levyt pöllitty?

Back to yleinen keskustelu O

Joo. levyt kannattaa viedä sinne piiloon minne rumat
tyttöystävätkin eli takahuoneeseen. Sieltä niitä kukaan tuskin käy
syyhkimässä.. Itteäni kuumottaa kyl perkeleesti ottaa kiekot mes-
siin mutta mielummin jätän ne jonnekkin stagelle / valomiehen
pöydän alle kuin jätän autoon ja haen varttia ennen keikkaa...

Pakkasesta lämpenevä levy on hauskasti mutrulla ekan vartin...
TJEU!

...

Jotkut nuoret diskohileet on yllättävän tietäväisiä siitä, mikä on todella in, ja mikä vanhaa ;)

Quote by Vesa



Veikkaisin kuitenkin, ettei Tabia toivonut diskohile viitannut kyseiseen Joof-vinyylin ;)


Jeps, samaa luulisin minäkin. Enpä muuten tiennyt oikeasti että Tab olis duunannu musiikkia ihan julkasuun asti.

Mutta, se on varmaa että nämä discohileteinityttelit eivät toivoneet tätä julkaisua. Eikä nuo toiveet ole Tab:iin jääneet.

Niin Proteus:ta kuin Neon:kin on toivottu. Samoin Orkideaa yms. Onko tästä tulossa jonkinmoinen ongelma tässä pienessä Suomenmaassa? :D

Pakollien In-topic: hyi! Älkää varastako levyjä! :mad: Tai Nasse-setä tulee ja vie...:mad: :mad:

Quote by Analogia

Joo. levyt kannattaa viedä sinne piiloon minne rumat
tyttöystävätkin eli takahuoneeseen. Sieltä niitä kukaan tuskin käy
syyhkimässä..


ja miten tämä onnistuukaan jos takahuonetta ei ole?

Tässä Pellen tapauksessa on kuitenkin se pointti, että sinne dj-pöydän taakse ei tosiaan mennyt/päässyt muut kuin dj:t.. Kyllä minä ainakin oletin sen olevan turvallinen paikka (omat tavaranikin lojuivat siellä lattialla).. Jos olisin itse tiennyt, että se ovi oli siellä verhon takana auki, tuskin olisin jättänyt tavaroitani sinne niin vapaasti vahtimatta.
Olihan siellä oven takana olevien rappusten päässä vielä se kettinkikin ettei kukaan pääsisi sinne ylös asti..
Uskoisin edelleen että joku on katsonut vaan, että hei tuollahan on ovi auki Bullssiin ja päättänyt yrittää sisälle (koska normaalistihan siinä ei ole mitään dj-pöytää edessä).. Ja kun kyseinen henkilö on huomannut ettei voikaan tulla sisälle, hän on ottanut vaan jotain pettymyksen lievittämiseksi mukaan.
Pellen laukku oli siinä sitten ensimmäisenä.. Muuten luulisin niitten digikameroiden ja muidenkin tavaroiden kelvanneen..

Ja mitä tuohon vakuutusasiaan tulee niin kyllä kotivakuutuksessa oleva matkavakuutus korvaa tuollaiset asiat, jos vaan pystyy todistamaan ettei se ollut oma moka (omalla kokemuksella voin sanoa)..

Quote by Pellé D

Joo Perjantaina Imatra city osoitti susirajan karun olemuksen, kun keikalla joku pitkäkynsi keikkasi levypussin aivan soittopöydän takanta.


Pistäähän se vihaksi.. Mutta villi arvaus, että tällaista sattuu myös muualla päin Suomea?-P

Ikäväähän tuommoinen on, että levyt lähtee kävelemään. Varsinkin kun niiden takaisin saaminen on kiven alla :( Harvemmin kukaan bileissä silmä kovana ehtii kytätä, vaihtaako levyt omistajaa..

Harmittaa vaan suuresti senkin puolesta, että tästä lähin kaikki(?) kammoksuvat Imatralla soittamista, ettei sama pääse toistumaan..

Toivottavasi taivas repeää ja ihmeitä tapahtuu ja jollain tavalla nuo levyt löytävät takaisin oikealle omistajalleen, että edelleen saamme nauttia hyvästä musiikista :)

No onhan se nyt perkele kummallinen asia jos dj ei voi rauhassa jättää levyjään dj boksiin ennen/jälkeen keikkansa.

