krapulatopic

Back to yleinen keskustelu O

Turhaan kärsitte. Juominkien jälkeen 2 litraa vettä ja pari Glutamaxia huiviin.

:panic: :panic: Ei hyvä helvetti...
Ei tartte kyl ottaa nyt pitkään aikaan.
Ei siideriä, ei jekkua, ei mitään.

Taas tämmönen "pikkunen" heikotus aamusella... :(

Quote by Daniel Braun
Ei tartte kyl ottaa nyt pitkään aikaan.


Uskoo ken tahtoo.

Onpas hassu olo kun ei oo mitään kankkusta? Tuli kyl eilen juotua kaikkea, mut sit loppuillasta kokista ja vettä.. nyt on vaan kaamee nälkä!!

pakko saada krapularuokaa

En nyt osaa sanoo et onks mulla kanuuna vai ei.
Törkee nälkä, väsyttää, plööh.
Eiks toi pekonipasta vois jo olla valmista? :excellent:

Quote by rewind
Quote by Daniel Braun
Ei tartte kyl ottaa nyt pitkään aikaan.


Uskoo ken tahtoo.

Totta :D
Jotenkin tuntuu siltä että mä olisin sanonu ton aikaisemminkin.
Mut jotenkin vaan sitä tulee sorruttua.
Ilmainen viina on pahasta... :mad:

Quote by Daniel Braun
Ilmainen viina on pahasta... :mad:

Se on parasta!
Oli kyl karmea olo aamulla, meinas pää räjähtää ja paskat tulla housuihin. Mut olin kuin mies ja söin pari buranaa ja voihkin sängyllä niin kauan et nukahdin uusiks.

Kolmatta päivää putkeen krapula. Ei saatana. Onneks pääsee töihin taas ens viikolla.

Quote by Daniel Braun
:panic: :panic: Ei hyvä helvetti...
Ei tartte kyl ottaa nyt pitkään aikaan.
Ei siideriä, ei jekkua, ei mitään.

Taas tämmönen "pikkunen" heikotus aamusella... :(
Ja mulla ei mitään, vaikka join lauantaina jo toista päivää.

Quote by holle
Ja mulla ei mitään, vaikka join lauantaina jo toista päivää.

Sä ootkin harjoitellut niin paljon enemmän...
Tai mulla on vaan harjoituksen puute vaivana :crybaby:

Aijai

Näin karmeeta krapulapäivää en kyllä vielä muista ikinä kärsineeni! Hullunhauska mökkeilyreissu
sai nolon päätöksen kun en kohmeloltani pystynyt osallistuun ees mökin siivoukseen enkä mihinkään
muuhunkaan!

Siinä vaiheessa kun fiksut ihmiset siirtyvät veden juontiin vähän ennen nukkumaanmenoa, niin mä
päätin siirtyä viskin juontiin... Idari! No olohan on sitten tänään ollu sen mukainen

Luoja tautia lisätköön... vai miten se meni...
mjoo, mitä tästä opimme? -emme mitään! ;)

olipa taas :panic: olo koko päivän ja illan, ois voinu juoda taas vähän vähemmän!

Tuleeko kelleen hyperventilaatio-kohtauksia krpulapäivän jälkeisenä yönä? :hearts:

:(

Eilinen päivä meni sängynpohjalla, mitä nyt välillä tuli käytyä vessassa norjan kielen kurssilla. :mad: Tänään pystyin jopa syömään kiinteää ruokaa. Vasen olkapää ja kainalo ruhjeilla ja niskat jumissa. Lisäksi orastava poskionteloiden tulehdus, joka on varmasti tarpeen ensi perjantain miksauskeikalla.

Taas on tullu tämmönen perhanan iltakrapula. Tän vuoden aikana ruvennu tämmösiä ilmenemään, vituttaa.

Nyt loppu juominen sanoi Jamppa Tuominen :panic: :(

..tulee olemaan ihan käsittämätön....kärsin!



...ei taida auttaa maamme-laulukaan tähän oloon....tais HIUKAN taas lipsahtaa....onneksi ihan ohkasesti.... :panic: :panic:

Elohopea --> liian rankka Oktoberfest? ;) Meille hyvien oluiden ystäville syksy on kiireistä aikaa: ensin on Oktoberfest, jonka jälkeen saapuvatkin jo joulu- ja talvioluet. Nyt syksyllä (itse asiassa juuri parhaillaan) olisi myös valtava Stockholm Beer Festival, mutta rahat eivät oikein taida riittää kaikkeen. Taattu olutkausi on myös keväällä, jolloin ovat ensin pääsiäisoluet ja heti perään Helsinki Beer Festival.

en ole nyt krapulassa, mutta huomista ja tulevaisuutta muutenkin ajatellen haluaisin tiedustella teidän tapojanne välttää kohmelo.

"älä jua" ei kelpaa.

mut ite oon havainnu sen että kankkunen on kovimmillaan kun
a) juo paljon erilaisia alkoholijuomia sekaisin
b) menee hirveessä känässä nukkumaan tai sammuu
c) ei syö mitään ennen nukkumaanmenoa

eli krapulan välttämiseksi yleensä juon mahd. kapealla skaalalla, yritän selvitä ennen nukkumista ja syön tammelantorin grillillä 'yötuurin'!

edit: kappas, tuolla other chatissa olikin jo krapulakeiju topic :( mut saa tännekin kirjotella.

O