Julkisilla paikoilla "salaa" piereskely

Back to yleinen keskustelu O

Farttaaminen on pop...

Emäntä ei hirveesti lämpene tuolle harrastukselle.. Intissä meinas tulla pariin otteeseen pataan ku ei porukka kyenny enää hengittämään ja iho alko valumaan naamalta lattialle..

Quote by Caro²
ku ei porukka kyenny enää hengittämään ja iho alko valumaan naamalta lattialle..


Oma paska ei haise... :rolleyes: :rolleyes:

Quote by Hugo
Oma paska ei haise...


onnenpoika :(

Quote by drS
onnenpoika :(


:D

Paska mikä paska.
Kaikki haisee...
Mutta mistä ne hajujen erot syntyvät?
Välillä pierut ovat semmoisia älyttömän pistäviä ja joskus taas enemmän muistuttavat makeita pikku tuhauksia...
Joskus haju voisi kaataa pienen maan armeijan ja sillointöllöin ei hajua löydy kirvelläkään.

Joops, kyllähän ne taitavat johtua eri ruoka-aineista jne.
Mutta mistä aiheutuvat kaikista pahimmat tuoksut??

Nimimerkki "niksipirkasta ei löytynyt ohjeita"
:D

kyllä tulinen ruoka vetää pisteet kotiin tässä asiassa!

Quote by Daniel Braun
Paska mikä paska.
Kaikki haisee...
Mutta mistä ne hajujen erot syntyvät?


Oon yrittäny Erkanin suosiollisella avustuksella selvittää tätä...
Ei o vielä onnistunu, joten testailen lisää.

Quote by Daniel Braun
sillointöllöin ei hajua löydy kirvelläkään.
Harvemmin etsin sitä hajua...

Quote by Daniel Braun
Mutta mistä aiheutuvat kaikista pahimmat tuoksut??
Syö sipulia, munia ja auton katalysaattori. Niistä pieruista menee sitten rikki.

Quote by Taedium
Syö sipulia, munia ja auton katalysaattori.


Sipulia, (balsami)viinietikkaa ja papuja. Yum-yum! :D

Meilläpäin kumpikaan meistä ei piereskele kotonakaan, vaan kaikki pierut ovat kotitontun tekosia. Näppärää kun kaasuhyökkäyksen sattuessa voi aina todeta: "En ollut minä! Se oli kotitonttu!" Meillä on kyllä aika pahatapainen kotitonttu välillä... :hah:

no nythän on niin, että pienenä poikana hautajaisissa rakas sukulaispoikani pieraisi kesken veisujen ja vieläpä melko kuuluvasti. me istuttiin vierekkäin ja sukulaispojan äiti sitten siinä ihan lähellä kanssa. no meille kahdelle asia oli ihan selkee, että se heitti sen fartin, mutta tää sukulaispojan äiti rupes syyttään mua, ja sviddu, meni sanomaan mun vanhemmille tästä "että voi kun tua teidän poju pieraisi kesken monttubileiden". sattui vielä olemaan mun yhden isovanhemman hautajaiset.

olis ollu ehkä paree, et se olis ollu vain joku faksin kaltainen hyvin mausteinen kaasupurkaus, mutta että piti heittää sellanen tiukkapersenarahdus, että koko penkkirivi heilui.

Tosimies ei salaa piere. :mad:

Älkää puhuko paskaa.

Vanha kansa sanoo: "Pieremättä kuseminen on teeskentelyä."

Quote by guli van kaak
"että voi kun tua teidän poju pieraisi kesken monttubileiden"


Paska tsägä... :panic: Mut onneks paska ei uinu liiveihin...

Quote by NoStatus
Vanha kansa sanoo: "Pieremättä kuseminen on teeskentelyä."


Joka pieremättä kusee, se naimatta kuolee.

Mä oon muuten ainoa(?) naispuolinen joka tähän topikkiin on kirjoittanut. Ehkä tää vaan todistaa sen tunnetun faktan että naiset ei piereskele. Mä oon vaan viallinen kappale. :(

Quote by Daniel Braun
Mutta mistä aiheutuvat kaikista pahimmat tuoksut??


Krapulapierut on aivan kamalia, etenkin kakkoshädän toteutuksen yhteydessä.. siis meinaa itseltäkin lähteä taju!

Yök!

Quote by Daniel Braun
Mutta mistä aiheutuvat kaikista pahimmat tuoksut??

Hanki hyvä mies itsellesi laktoosi-intoleranssi! :D
Kun ensin juo tölkin maitoa ja sitten odottelet hetken, niin siinä rupeaa jo isommatkin körmyt kaatuilemaan.

Quote by timppa^
Quote by NoStatus
Vanha kansa sanoo: "Pieremättä kuseminen on teeskentelyä."


Joka pieremättä kusee, se naimatta kuolee.


Tämän version olen itsekkin kuullut.

Tästä tulikin eräs tarina mieleen. Mulla kun on noin yleensäottaen aika herkkä maha ja vuosi sitten epäilin, että omistan laktoosi-intoleranssin ja olin juomatta maitoa. Ei, kyse ei ollut siitä vaan nyt myöhemmin tajusin että vika oli ruisleivässä. No jokatapauksessa ennen kuin olin tajunnut tätä olin iltaa viettämässä erään mukavan tytön luona. No siinä sitten iltapalaksi vedettiin kunnon annos ruisleipääja pari kuppia kahvia päälle. Tämä taisi olla myös samalla aamupala eli maha oli aika tyhjä ennen tätä pommia. Voi jumalauta sitä mahan pörinää. Senverran kuitenkin omaan käytöstapoja etten siellä tytön luona piereskellyt, mutta pelkästään maha piti sellaista pörinää, että oksat pois. Olo oli kuin ilmapallon nielleellä. Tunsin jo onneksi tytön senverran hyvin että asialle lähinnä naureskeltiin, mutta voitte uskoa että kun ulko-ovi sulkeutui lähtiessäni niin kyllä teki hyvää oikein kunnolla piereskellä. :D

O