krapulatopic

Back to yleinen keskustelu O

perjantaina oli firman pikkujoulut. kyl te tiätte.

Quote by drS
perjantaina oli firman pikkujoulut. kyl te tiätte.


Juu, tunnuit olevan vielä lauantai-iltanakin ns. kohtuullisissa.

aika kepee olo
burana naamaan ja paskalle

ai vähän..

mä en jua enää ikinä mitään (paitsi kännissä voin pari ottaa)!

sissus-saatana!!!

nyt sattuu päähän

Perinteinen Raumalainen ajan hukkaamisen jalo taito osoittautui jälleen kerran krapulan arvoiseksi suoritukseksi johon ylsin 9 oluen jälkeen herätessäni ylemmällä tasolla tänä aamuna kello 12 aikaan huoneestani äitini arvovaltaisen herätyksen johdattelemana. Ja huomen on varmaan vielä loistavampi... argh... Onneks pois Raumalt tänää...

Vielä muutama tunti sit meinas kuolema korjata mut vanha toimiva särkylääkettä naamaan ja pari extratuntia unta -ratkaisu toimi taas. Nyt hankitaan sit jo huomista jysäriä.

Jestas mikä viikonloppu :rolleyes:

Ja nyt töissä :panic: :panic:

Vähän on joo..Jostain syystä parhaan krapulaan saa, ei juomalla liikaa, vaan liian vähän. 5 isoa bisseä ja kolme tekilaa. Hyvä syy juoda seuraavalla kerralla enemmän.

edit: Humalassa plattarille postailu. Priceless.

pullo herkullista gambiinaa ja vähä-C olutta.
lepponen olo oikeastaan.

kolmonen alla ja nyt töissä - aiiijjjaijjjjjjjj *sad*

3 päivää cebittiä ja ilta-aktiviteettejä, F1 kisa jota ennen ei menty nukkumaan, 2h unta ja kohta lento edessä :scared:

Quote by ville
3 päivää cebittiä ja ilta-aktiviteettejä, F1 kisa jota ennen ei menty nukkumaan, 2h unta ja kohta lento edessä :scared:


Jäikin krapula väliin kun koko päivä meni tasottavilla :scared:

Tänään on sit duunissa ollut snadisti paskana :(

ois varmaa suht jyrätty olo ny jos en ois taas napsinu yhtä tekiilaa, joka ihme kyllä näyttäs aina estävän krapulan tulon.

:confused:

On.

Aamulla oli pahempi muttei nytkään mikään voittaja-fiilis ole.

Kaikista tyhmintä on että eilen oli vielä pirun tyhmää.

Ihmettelen ettei tänään ollut kanuunaa.

Ei helvetti.. Mä en enää ikinä tuu krapulassa töihin.

ei mitöö viel, tää meneeki toho 'Bnostaa Ku tuutbaarsit topickii(tjsp)..

_o/
Perjantaina tuli vedettyä ns. uberkännit ja vieläkin heikottaa. Ei tee juuri mieli "juhlia" vappua. Oikeastaan olen sitä mieltä, että oiskohan taas aika pitää breikki dokaamisessa. Tuntuu lähtevän mopo käsistä jokakerta kun lähtee yön selkään.

O