Julkisilla paikoilla "salaa" piereskely

Back to yleinen keskustelu O

Quote by irokeesi
Ei vielä ole herneitä havaittavissa :)
Onko nyt niistetty se nenä kunnolla? Eikö näkyny mitään? Tarkistitko paperin? Entä kun pyyhit paremman puolesi? Kurkkasitko pönttöön?

Quote by Taedium
Onko nyt niistetty se nenä kunnolla? Eikö näkyny mitään? Tarkistitko paperin? Entä kun pyyhit paremman puolesi? Kurkkasitko pönttöön?


Jep. Paperissa tosin oli metallinen implantti, ei oo ensimmäinen kerta :eek:

Edit: tämä siis nenästä :D

Quote by irokeesi
Jep. Paperissa tosin oli metallinen implantti, ei oo ensimmäinen kerta
Mä oon ihan varma, että mun viime kerran ku kävin huoltoasemalla, ne piilotti neutronin mun korvaan ja jos mä meen nukkumaan, ni ne vaihtaa mun olemusta ja mä herään ja oon joku muu.

En oo nukkunu viikkoon.

Quote by irokeesi
Quote by Taedium
Onko nyt niistetty se nenä kunnolla? Eikö näkyny mitään? Tarkistitko paperin? Entä kun pyyhit paremman puolesi? Kurkkasitko pönttöön?


Jep. Paperissa tosin oli metallinen implantti, ei oo ensimmäinen kerta :eek:

Edit: tämä siis nenästä :D

Ei oo ihmeellistä.
Multa tulee useammin.
Siis noita implantteja.
Paperille.
Niinku.
Tiedätkö...
Tiedäthän sinä :excellent:

Jos pieruista puhutaan niin KPOPKK yhdistettynä etuliitteeseen PAP(=peiton alla päästetty) on kaikista pahin.
Varsinkin jos PAP-KPOPKK:hon liittyy THPAPIK (=tuuletan hajuni peiton alta pirullinen ilme kasvoilla) ilmiö.
:panic:

pieruhuumoria: video :rolleyes:

Miten tätä ei oo mainittu, vai onko linkki menny silmieni ohi?

http://www.liekkipieru.com

Se äänen mutettaminen voi joskus vaatia harjoittelua. Usein myös ulkona kun töräyttää ns. päivän varaston, niin miettii että kuulikohan tuo 30m päässä oleva tyyppi sen.

Eräs kaveri sanoi kerran kuolemattoman lausahduksen: "Krapulan korjaaminen alkoholilla on kuin ripulin korjaaminen piereskelyllä."

Tästä vielä asian liittyvä klassikkolinkki.

Quote: I always looking for farting girl,farting lady,for take a video it. womans fart is very very veautiful, it is art. [...] If you know that the country or the place has habit of women's farting in public,please send your mail and teach about the thing to me. There is one telling for me, "Germany women sometimes farts in public". I don't know this words is real or not real thing,Somebody, please!

Quote by khatt

Eräs kaveri sanoi kerran kuolemattoman lausahduksen: "Krapulan korjaaminen alkoholilla on kuin ripulin korjaaminen piereskelyllä."

Minä olen tuosta kuullut version: Krapulan korjaaminen Vodkalla on kuin korjaisi ripulia piereskelyllä"

Alkoholi korjaa krapulaa hyvin, mutta tiukka viina ei...
Ainakin mun kohdalla toi pitää paikkansa.

Miksi pieraista hiljaa, kun sen voi tehdä kovaa! Ja miksi hävetä? Mieluummin tyytyväinen ja leveä hymy kasvoille. Ja kyllä, toisen naamalle pieraistu pieru on elämän parhaita hetkiä! :D

Quote by Daniel Braun



Jos pieruista puhutaan niin KPOPKK yhdistettynä etuliitteeseen PAP(=peiton alla päästetty) on kaikista pahin.
Varsinkin jos PAP-KPOPKK:hon liittyy THPAPIK (=tuuletan hajuni peiton alta pirullinen ilme kasvoilla) ilmiö.
:panic:


Eli siis lentävä matto pierut :hah:

Quote by Protesti
Quote by Daniel Braun



Jos pieruista puhutaan niin KPOPKK yhdistettynä etuliitteeseen PAP(=peiton alla päästetty) on kaikista pahin.
Varsinkin jos PAP-KPOPKK:hon liittyy THPAPIK (=tuuletan hajuni peiton alta pirullinen ilme kasvoilla) ilmiö.
:panic:


Eli siis lentävä matto pierut :hah:


Muista aina mainita EBK:n julkaiseman standardin ISO 3898-5 mukainen lyhenne, LMP.

(EBK = Euroopan Bioterminen Kaasulämmitys -yhdistys)

Quote by Protesti
Quote by Daniel Braun



Jos pieruista puhutaan niin KPOPKK yhdistettynä etuliitteeseen PAP(=peiton alla päästetty) on kaikista pahin.
Varsinkin jos PAP-KPOPKK:hon liittyy THPAPIK (=tuuletan hajuni peiton alta pirullinen ilme kasvoilla) ilmiö.
:panic:


Eli siis lentävä matto pierut :hah:


Unohtamatta kuitenkaan omaksi kohtaloksi helposti koitivia EBK:n julkaiseman ISO 3898-5 standardin mukaisia MPP:ja. Eli retkeilyyn tarkoitettujen lähes ilmatiiviiden makuupussien sisällä tapahtuuvien, suljettujen endotermisiten tapahtumien aiheuttama PA-saaste ja liikennepäästöt.

