SULKEKAA FREESTYLE-ALUE!
Kyllä!
Freestyle joutaa. Paskaa voi tosiaan puhua muillakin foorumeilla (/ vaikka irkissä tai jopa IRL :eek: ). Olisi mielestäni hyvä, että klubikulttuurilla olisi edes jokin paikka, missä asioista voisi keskustella vakavasti (vaikkei kovin vakavahenkinen kulttuuri olekaan kyseessä). :)
Eihän kukaan kato BBC Worldia, CNN:ää tai CNBC:tä (tjsp) hupimielessä, vaan saadakseen jotain (semi-)faktoja. Hupi haetaan sitten muualta. (Huono vertaus sinänsä, että itse katson BBC Worldilta ainoastaan Top Gearin, hupimielessä. Mutta kai te tajuutte? ;))
Jossain totesin aiemmin tosin, että vakavahenkiset jutut aihepiiristämme alkavat olla jo aikalailla luuhun asti kaluttuja, ja näin ollen freestyle on tarpeen pitämään tätä foorumia edes suht aktiivisena.
alkavat olla jo aikalailla luuhun asti kaluttuja, ja näin ollen freestyle on tarpeen pitämään tätä foorumia edes suht aktiivisena.
Tarkotat siis tällä, että jos et saa sähköpostia. Meet laittamaan
sähköpostiosoitteesti kaikkialle, että tulee vitusti spammia.
Sillon ei postilaatikkosi kuole? Kuolema voi olla
hyvä asia jos ei oikeesti ole enää mitään sanottavaa.
-- xybo
Onhan tää freestyle tietyllätapaa 99% täyttä paskaa ja turhia postauksia.
Ootko muuten laskenu, onko 99% siun postauksista freestylellä ?-)
En oo laskenu....
Mutta uskon että ei.
Ehkä 55% :excellent:
Heh heh...
Mutta paskaako tuolla postausmäärällä on väliä?
Jos siitä jonkun virtuaalipippeli kasvaa, ni vika on silloin korvien välissä.
Mulle on loppupeleissä ihan sama onko niitä postauksia 20 vaiko 2000.
BTW: kuinka moni vois sanoa että ei olis kertaakaan kirjoittanut freestyleen mitään typerää?
Jokaisella on todennäköisesti muutapa turha postaus freestyleen...
Omista postauksistani vielä...
Tosiaankin freestylessä on niistä hyvin moni, mutta on audiotechissä, demopuolella, other chat:issä ja oikeasti kaikkialla muuallakin.
En noteeraa näitä freestylen paskaposteja ollenkaan.
Enemmän "aivot käännetty off-asennolle" meininkiähän tää on.
Tai mä oon vaan niin hiton lastentarhaikäinen etten osaa pitää suutani kii tällä.
En mä tiedä.
Plattarin ahdinko ja alamäki (TM)
Näet sivukaupalla tekstiä, mutta et sanaakaan järkevää asiaa.
Edelleen, tuo on Freestylen "ongelma", ei koko Plattarin, koska tuo paska on käytännössä rajoittunut tasan yhteen karsinaan. Plattari koostuu 17 julkisesta foorumista, joista bullshit-vapaita on 16 eli 94%.
Joten eipäs ylidramatisoida siellä. :rolleyes:
Vaihdetaan osion nimeksi FREESTYLE (KAIKILLE TOSIKOILLE TIEDOKSI ETTÄ NÄITÄ TOPICCEJA EI OLE PAKKO LUKEA EIKÄ KOKO OSIOTA OLE PAKKO EDES AVATA.)
huono läppä on aina jees :heart: jonkinasteinen moderointi on toki välttämätöntä, ja mielestäni se on ollut riittävän vähäistä tällä alueella.
Joten eipäs ylidramatisoida siellä. :rolleyes:
hmph.. ite oot!
Mulla on mielipide, sulla on mielipide, tässä kohtaa ne eroaa.
piis'n'luv
vaan siitä luonnollisesta syystä, että aktiivisimmat (=pitkäaikaisimmat) jäsenet ovat jo keskustelleet kaikki yleisimmät aiheet sataan kertaan läpi.
[irl:]Eli jos sä oot tuntenu esim. Pekka Perusjätkän 10 vuotta, niin sä et oo puhunu sille mitään enää 5 vuoteen ku kaikki aiheet on puhuttu jo sataan kertaaan läpi ekan viiden vuoden vuoden aikana?[/irl:]
edit: hienosäätö.
huono läppä on aina jees :heart: jonkinasteinen moderointi on toki välttämätöntä, ja mielestäni se on ollut riittävän vähäistä tällä alueella.
