krapulatopic

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Juki54
Oliks Heikki lauantaina mitää?


"Hei se jätkä heräs"

:D

Voi pillu mikä olo... Oli Tainan 30 v-pippalot lauantaina ja kannatti taas vetää sekaisin erilaisia viinaksia...

Vois olla loppukuun selvinpäin.

Quote by Kosmonaut
Quote by Juki54
Oliks Heikki lauantaina mitää?


"Hei se jätkä heräs"

:D


"Se ISTUU tuolla sohvalla!"

Oli ratkiriemukas ajomatka Raumalle Unityista Helsingistä, kaksi korisevaa naista kyydissä ja itellä jäätävä päänsärky. Mut oli hyvät kiksukännit niin miksei kamala kiksukrapulakin.

Ei vittu, ei tosiaankaan näin :(
Päätin sit lopulta lähteä ravinteliin, ei olis pitän.
Olo on aivan järkyttävä, tuntuu että pään sisällä olis jälleen kerran ne tuhat härkää jotka tömistelevät siellä jokaisella norsu selässään ja satapäinen apinaorkesteri hoilaten "maaaaneater dumbidumbiduu"...

Ja vatsassa vääntää kuin siellä olis isokin tulivuorenpuskaus jollakin pikkiriikkisellä saarella alkuasiakkaiden juostessa henkensä edestä pakoon laavavirtaa...

Havaitsin juuri hämmästyttävän asian!

Silmissäni orpo katse lapsen eksyneen - Orpo katse - lasittunut - kännissä/krapula
Rakkautesi jäljet vihloo rintaa Rakkaus=känni, rakkauden jäljet=krapula
Käy pimeys päälle lailla pommikonelaivueen Pimeys= sammuminen tai krapula
Ja minä kun en koskaan kysy hintaa. Dokaa välittämättä lompsasta tai seurauksista.

Viidestoista yö taas saapuu painajaisineen = Liskojen yö
Ja kaikki, paitsi elämä, on turhaa Elämä = dokaus
Aina oikein uskoa ei jaksa ihmiseen
Kun ihmiskunta tekee itsemurhaa.
Niinpä niin... känni paatosta...

(kerto)
Sun kanssas katson maailmaa
Ja samaa unta nään
Humalassa maailma näyttää kirkkaalta... tms.
Kuin hullu huudan rakkauteni perään! Vielä yhdet, pojat!
Sun kainaloosi käperryn Ja jos sallit yöksi jään =Sammuu porttikonkiin.
Ja kun aamu on, en tiedä missä herään. =Ei sitä aina krapulassa tiedäkkään.

Käy tuuli läpi pääni, etelästä pohjoiseen
Oon yksin ajatusten raunioilla
Nii... krapulassa ei ajatus kulje.
Ikuisesti kolisevat sanat tyhjyyteen Ja vaikka tietää alkoholin vaaroista, dokaa silti.
On jälleen tuskan viitta hartioilla. Krapulaa pukkaa...

Viidestoista yö, se saapuu aina uudelleen =Tanan liskot taasen...
Taas huomaan kahden viikon unohtuneen =Joskus jää putki päälle.
Jäi iholleni hiekkaa rannan autioituneen =Ihokin kesii, huulet rohtuu...
Voi olla että vihdoin pääsen uneen. =Ehkä tasottavien jälkeen...

3 pulloo valkkaria ja yks punkkua kolmeen pekkaan.

Hyi helkkari, että on apokalyptinen olo.

Miksei voi juoda bissee niinku normaalit ihmiset?

Katos röökit, iPod on jossain, takki oli hurlumhei jossain, muistaakseni tein teinitempauksenkin ja ygäsin jossain vaiheessa viinin lomassa - eikä ees tajunnu jättää sitä juomista siihen...

Kuulemma iPod on pöydällä jossain, takki löyty mytystä kenkien päältä hattu sen taskussa. Missähän röökit on?

Miten niin pienestä juomamäärästä? Eihän se oo ku reipas pullo per nuppi.

Kämppis tuli potkii aamulla ylös. En ollu laittanu edes kelloa soimaan. Miten tää on mahdollista? Yleensä mä oon se joka potkii kämmpistä aamusin... En ollu varma missä olin ja miten päin mä olen sängyssä. Hetken piti miettiä, että mikä pää pitää osottaa ylöspäin ja mikä alas kun koittaa pystyyn nousta. Päätin, että jalat tulee alaspäin ja pää ylöspäin. Ei siin muuta ku koittaa mitettimään sitten, että mitkä ne olikaan ne jalat ja mikä oli käsi.