Kyllä nyt bilejärjestelyissäkin jo pitää ottaa huomioon, että dj-koppi on sellanen paikka mihin muilla kuin artisteilla ei ole mahdollista päästä. ...ainakaan takaovesta...

Mä en ainakaan viitsis hillua keikkani jälkeen baaritiskillä probox jalkojen juuressa tai levylaukku olkapäällä.

Toivottavasti levyt löytyy.

Originally posted by Vesa
Itsekin olin ihmeissäni, kun näin Tabin nimen arvostelussa, mutta koska toinen suomalainen Miika Kuisma on mukana tuottajapossessa, kyse täytyy olla samasta (eli ilmeisesti siitä yhdestä ja ainoasta ?!) DJ Tabista. Se, että asiaa ei ole enempää hehkutettu plattarilla, osoittaa mielestäni, että kyllä trance sittenkin on yhä matalan profiilin eksperttimusaa, eikä kaupallista kaikissa tuuteissa hypetettyä shittiä.


Helou. Mä voisin tähän väliin selventää näitä kuvioita ;)

Mulla, Tabilla ja Luke Chen nimisellä singaporelaisella tuottajalla on kaksi projektia. Ensimmäinen oli "Fluid in Motion" joka on lähellä jotain tech-trance meininkiä. Tämä projekti on Hook-Bellboy perheen hallussa ja reilu kuukausi sitten tuli ulos "Insurgency" niminen single, jota saa muuten streetistäkin. Sen jälkeen on tullut mm. Christopher Lawrencen remix vinyyli.

Sitten uudempana projektina samalla kokoonpanolla on nyt tämä AR52, joka on tommosta trance hässäkkää. FiM:ssä painotus on ollut se ne on enemmän mun ja luken biisejä kun taas AR52:n matskut on enemmän mun ja tabin juttuja. Kaikki me kolme noita biisejä silti ideoidaan ja duunaillaan. Soundi ja muu tuotanto on ollut mun harteilla. Tabin ansiosta biiseistä on saatu tanssilattialle toimivimpia ja sedällä on päässä loputtomasti hyviä melodiakulkuja, koukkuja ja fiilis-systeemeitä :) Tämä on siis tiimi-työskentelyä.. Mutta varmaan Tabilta tulee kohta jotain ihan omaakin matskua ;)

Maanantaina (17.3.) ilmestyvä sinkku "AR52 - TimeGate/Hibernation" löytyy myös streetistä.

Jos kiinnostaa tietää miten nää projektit on maailmalla pärjänneet niin voitte kurkata http://www.subtraxx.com ja http://www.joof.uk.com ja tsekkailemalla uudempia DJ Magazine, M8 ja IDJ lehtiä.

Quote by Miika Kuisma



Helou. Mä voisin tähän väliin selventää näitä kuvioita ;)

Mulla, Tabilla ja Luke Chen nimisellä ...


eiks toi ole vähän niinq off-topic!?
että vois niinku jatkaa muualla.

Jos joku tietää semmosta ku joku dj superman tai jotain. Oltiin meillä jatkoilla ja se soitteli tos levyi, sit se löys kokoelmista b.b.e:n flashin ja sen jälkeen sitä ei näkyny. Tais olla poika sekasin tai jotain. Näin kyl sen ja kysyin et pöllitkö sen? väitti et ei pölliny, vaikka näin sen levyn sen levyjen joukossa täällä meillä!
Semmosta! :mad:

Quote by Jaska

Jos joku tietää semmosta ku joku dj superman tai jotain. Oltiin meillä jatkoilla ja se soitteli tos levyi, sit se löys kokoelmista b.b.e:n flashin ja sen jälkeen sitä ei näkyny. Tais olla poika sekasin tai jotain. Näin kyl sen ja kysyin et pöllitkö sen? väitti et ei pölliny, vaikka näin sen levyn sen levyjen joukossa täällä meillä!
Semmosta! :mad:


hehehh.. dj superman ja flash.. ihme hyypiöitä ootte kyllä..

Quote by Daniel Braun

Tai Nasse-setä tulee ja vie...:mad: :mad:


Et kai sattunu tarkoittamaan Nessi-setää? :):)

Quote by unknown



hehehh.. dj superman ja flash.. ihme hyypiöitä ootte kyllä..


:001:

O