krapulatopic

Back to yleinen keskustelu O

Koska

A) Herään jo nyt

B) Lapioin mysliä + vitamiinivalmisteita + nestettä huiviini

päädyn vaihtoehtoon
C) Minulla ei varmaan ole tänään varsinaista krapulaa ollenkaan ja huomenna töissä en edes koko asiaa muista.


Aineenvaihdunnan ylläpito ja nopeuttaminen on kaiken a ja o. Paljon nestettä, krapula-aamuna kuitupitoista ruokaa, jos on seuraavana päivänä töitä, niin aamulla kuppi kahvia. Ja jos sattuu unohtamaan ylläolevat ja kuitenkin haluaa äkkisesti parantua, niin urheilujuomat auttavat krapulapitsaa paremmin.

Vitu absintti :(

Nyt on pitkästä aikaa kunnon darra! Vittu mun pää. Kylmä cokis maistuu niiiin hyvälle :|

Quote by OCS
Nyt on pitkästä aikaa kunnon darra!


Mulla meni jo pahin ohi. Kolme paahtoleipää ja iso lasi appelsiinimehua, eikä edes buranaa tarvinu vetää. Sitten vielä krapulasuihku ja krapulapaska niin kankkusesta ei oo mitään jäljellä.

Ei nyt olekkaan mitään ihmeellistä darraa.
Just heräsin, tais toi nukkuminen sittenkin auttaa.

Pikkasen kyl olo on sen tuntunen että pari tuli juotua.
Mut ei nähtävästi sitä "paria liikaa" :)
Ihan jees, kiva että ei oo niin karmiva olo...
Mut ehkä tää pahenee päivän edetessä :panic:

tällä kertaa ei auttanu mikään :(

absinttia, tekiilaa, viru valgeeta, boolia ja hitosti kaljaa.. mut missä on mun krapula! :(

Krapula on ihmisen parasta aikaa. :)

Quote by drS
absinttia, tekiilaa, viru valgeeta, boolia ja hitosti kaljaa.. mut missä on mun krapula! :(

Oot noussu nextille levelille! pro:t ei karsi krapulasta!

Juu eli vettä illalla, mahdollisesti jopa tuoppien välissä. Aamulla nukkuu pitkään ja sängystä vesitornin kautta suihkuun ja kahville. Toi toimi tänäkin aamuna :hah:

huoh.. nyt alkaa jo helpottaa

viel on ihan sellanen vetämätön olo..

Mulla on vieläki aivan järkyttävä olo ja morkkis.:crybaby: Tuli sit eilen juotua pitkästä aikaa pelkkää viinaa(kaljan ystävänä). Heräsin putkasta ja kaverin isä haki pois. Lievä moka ilta.

Quote by -=aave=-
Heräsin putkasta ja kaverin isä haki pois. Lievä moka ilta.


Oho! Ei kai mitään pahempaa sattunu vai ihan perustoikkarointia vaan?

Quote by djsakke
Oot noussu nextille levelille! pro:t ei karsi krapulasta!


mitä sinä puhut? krapulahan on ainoa syy juoda viinaa, eihän siinä touhussa muuten mitään järkeä olisi.

Quote by Ana--
Quote by -=aave=-
Heräsin putkasta ja kaverin isä haki pois. Lievä moka ilta.


Oho! Ei kai mitään pahempaa sattunu vai ihan perustoikkarointia vaan?


Ei mitään pahempaa, juoppoputkas oltiin. Liika on liikaa :)
Sen puoleen aika meni sutjakasti, ku sattu kaveri tuleen puolen tunnin päästä. :D

Kohtalaisen mielenkiintoinen olo kahden päivään (putkeen) dokaamisen jälkeen :panic: No, olipahan ainakin hauskaa.

:panic:

en ole nyt krapulassa, mutta huomista ja tulevaisuutta muutenkin ajatellen haluaisin tiedustella teidän tapojanne välttää kohmelo.

"älä jua" ei kelpaa.

mut ite oon havainnu sen että kankkunen on kovimmillaan kun
a) juo paljon erilaisia alkoholijuomia sekaisin
b) menee hirveessä känässä nukkumaan tai sammuu
c) ei syö mitään ennen nukkumaanmenoa

eli krapulan välttämiseksi yleensä juon mahd. kapealla skaalalla, yritän selvitä ennen nukkumista ja syön tammelantorin grillillä 'yötuurin'!

edit: kappas, tuolla other chatissa olikin jo krapulakeiju topic :( mut saa tännekin kirjotella.

O