Samaa mieltä...
En tosin tie et mikä mä olen tähän asiaan puuttumaan, mut ainut asia mikä mua freestylessä ärsyttää on kaikki noi "postaa tänne kun...." topikit... Tääl on monia todellakin hauskoja ja jotkut jopa plattarin fiilistä parantavia keskusteluita mut iso osa niistä vähistä jää kaikkien noiden "turhien läppien" alle...
Kyl mä silti tätä foorumia seuraisin vaik freestyle suljettaisiinkin... Mielestäin ei silti ole mitään isompaa syytä... Jos ei pidä freestylestä, niin voi jättää hyvin lukematta, kuten jo sanottu... Eikä freestyle ole yhtään pois muilta osioilta, se vain pitää niitä muita ehkä jopa asiallisempina...
yks minkä luulisi kuittaavan kaikki ongelmat olis se ettei freestyle-topicit defaulttina näkyis ollenkaan tossa "View posts since last visit"-listauksessa. Tällöin freestyleen voi mennä sekoilemaan jos siltä tuntuu mutta se ei vaikuttaisi muuhun meininkiin kuitenkaan.
Kun nyt asian (tapasi mukaan) ilmaisit hyvin mustavalkoisesti. Kävisikö ehdotus (jos yleensäkään toteutettavissa), että plattari saisi itseensä mukavan featuren: "New posts"-listauksessa näkyy vain ja ainoastaan kunkin käyttäjän itsensä valitsemat foorumin osat? Koska koko saitti kuitenkin toimii tietokannoista kyselemällä, ei se todennäköisesti hidastaisi juurikaan toimintaa.. saatan hidastumisen suhteen kyllä olla väärässkin.
Vaihtoehtoja kansalla siis.
alkavat olla jo aikalailla luuhun asti kaluttuja, ja näin ollen freestyle on tarpeen pitämään tätä foorumia edes suht aktiivisena.
Tarkotat siis tällä, että jos et saa sähköpostia. Meet laittamaan
sähköpostiosoitteesti kaikkialle, että tulee vitusti spammia.
Sillon ei postilaatikkosi kuole? Kuolema voi olla
hyvä asia jos ei oikeesti ole enää mitään sanottavaa.
-- xybo
Kyllä, juuri tätä tarkoitin. Vertauksesi sähköpostiin on aiheellinen, sillä suunnilleen samoin on tällekin foorumille tapahtunut. :)
Kuitenkin, asiallisista keskustelua klubikulttuurista sisältävälle foorumille on mielestäni tarve (uutuudet, uudet ihmiset yms. uudet asiat / uudet näkökulmat vanhoihin asioihin). Jos se vaatii freestylen säilyttämistä (että jengi jaksaa käydä täällä), niin olkoon sitten niin. Mielestäni vaan ilmankin pärjättäisiin. Ei koko foorumia tarvitse sen vuoksi tappaa, että päästäisiin paskasta eroon.
[irl:]Eli jos sä oot tuntenu esim. Pekka Perusjätkän 10 vuotta, niin sä et oo puhunu sille mitään enää 5 vuoteen ku kaikki aiheet on puhuttu jo sataan kertaaan läpi ekan viiden vuoden vuoden aikana?[/irl:]
IRL perusjätkä ei vastaa sulle "Use the search man" tai "eikös tästä jo ollu puhetta jossain aiemmin", jos otat uudelleen puheeksi jonkun vanhan jutun. :D
Hitto.
Jos oisin kotikoneella ni tossa ->>> [tyhjä] ois nyt parin sekunnin mp3 topicin aloittajalle, mut ku en oo ni joutuu pistää tän pelkällä tekstillä. Ehkä hyvää hyvyyttäni pistän mp3:n jälkeen päin.
No jokatapauksessa... sen mp3:n sanoma on pitkälti sellainen missä Family Guyn Peter Griffin sanoo "I have two strong words for you: come on, COME ON!"
Jos on menny tikku kynnen alle tai tukka huonosti tai ei oo saanu aamul tai *insert vittumainen asia här* ni ei kai sitä nyt tarvi viedä lapselta leluja?
Nykypäivänä tuollainen tosikkomainen käytös on todella vaarallista jo omalle mielenterveydelle, sillä jos huumori ei pääse missään tilanteessa helpottamaan elämää, saattaa sen eläminen olla melko tylsää ja ahdistavaa, mikä taas johtaa siihen että muiltakin pitää viedä se hauskuus pois mitä ei osaa itse kokea / mihin ei anna itselleen lupaa.
