Julkisilla paikoilla "salaa" piereskely

Back to yleinen keskustelu O

Saa täydessä hississä aina mielenkiintoisia reaktioita :D

Quote by Hugo
Saa täydessä hississä aina mielenkiintoisia reaktioita :D


Ja jos valitsee paikan/ajan oikein kiinnijäämisen riski on olematon. Jos vieressä seisoo joku perus 3:n kerroksen työtön perussuomijamppa niin tuskin kukaan epäilee, sitä partavedelle ja deodorantille tuoksuvaa baariinlähtevää nuorta :D

Quote by Protesti
tuskin kukaan epäilee, sitä partavedelle ja deodorantille tuoksuvaa baariinlähtevää nuorta :D


Julmaa suolausta :laugh: "Tufferi olkoon kanssanne"

en suostu keskustelemaan tästä teidän kanssa!

Sano se "kukkasin"...

Ulkona kaupungin melskeessä on helppoa pistellä suhinoita ja pieniä pöräyksiä.. muuten ei sit viitti..

Ei oo yhtään kivaa, kun asian kokee toiselta puolelta. Menin äsken miinotettuun hissiin, josta tekijä oli ehtiny paeta. Pidättelin oksennusta kerroksen verran, ja kyytiin nous joku uus matkustaja. Eipä aikaakaan, niin hyypiö alko heitellä aika syyttäviä katseita meikäläisen suuntaan. En sitten jaksanu alkaa enää selittää, että "Täällä oli jo tällasta kun mä tulin..", kun ei se kuitenkaan ois mitään pelastanu.
Perhanan kaupunkisissit! :mad:

Jos multa pääsee joskus smyga skilöpare eli mykkä hiihtäjä, niin sen tunnistaa helposti. Ei siitä hajusta, vaan siitä että ennen hajua mä hymy naamalla ja kuuluvaan ääneen ylpeästi hoilotan käsi pystyssä, että "Minä se olin! Saa syyttää!"

Lähdetään kuitenkin siitä, että piereskely on elämäntapa. :hearts:

Se on kuin kulttuuri, joka yhdistää hyvin erillaisiakin ihmisiä. Mikäs sen mukavempaa kuin kokoontua pehmeille joukkoistuimille ja antaa "henkien puhua"...

mitä julkiseen touhuun tulee, niin.. toisia saattaa häiritä linjurissa se, että joku luukuttaa MD:tä kuin viimistä päivää ja toisia ehkä tämä kuninkaallistenkin suosima rentoutumistapa.

Quote by ioni
Ei oo yhtään kivaa, kun asian kokee toiselta puolelta. Menin äsken miinotettuun hissiin, josta tekijä oli ehtiny paeta. Pidättelin oksennusta kerroksen verran, ja kyytiin nous joku uus matkustaja. Eipä aikaakaan, niin hyypiö alko heitellä aika syyttäviä katseita meikäläisen suuntaan. En sitten jaksanu alkaa enää selittää, että "Täällä oli jo tällasta kun mä tulin..", kun ei se kuitenkaan ois mitään pelastanu.
Perhanan kaupunkisissit! :mad:


:laugh:

Lanseeraampa tässä julkiseen käyttöön parin kaverini kanssa
(kännissä tai krapulassa) kehittämämme terminologian pahimmille
tuhautuksille:

POP - paskanohituspieru

Hiljainen (joskus myös tavattu hitaasti pörisevä) ja tulinen, kerää
ilmamäärän kylläiseksi sattumia sujahtamalla koko rektumin matkan
kurkkaajan ohi. Haju: 9/10

KPOP - krapulapaskanohituspieru

Erittäin tunkkainen ja voimakas yleensä hiljainen kaasupurkaus,
joka jättää niin sanotun jälkipolton. Hajunmuodostus vastaavasti kuin
POPissa, mutta mausteet on vain astetta ytympiä. Haju: 10/10

KPOPKK - krapulapaskanohityspierukurkkaajankera

Tunnetaan myös nimellä 'varrellinen pieru' eli VP. Muuten kuin yllä,
mutta hajun vaikutusaika on maksimoitu hajunlähteen ulkoistamisella.
Haju 11/10

Quote by NoStatus
KPOPKK

Hyi hel#etti :panic: :scared: Oot(te ollu) kyllä harvinaisen oikeassa tuon kanssa..