Edit:Äidinkielenopettaja antakoon anteeksi.

Ai muutes, kun kattoo elokuvan 31 Girl Pick-Up, niin siinä session lopussa tulee yleistä häröilyä ja siinä näkyy eräs melko rintava täti, joka osaa pimppipierun. Se on aika hassua.

Quote by irokeesi

Hiukan off: aina kun tämän teorian lasken suustani saan aikaan joko hilpeyttä tai toruja. Eli onkos kukaan ajatellut mikä on se tekijä mikä yhdistää kaikkia ihmisiä (99% ainakin)?
Se on se että me käymme paskalla. Otetaan esimerkkinä vaikka kuinka kaunis ja ihailtu ihminen (esim. Britney Spears tai [lisää tähän oman suosikkisi nimi] ), on heidänkin käytävä paskalla, ja tod.näk. haisee myös, puhumattakaan piereskelystä wc:ssä (pönttö+wc kaikuu vielä), pyyhkimisestä jne.
Mulla ei oo mitää paskafetissiä mutta tää on muuten faktaa :right:
Mitä tästä voi päätellä? Hekin ovat ihmisiä (no shit)


En kyl nyt pysty tajuu. Ensin herutat riveittäin, siitä kuinka kaikki käyvät kakalla ja heidän pierut kaikuu ja vaikka jos mitä. Kuitenkin tekstisi lopussa kerrot että hekin (julkkikset) ovat ihmisiä, mutta olet suluissa maininnut perässä "ei kakka", tosin englanniks (en tajuu miks). Onko siis niin että he ovat normaaleita, mutta eivät kakkaa? Miten ne pierut sit voi kaikua pöntössä, jos ne ei käy kakalla?

Maailma on ahdistavan paradoksaalinen :panic: :( :panic:

Quote by irokeesi
Otetaan esimerkkinä vaikka kuinka kaunis ja ihailtu ihminen (esim. Britney Spears tai [lisää tähän oman suosikkisi nimi] ), on heidänkin käytävä paskalla, ja tod.näk. haisee myös


Mut eihän tytöt piereskele tai käy kakalla.

Quote by irokeesi
puhumattakaan piereskelystä wc:ssä (pönttö+wc kaikuu vielä), pyyhkimisestä jne. Mulla ei oo mitää paskafetissiä mutta tää on muuten faktaa :right:


Oot kumminkin niitä jotka ostais ebaysta britney spears secretly farting -videoita, jossa kuuluu jonkun staran pieru (ja kun se kaikuu pöntössä). :mad:

Quote by serotonot
En kyl nyt pysty tajuu. Ensin herutat riveittäin, siitä kuinka kaikki käyvät kakalla ja heidän pierut kaikuu ja vaikka jos mitä. Kuitenkin tekstisi lopussa kerrot että hekin (julkkikset) ovat ihmisiä, mutta olet suluissa maininnut perässä "ei kakka", tosin englanniks (en tajuu miks). Onko siis niin että he ovat normaaleita, mutta eivät kakkaa? Miten ne pierut sit voi kaikua pöntössä, jos ne ei käy kakalla?

Maailma on ahdistavan paradoksaalinen :panic: :( :panic:


Tällä viimeisellä letkautuksella oli tarkoituskin saada lukija sekaisin jotta ajatukset harhailisi pois tosta mun sairaasta teoriasta. Miksi sitten kirjoitin sen vaikka tiesin sen olevan sairas? No, siksi että jonkunhan tätä paskaa on kelattava :D

Quote by khatt
Mut eihän tytöt piereskele tai käy kakalla.


Tämän yleisen käsityksen yritän kumota.

Quote by khatt
Oot kumminkin niitä jotka ostais ebaysta britney spears secretly farting -videoita, jossa kuuluu jonkun staran pieru (ja kun se kaikuu pöntössä)


\o/
Tod.näk. imuttaisin sen Kazaasta, sieltähän saa videoita missä Pritni tekee vaikka mitä :cool:

serkku osas piereskellä maammelaulun joskus.

housut oli puhtaat.

Quote by happosepi
Serkkua oli pierettänyt reippaanlaisesti jo toista vuorokautta, ja siitä hän sitten sattumalta keksi aika painokelvottoman vitsin: pitää varmaan kohta mennä lääkärille näyttämään persettä.

Tuolle naurettiin suht hyvä tovi. Joojoo, ollaan hieman yksinkertaisia ;)


No mua on pierettänyt kohtalaisesti viikon putkeen! :confused: tosin tänään ei oo enää.. huh...

Quote by drS
serkku osas piereskellä maammelaulun joskus.

housut oli puhtaat.


paino sanalla oli

Quote by irokeesi
No, siksi että jonkunhan tätä paskaa on kelattava :D
Mihin sä sitä kelaat? Mulle riittää, että vedän siitä narusta ku roikkuu vessanpöntön tankin kyljestä.

O