Kuinka Volvon puskuri jäi käteeni eräs päivä
peräänajaja on aina syypä ;)
Poliisin kanssa keskustelleena osaan kertoa seuraavaa. Peräänajaja ei ole syypää tapauksessa, että kuski on nähnyt perässä olleen auton/juoksevan ihmisen ja tehnyt äkkijarrutuksen tietäen että perässä on tavaraa tulossa päätähuimaavalla vauhdilla. Eli kuskillehan siitä kulut rapsahtaisi plus mahdollisia sakkoja kaahailusta. Toisaalta voi olla hankalaa todistaa onko kuski nähny takan olevan auton/tyypin whatever, mutta todistajia tosiaan löytyy.
oisit laittanut emmin hakkaamaan ne.
Jotain rajaa sentään. Emmin raivo on hirmuinen.
(oli muuten lähellä ettei oikeasti noin käynyt) :D
Ota Emmin kaveriksi toi mun Bikkanen :D
152cm täyttä vihaa ja voimaa ;)
vähän ehkä myötätunnoton lausahdus, mutta kai tajuat, että jos olisit vaan istunut/seissyt sivussa ja juonut juomiasi, tätä ei olisi tapahtunut? ;)
okei, olisi voinut auto ajaa sua päin tai sun kaverisi autoa... mutta... :)
nim. laukea zen-lammas-89.
Case cleared.
Mulle jää 350e ja auton omistavalle osapuolelle 150e.
Kalliiksihan se kuitenkin tuli, mutta olen huojentunut että tapaus saatiin päätökseen. Shit habns.
ainii, ostakaa mun mp3-soitin niin saan ne rahatkin jostain ;)
Veikkaan kyl, et jos toi menee johonkin tutkintaan, ni sulle ne korvaukset loppupeleissä menee.Oisit vaan rikkonu sitä jannua vähän
Ihan mielenkiinnosta: Missä menee jengin mielestä raja, jossa toisen fyysisen koskemattomuuden saa rikkoa? En nyt tarkoita mitään sairaalakuntoon pieksemistä, vaan lähinnä pientä "ojentamista". Tossahan oli kuitenkin sunkin henki suhteellisen vaarassa.
häh miten niin :scared: Känninen jätkä juoksee hiljaa liikkuvan auton perässä ja törmää siihen kun ei osaa jalkojaan pysäyttää. Kodak moment! itse oisin pakittanut tollasen känniurvelon päälle notta tervetuloa espooseen!
niin ja jos on toisen paikan niin ainakaan minä en odottais että joka hinuri saa röökinsä poltettua ennenkuin siirtää rotteloaan.
Syy oli vain ja ainoastaan teidän.
Ainiin, eilen tuli joku katupoliisi mesoomaan, kun päästin sen tienyli, ilmeisesti ois pitänyt ajaa päälle ni ois ollu tyytyväinen... :scared:
Otan tämän trollina ja jatkan elämääni.
no eiks toi koko juttu ollu aika trolli. joku ajaa sun ohi ja sä pillastut siitä.
joku ajaa sun ohi ja sä pillastut siitä.
Ohi voi ajaa monella tavalla, joista tämä tuskin on paras:
...jolloin Volvon kuljettaja niin sanotusti laittaa protestimielessä lusikan pohjaan ja ampaisee parkkipaikalle päin renkaat ulvoen noin kymmenen sentin päästä minusta.
no eiks toi koko juttu ollu aika trolli. joku ajaa sun ohi ja sä pillastut siitä.
Tosiaan. Muistelin juuri ettet ollut paikalla seuraamassa tilannetta.
Siis puolivälissä juttua hihittelin, ei tälläinen voi olla totta :)
Veikkaan kyl, et jos toi menee johonkin tutkintaan, ni sulle ne korvaukset loppupeleissä menee.Oisit vaan rikkonu sitä jannua vähän
Ihan mielenkiinnosta: Missä menee jengin mielestä raja, jossa toisen fyysisen koskemattomuuden saa rikkoa? En nyt tarkoita mitään sairaalakuntoon pieksemistä, vaan lähinnä pientä "ojentamista". Tossahan oli kuitenkin sunkin henki suhteellisen vaarassa.
häh miten niin :scared: Känninen jätkä juoksee hiljaa liikkuvan auton perässä ja törmää siihen kun ei osaa jalkojaan pysäyttää. Kodak moment! itse oisin pakittanut tollasen känniurvelon päälle notta tervetuloa espooseen!
niin ja jos on toisen paikan niin ainakaan minä en odottais että joka hinuri saa röökinsä poltettua ennenkuin siirtää rotteloaan.
Ainiin, eilen tuli joku katupoliisi mesoomaan, kun päästin sen tienyli, ilmeisesti ois pitänyt ajaa päälle ni ois ollu tyytyväinen... :scared:
Kiitoskiitos!! :D
joku ajaa sun ohi ja sä pillastut siitä.