Kävelin ulos, eikä mulla yleensä päähän satu. Joka helkkarin härpätin mikä ulkona liikku vihlo päätä niin että sielu tais haljeta. Ainakin lohkes pala jos ei muuta. Miksei ne voi tehdä Red Bulleja isommaks? Meni huikalla sekin. Ja sit puolen tunnin kävely... onneks matkasta 85% on puistoa.

Tunnin ollu hereillä.

Saldo tänään: 1 red bull, 2 kuppii kahvia, 3 tölkkii appelsiinisoodaa, 1 oikee rööki (pummattu), 1 muovirööki (Camel, ku eivät viel aamulla myyneet oikeeta tupakkaa)...

Ei ees helpota.

Quote by Taedium
Saldo tänään: 1 red bull, 2 kuppii kahvia, 3 tölkkii appelsiinisoodaa, 1 oikee rööki (pummattu), 1 muovirööki (Camel, ku eivät viel aamulla myyneet oikeeta tupakkaa)...

Ei ees helpota.
Lisää menee, janottaa silti, eikä ees tarvi kusella käydä...

Ehkä ois pitäny juoda vettä eilen illalla ennen nukkumaanmenoa jos olis ymmärtäny, että on kännissä ku ankka, eikä vaan luullu, että on ankka.

Ja samaa aihetta:

[quote="HS"]Känninen karhu joutui kuninkaan tähtäimeen

Espanjan kuningas Juan Carlos I ampui yksityisellä metsästysretkellään Venäjällä kesytetyn karhun, joka oli juotettu tapahtumaa varten humalaan, Vologdan alueen viranomainen väitti torstaina.

Viranomaisen mukaan kyseessä oli Mitrofan-niminen karhu, joka asusteli Novlenskojen kylän läheisyydessä sijaitsevalla lomailualueella. Karhu otettiin kiinni ja kuljetettiin häkissä läheisille metsästysmaille, jossa sille ennen vapauteen päästämistä tarjoiltiin hunajaan sekoitettua vodkaa.

Viranomaisen mukaan Espanjan kuningas ei ole ensimmäinen, jolle on järjestetty näytösluontoisia metsästysretkiä Vologdan alueella. "Se ei ole metsästystä, se on murha", viranomainen sanoi AFP:n mukaan. Aluejohtajan toimistosta kerrottiin, että asian tutkimista varten on perustettu työryhmä.

The plot thickens...

Oon si vissii lähetelly tekstareita eilen...

Kahdelta kaverilta tullu jo, että mitä hittoo mä tarkoitin...

Mitähän mä oon tarkottanu?

joo siis viini on ihan perseestä ku sitä ei voi juoda muutaku jonku lasillisen tai kaks. viinikrapulaa voi verrata siihen olotilaan mikä tulis jos jois pullon tolua ja maha menee vähän sekasin ja suussa maistuu melko pahalle, lisäks päästä revitään sellasilla kotkan kynsillä pitkiä suiroja ihoa irti hitaasti muuta varmasti samalla kun kolme seppää on erehtyny luuleen päätäs alasimeks. ja kaikenlainen valo iskee kuin miljoona volttia suoraan ohimoon.

tästä on tullut opittua se että viiniä juodaan vain fiksusti ruuan kanssa, mut siitä ei koskaan vedetä kännejä.

Quote by drS
ja kaikenlainen valo iskee kuin miljoona volttia suoraan ohimoon.
Normikrapulassa ei iske. Nyt perhana sattuu silmien taaksekkin.

Ristiselkää sattuu, oikeeta lapaluuta sattuu, vasenta kättä sattuu ku nostaa yli 90 astetta, vasen polvi kipee, vasen kantapää herkkänä, päähän särkee, oon varmaa kaatuillukkin eilen...

Miten on mahdollista niin pienestä alkoholimäärästä?

kaverilla polttarit, kokeilin hivuttautua humalaan, kurkkukipu ei poistunut, krapula voitti.aaamen.
näinkömä eilen jotain pltnm skenepartoja. mustatuntuu et näin mut ny ei o varma ollenkaa??

Quote by Taedium
The plot thickens...

Oon si vissii lähetelly tekstareita eilen...

Kahdelta kaverilta tullu jo, että mitä hittoo mä tarkoitin...

Mitähän mä oon tarkottanu?


haha repesin. tää on tuttu tilanne veikkoseni. :D

pientä krapulanpoikasta ilmassa :o

vähäsen pukkaa

Ei oo vielä saapunut. Toivottavasti ei tuu jälkkärit.
Kiitos ja anteeks viikonlopusta. sshhh.

hyiiiiiiiiii, muuta en sano

Joo, oli kyl elämäni darra.
Viinikin nous ylös pariin otteeseen.

Viikonloppuporukat on pahasta.

pahaolo piste org :(

Tanan Tommi, taas pisti herrojen elkeet kehiin. En se minä ollut, mutta kun kohtalon koura oli taas käden tilalla.

O