain muutakin kivaa ulkomaan aktiviteettia mun elokuun kuukauden kesälomaan. Yleisesti kesään kuuluu päivittäinen jäätelöannos*slurps* rannalla löhöily, mökkeily, urheileminen, yleinen hengailu ja nautiskelu. Jo etukäteen: Tää kesä ROKS!

[muokattu 1.6.2003 21:52]

Hmm..Kesäsuunnitelmat on taas auki, mut odotettavissa on töitä, festareita(=töitä) ja tietysti joihinkin bileisiin tulee eksyttyä
Tietysti pitää ehtiä käydä mökki-/grilli-/chillauspileissä ja tietysti rannalla pelaamassa beachia..*pihkassa*

Kavereitten kanssa sekoilua... Grillausta... ryyppämistä.. terasilla istumista.. aurinko palvomassa... bilettämässä... sit rakastan lukee kirjoja ulkona kun aurinko paistaa... hmm.. tässä mitä tulee näin pikaseen mieleen...*plur*

Jaa ... kaipa se bykiessä menee ....

Ensimmäinen kesä aikoihin,kun ei oo mitään suunnitelmia.Toisaalta ihan mukavaa näinkin,kun ei yhtään tiedä mitä tulee tapahtumaan...Mutta tottakai tulee tehtyä kaikkee perinteistä kuten uimista,rannalla löhöilyä,grillaamista...ja bileitä tottakai!

Kaipa se menee työtä tehdes ja illat kavereiden kanssa chillailles / bileis Ym. Ym.*heiii*

[q]Tyeicha:
viikoks espanjaan, sun danceen[/q]
loisto valinta,

nimim kohta barcaan+saarelle juhannukseen asti ja sun danceen myös =)

Hmmm...suurin osa menee kesästä menee töissä mutta sitten muuten....hmmm rantsussa uidessa ja aurinkoa täytyy ottaa. Olis kiva tehdä jotain pieniä kesäreissujakin, et vaikka sitten täällä koto suomessa. Täytyy bilettää ja terassille pitää ehtiä....kaikkea hauskaa ja mukavaa täytyy hommailla*joo*

mä juon, juon, ju....
en tiedä vielä varmaan säädän musaa eristäysyn himaa
no ei
ei saa olla koko kesää himassa kavereitakin pitää nähä
ja sitten taas juomaan
eli toisin sanoen juomaan frendien kanssa sekä musaa vääntämään
helpotuin kun pääsin koulustakin läpi
mukava yllätys nytten sekin*iloinen*
jne...
en tiedä ei ole mitään suunnitelmia nytten kun alkaa miettimään
mä haluun vain nauttia ja kuunnella hyvää musaa ja puhuu sontaa
ystävien seurassa*hih*
eli hyvää kesää kaikille jotka sitä haluaa*justjoo*

Grillausta, soolee, terassit, kaverit, nukkumista, rusketus, flirttailuu, uimista, picknikit, auringon laskuja ja nousuja, sexii, saunomista, LOVE PARADE, laiskotteluu, mansikoita, herneitä, mökkeilyy jne..jne...
Kuhan nää asiat löytyy nii mitä sitä turhaa suunnittelemaan kesää...

...vaik duuniiki joutuu tekemään suurimman osan kesästä...

jos kaikki menee putkeen ni kesäloma alkaa samana päivänä ku koneisto ja sen jälkeen ois tarkotus ehkä ostaa vesiskootteri ja alottaa sisuskalut repivä viinan juonti ja chillailu beachillä jonku risteilyn vois kanssa tehä ja si lappiin kalaan, ni ja flirttailu kuuluu kesään ni flirttailen si niille kaloille siä lapissa.*pihkassa* grillailua pitäs alkaa harjottelee ku sitä tulee väsäiltyä aina niin vähä, ei o muka aikaa.

[q]petkulli:
ois tarkotus ehkä ostaa vesiskootteri
[/q]

mulla oli pläninä painua lauantaina suoraan skootterivuokraamoon millä pääsis käzysti pitkin barcan katuja mut mahtavatkohan vuokrata kun ajokortti katosi jonkun pitkäkyntisen taskuun jo kauan sitten

Mua niinq WIDUUDDAA ihan järettömästi ku kattelee näit teitin kirjotuksii. Oonks mä ainoo joka on koko kesän melkein töissä. Voi PILLU....no on mul toivon mukaan 10 päivän loma tos juhannuksen. Jos ei oo ni sit kyl oon saikul tollaset pari viikkoo*pahis*

Elikkäs nyt olis aika kertoa niistä kesäsuunnitelmista ja jakaa ne muiden kanssa...

Meneekö se kesä eri bileitä kierrellessä, matkustellessa ulkomailla, kesämökillä chillaillen vai aiotko laittaaulko-oven ja ikkunat takalukkoon ja majailla koko kesän neljän seinän sisällä yksin?

O