Ohi voi ajaa monella tavalla, joista tämä tuskin on paras:...jolloin Volvon kuljettaja niin sanotusti laittaa protestimielessä lusikan pohjaan ja ampaisee parkkipaikalle päin renkaat ulvoen noin kymmenen sentin päästä minusta.
melkein ei lasketa. 10 centtiä on turvallinen etäisyys ajaa ohi mut tietystihän siitä voi sen verran säikähtää että perään säntää, oisin mäkin ehkä sännännyt. riippuu vähän vauhdista millä siitä ohi ajetaan. ei vaan minusta oo hirveen kovaa voinut ajaa jos sen saa 1000levyn jukeboksi selässä juosten kiinni. :laugh:
noh mutta elekekee ottako nii vakavasti nääs.
joo että piis aut ja luu ulos! :heart:
10 centtiä on turvallinen etäisyys ajaa ohi
No ei tod ole! :angry: Välillä saa ihan oikeesti pelätä kun on hyökkäysvaunujen (lue: lastenvaunujen) kanssa käppäilemässä. Niin kiire ei saa olla, että ohittaa niin täpärästi kuten 10cm. Tollanen pelleily jonka 'uhriksi' Quu oli joutunut on tosi hanurista. Olisin vetänyt volvokuskia lättyyn, että olis saanu kerätä leegoja parkkipaikalta. Jotain rajaa hei!
Täytyy joskus kokeilla ittekin juosta volvoa päin. Jos vaikka sais sen romuttamolle :D
Okei. huono läppä.. en juokse.
Aivan. Melkeen paalleajaminen kannattaa kostaa aina. Yks kaveri kans eilen pubissa melkeen kaato kaljaa mun paalle, ni ma pieksin sen sairaalakuntoon.Ohi voi ajaa monella tavalla, joista tämä tuskin on paras:
Tietaaks muuten kukaan sellasta juttuu, et jos suututtaa, ottaa pari kertaa kunnolla ilmaa keuhkoihinsa, ihan rauhallisesti, miettii hetken, etta mita tapahtui, ja mita mina haluan talla tilanteella saavuttaa. Vai oonko ma ainoo? Hatikointi ja sellanen paniikinomanen riuhtominen just tollasissa tilanteissa huvittaa mua. Sivistyneita ihmisia? Ei. Hieman simpanssia korkeammalla.
Melkeen tilanteet on muutenkin hauskoja. Jos ajaa autolla ja melkeen ajaa ojaan tai kolarin tms. niin todella moni ajaa seuraavat kaks tuntii noin 15kmh. Jos pelottaa ajaa, niin parkkeeraa se auto ja kavele. Aika on aika hassu, kun se kulkee eteenpain koko ajan. Se melkeen-tilanne odota sinua enaa edessapain ja ajotyylin muuttaminen ylivarovaiseksi vain haittaa. Normaalisti, hieman hillitymmin ajaminen on sellainen keino, mika minulla on aina tehonnut. Tottakai sita pitaa pikkusen kattoo tarkemmin miten ajaa, mutta ei nyt mitenkaan paniikinomaisesti ajaa megavarovasti. Tulee pian ihan oikeesti se kolari.
Molemmat osapuolet ton kuvauksen perusteella teki typerasti. Piste. Siina kohdassa kun sinua kohtaan rikotaan, olet niskan paalla jos tulee jalkiselvittelyita. Jos alennut koiran tasolle ja sinua purrutta purraan takaisin, et voi valittaa, jos saat lisaa puremia.
Ei. Tama ei ole trolli, vaan mielipiteeni.
Rauhallisuutta.
Mä osaan nykyään olla oikea Bitch tahtoesssani. Jos mua suututtaa en heti ala raivoamaan, lasken kymmeneen ja lopulta karjaisen naarastiikerin egolla, perkele turpa kiinni tai jotain.. Yhtäkkiä saatan taas naurahtaa ja olla kuin en olisi huutanut mitään. Jotenkin _Raivon_ voi kanavoida sopivaan hetkeen :) *kokemusta on* Liikaakin _(
Aivan. Melkeen paalleajaminen kannattaa kostaa aina.
No mutta Tarska, kultaseni! Nythän sä luet mun juttuja kuin piru raamattua! :D
Tarkoitukseni ei suinkaan ollut puolustella Quu:n reaktiota kaahaajaa kohtaan vaan ainoastaan huomauttaa Remotionille, että kuski tuskin toimi parhaalla mahdollisella tavalla tilanteessa ja Quu:n ryntäily on ainakin jossain määrin perusteltavissa.
Sinäkin olisit varmasti tuollaisessa tilanteessa käynyt kuskin kanssa tiukan keskustelun, vaikka itse auton olisitkin jäänyt rauhaan?
Siis puolivälissä juttua hihittelin, ei tälläinen voi olla totta :)
maailmas on monia asioita, jotka pistää sanomaan "gaaaad, ei VOI olla totta!".