Quote by drS
en suostu keskustelemaan tästä teidän kanssa!


Ei ei. Enhän minä piereskele :eek:

Joskus vaatii kunnon keskittymisen ettei se tule äänen kanssa kun ollaan julkisissa paikoissa.

Hiukan off: aina kun tämän teorian lasken suustani saan aikaan joko hilpeyttä tai toruja. Eli onkos kukaan ajatellut mikä on se tekijä mikä yhdistää kaikkia ihmisiä (99% ainakin)?
Se on se että me käymme paskalla. Otetaan esimerkkinä vaikka kuinka kaunis ja ihailtu ihminen (esim. Britney Spears tai [lisää tähän oman suosikkisi nimi] ), on heidänkin käytävä paskalla, ja tod.näk. haisee myös, puhumattakaan piereskelystä wc:ssä (pönttö+wc kaikuu vielä), pyyhkimisestä jne.
Mulla ei oo mitää paskafetissiä mutta tää on muuten faktaa :right:
Mitä tästä voi päätellä? Hekin ovat ihmisiä (no shit)

Quote by irokeesi
onkos kukaan ajatellut mikä on se tekijä mikä yhdistää kaikkia ihmisiä (99% ainakin)?
Me kaikki joudutaan syömään? Me kaikki joudutaan juomaan? Me kaikki ikäännytään? Me kaikki hengitetään happea? Meillä kaikilla on iho? Meillä kaikilla on sydän? Meillä kaikilla on...

(Tai no tää syömis/juomis juttu ei koske kaikkia intialaisia heeboja, niitä joilla on reikä päässä.)

Quote by irokeesi
(esim. Britney Spears tai [lisää tähän oman suosikkisi nimi] ), on heidänkin käytävä paskalla, ja tod.näk. haisee myös, puhumattakaan piereskelystä
Eläimetkin on ihan ihmisiä siinä missä mekin.

Serkkua oli pierettänyt reippaanlaisesti jo toista vuorokautta, ja siitä hän sitten sattumalta keksi aika painokelvottoman vitsin: pitää varmaan kohta mennä lääkärille näyttämään persettä.

Tuolle naurettiin suht hyvä tovi. Joojoo, ollaan hieman yksinkertaisia ;)

Quote by Taedium
Me kaikki joudutaan syömään? Me kaikki joudutaan juomaan? Me kaikki ikäännytään? Me kaikki hengitetään happea? Meillä kaikilla on iho? Meillä kaikilla on sydän? Meillä kaikilla on...


Aijaa? :confused:
En tiennykää.
Jotkut kun tykkäävät ajatella että heidän idolinsa on jotain yli-ihmisiä niin tämä ainakin palauttaa heidät maan pinnalle ja saa heidät uskomaan että mehän ollaan vaan ihmisiä kaikki. Ihminen olen myös minä kun ajattelen ääneen näitä asioita jotka joillekin voivat olla arkoja :D
Toisaalta sitähän tää topic käsittelee aika pitkälti.

Quote by irokeesi
Aijaa? :confused:
En tiennykää.
:D Irokeesi - Taedium-saivartelun viimeisin uhri. :D

Herneitä, mies.

Quote by Taedium
Irokeesi - Taedium-saivartelun viimeisin uhri.

Herneitä, mies.


Ei vielä ole herneitä havaittavissa :)
Huomasin juuri syyllistyneeni väärinymmärtämiseen.

Ei ääntä. Paljon hajua!

O