Mobile clubbing Suomeen

Back to yleinen keskustelu O

Quote by k1mm0
Quote by Ana--
Täällä se väkisinkin menee siihen, että
viistoista huomionkipeetä teiniä lähtee kompassitasolle NUNRG XII
mankassa, joraa siellä vartin ja vartijan tylystä kehoituksesta siirtyy
vähin äänin muualle...


mistä ton saa ladattuu? onx sul tracklistii heittää? :D

Quote by -Pirpeli-
Ja niistä homoista ja tisseistä....En tajua mikä niitä rinnoissa viehättää, niittenhän pitäisi olla toistensa vehkeissä kiinni :happyroll:


no, ehkä ne sun tissit muistuttaa niitä toistensa vehkeistä? :confused:


Niin, mistäpä sen tietää, mitä ne homot ajattelee, tai luulee näkevänsä. Pitänee kysyä...

Ideana tuo mobiili klubbaaminen on ihan hauska sinänsä, mutta kuten jo täällä on sanottu, se tuskin tulee menestymään täällä Suomessa.

Kun muualla Juuroopassa ihmiset höpisevät toisilleen ja ovat hyvin sosiaalisia, niin täällä Suomessa me vain jurotamme nurkissa ja sopertelemme kaljatuoppeihimme.
Paitsi silloin kun olemme oikein, oikein päissämme. :heart:

Muutenkin aika ikävää jossain torilla klubbailla mankan tahtiin kun mittari näyttää miinus 35 ja lyhyt settihän siitä tulee kun vielä mankkakin jäätyy.

Kesällähän tuo saattaisi toimia...Eikun ei, unohdin ne pirun hyttyset.

Pitäisi varmaan kokeilla tuota juttua kylän torilla, voi laskea aikaa koska ensimmäinen poliisiauto kaartaa siihen viereen :D

Mä kyl luulen, että koko mobile clubbing on vaan jonkun possen hyvä läppä. Sama porukka näet näyttää järjestävän tyynysodan St. Paulin katedraalin ulkopuolella Lontoossa tulevalla viikolla...

...ja maailman trenditietoiset huokailevat, miten aitoa, uniikkia ja rajojarikkovaa...

..ttu mitä jengiä.

Quote by -Pirpeli-

Niin, mistäpä sen tietää, mitä ne homot ajattelee, tai luulee näkevänsä. Pitänee kysyä...


mikset postaa tänne kuvaa ja laita pollia pystyyn? ;)

Quote by Nudie
Mä kyl luulen, että koko mobile clubbing on vaan jonkun possen hyvä läppä. Sama porukka näet näyttää järjestävän tyynysodan St. Paulin katedraalin ulkopuolella Lontoossa tulevalla viikolla...


olet varmaan oikeassa, ihan läpältä toi kyllä vaikuttaa.
itseasiassa toi tyynysota olisi hauskempi kuin mobiili klubi...

Quote by Hempp@
Ideana tuo mobiili klubbaaminen on ihan hauska sinänsä, mutta kuten jo täällä on sanottu, se tuskin tulee menestymään täällä Suomessa.

Kun muualla Juuroopassa ihmiset höpisevät toisilleen ja ovat hyvin sosiaalisia, niin täällä Suomessa me vain jurotamme nurkissa ja sopertelemme kaljatuoppeihimme.
Paitsi silloin kun olemme oikein, oikein päissämme. :heart:

Muutenkin aika ikävää jossain torilla klubbailla mankan tahtiin kun mittari näyttää miinus 35 ja lyhyt settihän siitä tulee kun vielä mankkakin jäätyy.

Kesällähän tuo saattaisi toimia...Eikun ei, unohdin ne pirun hyttyset.

