Kuinka Volvon puskuri jäi käteeni eräs päivä
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
ai että kuinka voinkaan allekirjoittaa kaiken mitä taedium sanoi, harvinainen tilanne!! :) :) :) :)
Mun 'päälle' on ajanut auto yhden kerran. Suojatiellä tuli Volvo kylkeen.
Voiko parin tapauksen perusteella tuomita kaikki volvokuskit? :D
Levytkin liittyi tähänkin tapaukseen sikäli, että ratissa oli levykaupan omistaja. En käynyt siinä kaupassa enää sen jälkeen..
Aivan. Melkeen paalleajaminen kannattaa kostaa aina. Yks kaveri kans eilen pubissa melkeen kaato kaljaa mun paalle, ni ma pieksin sen sairaalakuntoon.
Tietaaks muuten kukaan sellasta juttuu, et jos suututtaa, ottaa pari kertaa kunnolla ilmaa keuhkoihinsa, ihan rauhallisesti, miettii hetken, etta mita tapahtui, ja mita mina haluan talla tilanteella saavuttaa. Vai oonko ma ainoo?
Edelleen muistutan siitä että ette olleet paikalla näkemässä tilannetta. Se ei tosiaankaan kaukaa kiertänyt. Ihmettelen ettei sivupeili jäänyt allekirjoittaneeseen kiinni.
En tiedä mikä Zen-buddha olet, mutta siinä tilanteessa hengittelyt sekä kymmeneen sekuntiin laskemiset eivät oikein enään auttaneet. Jos joku purkaa turhautuneisuuttaan melkein tappamalla minut, niin asia ei jää siihen.
Asian olisi voinut hoitaa hienotunteisemminkin, mutta päätin vastata samalla kielellä.
Jätetään nyt tämä threadi jo rauhaan, jookos?
tjoo...emp tot tilannet kommentoi ku en paikal ollu...
mut jalankulkijat vois höffesti kattoo kans ite ku ne tuol kaduil baanaa... meitsi ajaa duunin puolest autoo ihan saatanasti joka päevä ja varmaa 5% ihmisist jaksaa katella autoi ku baanaa tien yli... luulis olevan helvetin varovaine jos etenki o jotai kersoi mukana... se kuskin linnatuomio ei oo kauhee lohtu enää sii vaihees o ku lapset heitetty kuoppaa tai et istutaa pyörätuolis jalat paskana aivovamma bonarina...
urpot.
En ollut. Mutta mikali et valehdellut teoissasi, niin sinun reaktio tapahtuneeseen oli ainakin osasyyllisena siihen, etta tilanne meni niinkin pitkalle, etta sita pitaa jalkikateen selvitella. Vai oliko se nyt fiksusti tehty?Edelleen muistutan siitä että ette olleet paikalla näkemässä tilannetta.
Lahelta-piti -tilanteita on tullut ja tulee jatkuvasti. Paniikki vain pahentaa tilanteita. En sitten tieda siita Zenbhuddismista, mutta fyysisen vakivallan uhat ja muut olen aina pyrkinyt valttamaan mahdollisimman pienilla vaurioilla. Siksi viimeisin tappeluni vuosia sitten oli yksi lyonti ja pakoon. (Ei muuten paassy.) Toisiksi viimeisin tais olla 13-vuotiaana. (Enka itse lyonyt kertaakaan. Onko se silloin tappelu?)Se ei tosiaankaan kaukaa kiertänyt. Ihmettelen ettei sivupeili jäänyt allekirjoittaneeseen kiinni.
Ma oon se kaveri, joka ei korota aantaan monessakaan tilanteessa. (Paitsi humalassa baarissa speakereiden vieressa jos on asiaa kaverille.) Vaan semmonen heppu, joka kylla tulee varmaankin tuohtuneena ilmoittamaan, ettei tuommoinen ajaminen ole kovin turvallista. Todennakoisesti kysyisin, etta mihin oli semmonen kiire, etta minun henki piti vaarantaa.
Ja jos tilanne taas johtaa fyysisen vakivallan (onneks ei tassa tapauksessa) puolelle, niin ne on sit ne viralliset tahot ku tappelee mun puolesta. Ma juoksen karkuun.
Tamapa olikin juuri se minun pointti. Samalla mitalla vastaaminen johtaa aina huonompaan tilanteeseen myos itsensa, kuin ilman samaa mittaa. Paitsi sadisteille ja kostonhaluisille, jotka saavat itse tyydytysta toisenkin tappioista.Asian olisi voinut hoitaa hienotunteisemminkin, mutta päätin vastata samalla kielellä.
(saivarrellen) Se joka leikin alottaa...Jätetään nyt tämä threadi jo rauhaan, jookos?
(back to normal) ...no juu, taitaa olla etta tasta aiheen osasta on jauhettu riittavan kauan.
Tosiaan, ei ole mun tapaista tosiaankaan tapella tai rähjätä. Hermotkin ovat ihan hyvin pysyneet kasassa.
Olen tapellut kerran, ja sekin oli ala-asteella.
Mut se tästä puolustuspuheesta.
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »