Miten aiot viettää kesäsi?

Back to häröily O

Mun kesälomani alkaa vasta heinäkuun 14pvä ja loppuu elokuun 10pvä.. Ja sen välisenä aikana biletetään kunnolla, ainakin Tammerfestit, Koneisto ja muita hyviä bileitä kolutaan läpi..
Kyllä sitä varmaan tulee myös käytyä jossain ulkomaillakin mutta ei kaukana... Ja tottakai sitä tulee vähän chillaitua biitsilläkin...

[muokattu 29.5.2003 23:17]

kesäkuu duunis ja sit lomaa 12. elokuuta saakka.. kylhän siihen mahtuu monet bileet ja varmaan mökillekin pääsee chillaa.. jos budjetti antaa myöten ni sit käymään jossain suuremmis euroopan bileis, mut nyt näyttää siltä et ei oo varaa ku sun danceen..

Pääsykokeiden jälkeen pitäis valmistautua juhannuksen viettoon mahdollisimman kaukana sivilisaatiosta muutaman kaverin kanssa jonka jälkeen pari viikkoa pitäis tehdä jotain jonka jälkeen pukkaa matkat kehiin..ensin Lontoo, sitten New York. Siinä se kesä oikeastaan jo meneekin

Duunii, duunii, duunii, duunii... ja elokuun lopulla Thaimaaseen.. sit joko opiskelemaan tai duunii, duunii, duunii, duunii

Kesä menee töissä ollessa ja bilettäen. Festareita + bileitä, Love Parade, pakollinen sähläysreissu laival. Ois kiva kerkiä mökillekkin chillaa jossain kohtaa mut sen näkee sit kesäl, että kerkiikö. =)

*super**enkeli*

Mun kesä menee ensin damin matkaa suunnitellessa, sit damis ja loppukesä meneekin matkaa fiilistellessä.. ;)

[muokattu 30.5.2003 09:08]

ekaks lukemista kesäkuun 18. päivään asti. sit juhannus raumalla. sit alkaa työt. eiköhän toi aika juhlimiseks mee. loppukesästä sit jonnekin bilettään tai lainelautaileen jos omat/kavereitten rahat riittää..

Töitä, sekoilua ja intti. *igor**eiei*

töitä, töitä, töitä ja viel vähän lisää töitä!!

Kesä!!!
Kesää en ole koskaan liian tarkkaan suunnitellut, onhan kesä kuitenkin rentoutumisen aikaa ja liika stressaaminen suunnitelmista ei sovi minulle..
Rantalentis, vesilautailu, ölppä, purjehdus, mökkireissut.... Ihan perusjuttuja, joita aina pitkät talvet haikailee!
14.7 pääsee viimein 5 viikon kesälomalle ja aloitetaan heti viikolla porin jazzeissa, James Brown!!!
Porista pitäisi pariksi viikoksi meksikoon lähteä ja loppu onkin varattu satunnaiselle sekoilulle!
Ehkäpä tänäkin vuonna perinteinen amsterdamin katsaus, parit hyvät pileet ja kahvilakulttuuria, vielä kun damissa kahviloita on, pirun tupakkalait!!!

mikä on kesälöma? en oo semmosta kokenu vähään aikaan. ”loma” alkaa elokuussa ku meen kreikkaan viikoks. ei sen kummempia.

[q]dirtyfacedkid:
ekaks lukemista kesäkuun 18. päivään asti.
[/q]

Joku muukin hakemassa oikikseen..*nauru*

suunnitelmiin kuluu, lapin reissu, metsäbileitä, pori jazz reissu(jamiroquai, the roots!),
maybe matkustaminen rotterdamiin kattelee hieman kulttuuria, ja bailaamaan ihan törkeesti! Kesä on niin IHANA!!!!!!!
Hauskaa kesää kaikille!!!!!!!!!!!!

Chillaillen ja bilettäen...Eiks kesät o sitä varte mitä tä hä?*hih*

Ensimmäinen kesä kun mulla ei ole varsinaisia suunnitelmia...
En hakenut mitään kesäduunia kun nytten on just sopivasti rahaa... aion varmaan bilettää, lippu jo twisted:iin. Meen varmaan johonkin festariin (luultavasti Ruisrockiin, Tuskaan ja Koneistoon)...
Haluaisin matkalle tyttöystävän kaa... siinäpä se... muuten chilllaa ja vaan nauttia elämästä mökillä

[muokattu 31.5.2003 00:01]

Mulla menee koko kesä töissä ja lopputyötä tehdessä.*igor* Vähän tylsistyttävää...

Aion mä kyllä joissain bileissä käydä, mutten kovin monissa.

Viime kesänä pidin melkein 3kk lomaa ja biletin ehkä jopa pikkasen liikaa.*justjoo*Ehkä tämä kesä on sitten vastapainoa sille?

Olis kiva jos ehtis näkemään enemmän kavereita...Ja sit mä haluaisin käydä Italiassa katsomassa frescoja ja opettelemassa kieltä...

Nautin EI duunii EI kouluu mä vaan nautin*nauru**hih**nauru**heiii*

ilman rahaa on paha nauttia...

matkustamista ja chillailua. syömista, juomista, lepäämistä ja etenkin nauttimista!!

Elikkäs nyt olis aika kertoa niistä kesäsuunnitelmista ja jakaa ne muiden kanssa...

Meneekö se kesä eri bileitä kierrellessä, matkustellessa ulkomailla, kesämökillä chillaillen vai aiotko laittaaulko-oven ja ikkunat takalukkoon ja majailla koko kesän neljän seinän sisällä yksin?

O