Pitäisi varmaan kokeilla tuota juttua kylän torilla, voi laskea aikaa koska ensimmäinen poliisiauto kaartaa siihen viereen :D


Niin, mobile clubbingissa tosin porukoilla on omat vehkeet ja kuulokkeet korvilla (esim. niinkuin dj slow:n yks video...) eli ei siinä millään mankalla toimita....Ja joo, ehkä tää nyt sitte vaan oli huonoakain huonompi idea. Nudielle tiedoksi, blääääää!Kylläpä onkin tylsää. En lue itseäni noihin mihinkään kategoriaan, joita luettelit. Olisipahan vaan ollut veikeää. ja kaikille, jotka haluaa nähdä mun niin armottoman tavalliset ja tylsät tissit, näyttelen niitä jopa selvinpäin siellä DTM:ssä(joka tänään täyttää 12v.). Tervetuloa!(tänään en tosin näytä, koska ei huvita)

Quote by -Pirpeli-
ja kaikille, jotka haluaa nähdä mun niin armottoman tavalliset ja tylsät tissit, näyttelen niitä jopa selvinpäin siellä DTM:ssä(joka tänään täyttää 12v.). Tervetuloa!(tänään en tosin näytä, koska ei huvita)


Requesting: Modile Clubbing = Gay Club Slutting

Quote by -Pirpeli-
ja kaikille, jotka haluaa nähdä mun niin armottoman tavalliset ja tylsät tissit, näyttelen niitä jopa selvinpäin siellä DTM:ssä(joka tänään täyttää 12v.). Tervetuloa!(tänään en tosin näytä, koska ei huvita)


kunpa kaikki naiset olisivat kaltaisiasi :(

Quote by -Pirpeli-
armottoman tavalliset ja tylsät tissit


:confused: :confused:

Quote by Ana--
Quote by -Pirpeli-
armottoman tavalliset ja tylsät tissit


:confused: :confused:

Joo ei sellasii ookaan. Tissit on aina lähtökohtasesti loistavat :)

Quote by Ana--
Quote by -Pirpeli-
ja kaikille, jotka haluaa nähdä mun niin armottoman tavalliset ja tylsät tissit, näyttelen niitä jopa selvinpäin siellä DTM:ssä(joka tänään täyttää 12v.). Tervetuloa!(tänään en tosin näytä, koska ei huvita)


Requesting: Modile Clubbing = Gay Club Slutting


näin

Quote by JussiS
Quote by Ana--
Quote by -Pirpeli-
armottoman tavalliset ja tylsät tissit


:confused: :confused:

Joo ei sellasii ookaan. Tissit on aina lähtökohtasesti loistavat :)


mun pitää varmaan edelleen kysyä tota homoilta :D Kukahan veisi mut joskus heterobaariin... :confused: mä en tiedä kuinka siellä ollaan :o) tai parempi varmaan pysyä kotona, etten vaan venäytä selkää tai päätä..

Quote by -Pirpeli-
mun pitää varmaan edelleen kysyä tota homoilta :D Kukahan veisi mut joskus heterobaariin... :confused: mä en tiedä kuinka siellä ollaan :o) tai parempi varmaan pysyä kotona, etten vaan venäytä selkää tai päätä..

En mä oo ainakaan heterobaareissa(kaan) joutunu venymään mihinkään vaikeisiin fyysisiin suorituksiin, eli miks sullakaan siis paikat välttämättä rikki menis?

Mobilat - Sinne missä kipu on :)

Quote by JussiS
Quote by -Pirpeli-
mun pitää varmaan edelleen kysyä tota homoilta :D Kukahan veisi mut joskus heterobaariin... :confused: mä en tiedä kuinka siellä ollaan :o) tai parempi varmaan pysyä kotona, etten vaan venäytä selkää tai päätä..

En mä oo ainakaan heterobaareissa(kaan) joutunu venymään mihinkään vaikeisiin fyysisiin suorituksiin, eli miks sullakaan siis paikat välttämättä rikki menis?

Mobilat - Sinne missä kipu on :)


Viittasin vaan siihen, että mua houkuttaa enemmän nykyään sohvannurkka ja teemuki

Piroxin-eläköön halvemmat vaihtoehdot :)

Äh.. musta tää on hauska idea. Imagessa (meikä tekee ja ihailee kaikkea mitä se lehti kirjoittaa ilman kritiikin häivääkään) oli juttua että tuo on maailmallakin ollut vähän sellainen 5min pyrähdys ja sitten homma on käynyt liian noloksi. Eli vähän kuin viuhahdus.

O