Mobile clubbing Suomeen

Back to yleinen keskustelu O

Quote by -Pirpeli-
Taidan olla vaan vanha ja väsynyt...Sekin vielä. Tai sitte mua vaan saattoi alkaa hatuttamaan, kun kukaan ei innostunut.


Tai sit me ollaan vanhoja ja väsyneitä :D

Quote by timppa^
Pyöreä parkki <3 :hah:


*nostalgiahymiö* :sad:

Quote by MikkiHiiri

Quote by timppa^
Pyöreä parkki <3 :hah:


*nostalgiahymiö* :sad:


*Imatra vs. Joutseno hymiö* :panic:

Quote by timppa^
*Imatra vs. Joutseno hymiö* :panic:


Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä surullisenkuuluisa *Lpr hiphopparit vs Imatran alikessut hymiö* vuodelta -95 :crybaby:

Quote by kytkönen
:crybaby: :laugh: :crybaby: :laugh:


Tuu DTM:mään katsomaan, niin saatat nähdäkin!*lol*

Nyt on samanlainen olo ku söis Kismetiä.

Quote by -Pirpeli-
Quote by kytkönen
:crybaby: :laugh: :crybaby: :laugh:


Tuu DTM:mään katsomaan, niin saatat nähdäkin!*lol*


EIXE OO JOKU GEISPOTTI?!!?! ei siel tytöt näytä tissej :( :( :(

Kyllähän spontaaneja, julkisilla paikoilla tapahtuvia Raveja on aikoinaan ollut, en tiedä oliko niitä Suomessa. :)

En oikein hahmottanut täysin tuota Mobile Clubbing ideaa (nimi on kyllä ihan perseestä). Ennemminkin juuri se: "pakun taakse PA ja miksauslaitteisto ja bileet pystyyn jossain parkkiksella, huoltoasemalla, biitsillä tms." on ihan toimiva idea... kesällä. Paikkaakin voi sitten vaihtaa tarpeen (sheriffien) tullessa. ;)

No eihän tossa koko hommassa ole mitään järkeä. Sama kuin olisi joku Global wanking, et kaikki runkkailee himassa yhtäaikaa..

Quote by miikkaL
No eihän tossa koko hommassa ole mitään järkeä. Sama kuin olisi joku Global wanking, et kaikki runkkailee himassa yhtäaikaa..


no mutta tuo global wankinghan toimii loistavasti koko ajan :confused:

hmm. kanattaisko elämään ehkä miettiä jotain todellista sisältöä... :scared:

Joo, DTM on homoyökerho. Mutta jostain syystä ne homot pitää mun tisseistä. Ja kyllä, olen samaa mieltä, että tuo idea jostain kuulokeklubbailusta on ihan hanurista ja siitä keskustelu kannattaa lopettaa nyt. Ennenkuin menee ihmisillä enempää hermot. Kiitos ja näkemiin.

Quote by -Pirpeli-
Joo, DTM on homoyökerho. Mutta jostain syystä ne homot pitää mun tisseistä. Ja kyllä, olen samaa mieltä, että tuo idea jostain kuulokeklubbailusta on ihan hanurista ja siitä keskustelu kannattaa lopettaa nyt. Ennenkuin menee ihmisillä enempää hermot. Kiitos ja näkemiin.


Joo, koska "homot" arvostaa naiskehoa :D Hei, kaivanpa rekkamies-
lätsän naftaliinista ja lähen kattelee tissejä :) No, plattarin tyyliin kuuluu
kyl se, et tyhmien ideoiden kohdalla ollaan harvoin hiljaa :P Ihan oikeesti,
toi konsepti on keskeneräinen ja suomalaisen luonteeseen, säähän ja
tyyliin sopimaton. Mikäli elettäisiin enemmän sellasessa spontaanissa
bailabaila-maassa, missä ulkona voi jorata 365 päivää vuodessa, tossa
konseptissa ois ehkä enempi itua. Täällä se väkisinkin menee siihen, että
viistoista huomionkipeetä teiniä lähtee kompassitasolle NUNRG XII
mankassa, joraa siellä vartin ja vartijan tylystä kehoituksesta siirtyy
vähin äänin muualle..

Mukavampi se on jorata organisoidussa, lämpimässä sisätilassa, missä
musiikin toistosta huolehtii kunnon PA ja drinkkejä saa tiskiltä. Tossa on
selkee kapinamentaliteetti mukana kun mobiilisti klubbataan (they can't
stop us), mut mitä vastaan täs oikein kapinoidaan? Ketkä on They? Kyl
klubbailla saa, ihan rauhassa ja mukavammissa olosuhteissa ^__^

piis + laav

Mun mielestä toi oli hauska idea, mutta mielipiteitä on monia. Ja totta on tuo sää yms juttu...Mä aina välillä mietin, että pitäs tehdä jotain kummallista (vaikka juosta Manskun päästä päähän alasti), mutta ikinä ei tuu mitään tehtyä. Kai se on minussakin piintyneenä Suomi-jurotusmentaliteetti. Ja terve järki. :excellent: Ja niistä homoista ja tisseistä....En tajua mikä niitä rinnoissa viehättää, niittenhän pitäisi olla toistensa vehkeissä kiinni :happyroll: Mut se siittä. Menen HellDiscoon kuuntelemaan Imatran Voimaa ja olemaan ihmisiksi.

Quote by -Pirpeli-
(vaikka juosta Manskun päästä päähän alasti)


Kovakuntoinen plikka :eek:

Quote by Ana--
Täällä se väkisinkin menee siihen, että
viistoista huomionkipeetä teiniä lähtee kompassitasolle NUNRG XII
mankassa, joraa siellä vartin ja vartijan tylystä kehoituksesta siirtyy
vähin äänin muualle...


mistä ton saa ladattuu? onx sul tracklistii heittää? :D

Quote by -Pirpeli-
Ja niistä homoista ja tisseistä....En tajua mikä niitä rinnoissa viehättää, niittenhän pitäisi olla toistensa vehkeissä kiinni :happyroll:


no, ehkä ne sun tissit muistuttaa niitä toistensa vehkeistä? :confused:

Olkoot...

Mut hei, eiks olis loistavaa sellainen Global Hamster Dance juttu, et kaikki tois lemmikkihamsterinsa, sit soitettais sitä hamsterdance-biisiä joukolla ja katottais ku ne hamsterit joraa sitä sillei siististi... Voit aloittaa menemällä lähimmälle metroasemalle, muut hamsterinomistajat ovat varmaan jo siellä. Kertokaa kaikille muillekin!!

Quote by khatt
Mut hei, eiks olis loistavaa sellainen Global Hamster Dance juttu, et kaikki tois lemmikkihamsterinsa, sit soitettais sitä hamsterdance-biisiä joukolla ja katottais ku ne hamsterit joraa sitä sillei siististi... Voit aloittaa menemällä lähimmälle metroasemalle, muut hamsterinomistajat ovat varmaan jo siellä. Kertokaa kaikille muillekin!!


mun hamsteri jäi viime bileissä metron alle :(

Quote by k1mm0
Quote by -Pirpeli-
Ja niistä homoista ja tisseistä....En tajua mikä niitä rinnoissa viehättää, niittenhän pitäisi olla toistensa vehkeissä kiinni :happyroll:


no, ehkä ne sun tissit muistuttaa niitä toistensa vehkeistä? :confused:


jep.

mä ottaisin tosta ittelleni uuden iskurepliikin: "mulla on niin hyvät tissit et homotkin diggaa"

Quote by drS
"mulla on niin hyvät tissit et homotkin diggaa"
:D

O