Oon törmännyt vastaaviin ihmisiin ennenkin. Eräs sellainen sai juuri potkut Tampereen Kaupungin Liikennelaitokselta aiheutettuaan muutaman ihmisen loukkaantumisen kun bussin ratissa yhtäkkiä meni hermo. En tajua miten toisten hauskanpito jota ei edes itse ole pakko seurata voi aiheuttaa tietyissä ihmisissä noin paljon negatiivisiä tunteita.
Itse allekirjoitan sen että paljon turhaakin paskaa freestylestä löytyy. Erilaiset quoten quoten quote- ja noi "postaa tänne kun paskastasi löytyy smaragdi tai vähintään 14euroa rahaa"-topicit on mielestäni kanssa melko tylsiä, mutta siinähän on ei se oo multa mitään pois. Toisaalta täältä löytyy sitten taas mielestäni melko nerokkaita sananvääntelyiloitteluja ja mukavaa tajunnanvirtaa, joka ainakin on minua viihdyttänyt ja kasvattanut muutenkin aktiivisuuttani koko forumin käyttöä kohtaan.
Mä oon varmaan just yks niitä topicin perustajaa pahasti ärsyttävistä ihmisistä joka postaa tänne"muka-hauskoja hehe-olenpa-nokkela -viestejä" enkä voi kun pyytää anteeks jos ei ne sua naurata tai viihdytä. Luulen nimittäin että ne aika monia jopa viihdyttää. (pahoitteluni siitäkin, onhan ne kuitenkin vain "muka-hauskoja hehe-olenpa-nokkela -viestejä". Eniten mua tällä hetkellä harmittaa että Taedium postailee nykyään niin harvoin tänne. Freestylen alkuaikoina sen kanssa meni jutut niin kauniisti levollisen rajan tuolle puolen.
Ei mulla muuta kai. Jos vituttaa ni tehkää asialle itse jotain, älkää purkako sitä muihin. Käykää vaikka lenkillä ja syökää hyvin siihen päälle. Niin, ja älkää klikatko tätä freestyle-osioa edes lisävittuuntumisen haun merkeissä.
*PUS OCH KRÄM*
:heart:
IMO other chatin keskusteluja vaivaa eniten se, että täällä vallitsee sellainen SDP:mäinen konsensus ja todelliset vastarannan kiisket puuttuvat, ei sitä ole kivaa puhua politiikkaa, kun kaikki ovat lähestulkoon samaa mieltä. Suurin osa keskustelusta laantuu nopeasti juuri tämän takia. Klubituksessa keskustelu velloo tietyissä topikeissa aivan valtoimenaan, koska siellä on a) enemmän väkeä b) kynnys postata on paljon pienempi ja c) koska siellä on enemmän asioista erilailla ääneen ajattelevia. Klubituksessa Irma Idioottikin uskaltaa postata mielipiteensä jokaiseen (muka-)filosofiseen keskusteluun.
Freestyle toivon mukaan laskee sitä postaamiskynnystä myös muissa foorumeissa.
Kuilu ja Mixa takaisin!
suututta tosikko luonteisia suomalisia konsrvatiivejä.
okei.
suututta tosikko luonteisia suomailsia konservatiivejä.
Hyvin korjattu!
eiku... tää on toudella jyees! Tuntuu että klubituksessa ollaan siirrytty puukotus meininkiin ja joka topikissa ennen 3. sivua ollaan joidenkin parin tyypin välisessä mittelössä jossa tartutaan sanoihin ym skeidaa..
tää plattari on tullut paljon paremmaksi paikaksi freestylen tultua mukaan kuvioihin ja joidenkin lähdettyä! :)
FREE FREESTYLE! :happyroll:
ainut asia mikä mua freestylessä ärsyttää on kaikki noi "postaa tänne kun...." topikit... Eikä freestyle ole yhtään pois muilta osioilta, se vain pitää niitä muita ehkä jopa asiallisempina...
Niin luultavasti pitääkin. Mutta mennäänpä koko foorumin ytimeen suhteessa ympäröivään maailmaan. Ei joku Musicissa toistuvasti esiin pulpahtava mun musa vastaan sun musa -keskustelu ole juurikaan olennaisempaa maailman tilalle kokonaisuudessaan kuin Freestylen Postaa tänne kun on töissä tylsää tai Postaa tänne kun oot menossa parturiin. Noi viimeksimainituthan on jopa sitä takuulla kevytmielistä, mitään sen kummempaa tarkoittamatonta small talkia, jota suomalaisten pitäisi joidenkin mielestä harrastaa enemmän.
