Mobile clubbing Suomeen

Back to yleinen keskustelu O

nyt siis voit klupata kännyssäsi. siistii.

No hitto kun suomalaiset tavan p*skiaiset on niin jäykkiä....Ajattelin vaan, että jotenkin saisi eloa ihmisiin. Näyttää sitte vaan olevan tarkoitus mollata....Jos jotakuta sattuu oikeasti kiinnostamaan, niin edelleen olen avoin ehdotuksille. Olishan tuo jotain ennennäkemätöntä täällä peräkylillä...

Mun mielestäni koko mobile clubbing on parkourin ohella väsyneimpiä juttuja, joita meille tänä päivänä yritetään tarjoilla. Mutta siitä vaan metroasemalle heiluttamaan pyllyä.

sit ku ostaa tohon viel tv-sopin jonkun vatsalihassähköshokkitsydeemin ja virittää sitä vähä tehokkaammaks ni ei tarvi ees erikseen tanssia, kunhan lähtee nykimään

http://www.mobile-epilepsy.com

Quote by -Pirpeli-
No hitto kun suomalaiset tavan p*skiaiset on niin jäykkiä....Ajattelin vaan, että jotenkin saisi eloa ihmisiin. Näyttää sitte vaan olevan tarkoitus mollata....Jos jotakuta sattuu oikeasti kiinnostamaan, niin edelleen olen avoin ehdotuksille. Olishan tuo jotain ennennäkemätöntä täällä peräkylillä...


Et vika ei voi olla missään muussa ku paskiaisten
jäykkyydessä?

morjens.

Quote by Tres

morjens.


http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=16169

Quote by miikkaL


mites sit esim. sanat 'hei', 'moi', 'moikka',
'terve', 'huomenta', 'iltaa', 'hyvästi', 'mortonki' :confused:

Quote by Tres
'mortonki'

:heart:

Niin, mä en viitannut millään tavalla siihen, että tämän saitin käyttäjät olis väsyneitä paskiaisia, vaan siihen, että olis hauska tehdä jotain erilaista...Kai tämä ryppyotsaisuus ja niska limassa pakertaminen voisi saada vähän muita piirteitä... Ja jottei kukaan sattuisi luulemaan mua kusipääksi, nii tiedoksi: en ole :roll:

Olipas karmeat sivut. En tajunnut mistä on edes kysymys, enkä vaivaudu enää ottamaan selvillekään ;)

Quote by MikkiHiiri
Olipas karmeat sivut. En tajunnut mistä on edes kysymys, enkä vaivaudu enää ottamaan selvillekään ;)


mäkin tongin niitä pitkään läpi kunnes löysin infon.

Eli kaikki vaan ottaa oman kannettavansa ja menee kuuntelee mielimusaansa ja tanssimaan samaan yhteisesti sovittuun paikkaan.

"VAU!"

Sitä paitsi mitä klubbaamista tossa on jos se ei tapahdu klubilla.

Mobile Raving tai dancing ois korrektimpi, joskaan ei niin JetSet nimi

Quote by serotonot
Eli kaikki vaan ottaa oman kannettavansa ja menee kuuntelee mielimusaansa ja tanssimaan samaan yhteisesti sovittuun paikkaan.


Et ois sanonu.. kävi heti kiinnostamaan :hah:

ps. kaikkee ne keXii

"Mobile-Disturbing People Just Trying To Mind Their Own Fucking
Business." Jee. Joraktaa vaan mut älkää tehkö sitä keskellä steissiä mis
ootte kaikkien tiellä.. Sitäpaitsi, eiks ois siistimpää jos kaikki jorais samaa
musaa? Nyt toi kuullostaa ajatuksena siin mielessä tosi kaameelta et jos
jokanen tuo oman mankkansa ja alkaa soittaa omaa saundiaan, ni loppu-
tuloksena on vellova ihmismassa ja korviaraastava kakofonia. Ihan niinku
sellasta kaivattais lisää ruuhka-ajan rautatieasemalle :) Sinänsä ide-
ana ihan vinkeä, mut ikävä kyllä tosi aliajateltu.

Ehkäpä toi konsepti toimis, jos joku hoitais vaikka mobiilin PA:n autonsa
perään jonnekki, missä se ei häiritse ihmisiä? Esim. jossain rantsussa tota
konseptia myötäilevä "kutsu kaverskin"-juttu vois toimii.

Tallasella aktiviteetilla on oma nimensakin: Flash Mobs, joskin kasittaakseni homman suosio oli korkeimmillaan reilu vuosi sitten ja ollut sittemmin laskemaan pain.

Quote by Ana--
Nyt toi kuullostaa ajatuksena siin mielessä tosi kaameelta et jos
jokanen tuo oman mankkansa ja alkaa soittaa omaa saundiaan, ni loppu-
tuloksena on vellova ihmismassa ja korviaraastava kakofonia


Tosta tulee mieleen teiniparkki, jossa rivi karvanoppacorollia soittamassa eri nrj-hittibiisejä takaluukut auki :D

Se siitä sitten. Menen itse tuonne johonkin nurkkaan heilumaan, ja pysymään poissa viisaampien ja trendikkäämpien jaloista. :happyroll:

Taidan olla vaan vanha ja väsynyt...Sekin vielä. Tai sitte mua vaan saattoi alkaa hatuttamaan, kun kukaan ei innostunut.

:crybaby: :laugh: :crybaby: :laugh:

Quote by MikkiHiiri
Quote by Ana--
Nyt toi kuullostaa ajatuksena siin mielessä tosi kaameelta et jos
jokanen tuo oman mankkansa ja alkaa soittaa omaa saundiaan, ni loppu-
tuloksena on vellova ihmismassa ja korviaraastava kakofonia


Tosta tulee mieleen teiniparkki, jossa rivi karvanoppacorollia soittamassa eri nrj-hittibiisejä takaluukut auki :D


Pyöreä parkki <3 :hah:

Kaikki kiinnostuneet, viestiä tulemaan...Eiköhän kerrankin oltaisi suht etuajassa... :hah: Jos vaikka jossain rautatieasemalla pidettäisi pikku bileet.. http://www.mobile-clubbing.com

Kati

O