Sanon siis että mitävälii! Kaikki tänne vaan niin kauan kuin serveri ei mene ihan tukkoon, kun kaikki postaa mennessään parturiin. Okei, onhan Plattarin tarkoitus olla ennen kaikkea konemusiikista keskustelun foorumi. Mutkun me ei ilmeisestikään olla robotteja, joiden ajatukset askartelevat vain konemusiikin ylevissä sfääreissä, vaan saattaapa sitä häröilyn tarvetta esiintyä "toisinaan". Miksei sit sais vähän höpsötellä? Ei kai kukaan luule, että Plattari on jotain aivokirurgiaa tai ydinfysiikkaa muutenkaan?
Miksei sit sais vähän höpsötellä?
Siks ku höpsöttely saattaa aiheuttaa hymyn ilmestymistä kasvoille ja suomalaisella ihmisellä tulee siitä naama kipeeks.
Mieti nyt jos joku vaikka vahingossa naurahtaa jollekin läpälle. Joku luulee että se on pilvenpolttaja ku tolleen naureskelee. Eihän suomalaisella sovi hauskaa olla. Menee pitkä kulttuuriperintö muuten hukkaan.
Ainoa mille saa suomessa nauraa on pieru, ja sillekin vaan jos se tehdään hassulla ilmeellä hassuissa vaatteissa hokien jotain "ehhehe ehhehe"-mantraa
Näinhän se on. Lisäksi jos Plattari rupee tukkeutumaan Freestylesta, kannattaa siirtää se Postaa kun oot menossa parturiin Elixiriaan, jonka käyttäjillä ei ole tarvetta ko. palveluille eikä se siksi haittaa siellä ketään :excellent:
(sori, mut pakko oli möläyttää, kun hädin tuskin näen kirjoittaa otsiksen takaa, joka on samalla liian lyhyt pysyäkseen korvien takana... ehkä siksi takerrun just tuohon topicciin)
Näinhän se on. Lisäksi jos Plattari rupee tukkeutumaan Freestylesta, kannattaa siirtää se Postaa kun oot menossa parturiin Elixiriaan, jonka käyttäjillä ei ole tarvetta ko. palveluille eikä se siksi haittaa siellä ketään :excellent:
(sori, mut pakko oli möläyttää, kun hädin tuskin näen kirjoittaa otsiksen takaa, joka on samalla liian lyhyt pysyäkseen korvien takana... ehkä siksi takerrun just tuohon topicciin)
:D
vittu mähän modaan ne elixiriasta heti pois. KOITA VAA TULLA TUKOTTAA MEIDÄN FORUM!
nii, ja MEE PARTURIIN HIPPI!
Miksei sit sais vähän höpsötellä?
Siks ku höpsöttely saattaa aiheuttaa hymyn ilmestymistä kasvoille ja suomalaisella ihmisellä tulee siitä naama kipeeks.
Mieti nyt jos joku vaikka vahingossa naurahtaa jollekin läpälle. Joku luulee että se on pilvenpolttaja ku tolleen naureskelee. Eihän suomalaisella sovi hauskaa olla. Menee pitkä kulttuuriperintö muuten hukkaan.
Ainoa mille saa suomessa nauraa on pieru, ja sillekin vaan jos se tehdään hassulla ilmeellä hassuissa vaatteissa hokien jotain "ehhehe ehhehe"-mantraa
no mutta höpsöttelyhän on maailman maukkainta ajanvietettä *höpsisköpsis* :happyroll:
Tosikoksi leimautumisen uhallakin vaadin, että Plattarista suljetaan Freestyle-osio. Tämä on turhinta ja turhauttavinta paskaa mitä olen aikoihin nähnyt. Olen itsekin tänne kirjoittanut, mutta hyvin pärjäisin ilmankin. Kertonee jotain koko internetin (ja siinä sivussa yhteiskunnan ja ihmisten) alennustilasta. Mihinkään aitoon ja todelliseen ei jakseta keskittyä, vaan lähetellään tänne muka-hauskoja hehe-olenpa-nokkela -viestejä. Plattarissa on joskus ollut ihan kiinnostaviakin keskusteluja, nyt on alamäki lopullisesti alkanut. Joku näsäviisas varmaan nyt huomauttaa, että "ei tartte lukee, jos ei kiinnosta". No, mielestäni Platinumillakin saa olla tietty ilme ja sisältö, mielummin vähän asiapitoisempi. Kiitos.
p.s. Innolla odotan kaikenlaisia nokkelia ja pilkallisia vastauksia, joita tähän viestiin tulee. Eipä haittaa, se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.