Hollantikixxu -leadit...

Back to luomisen tuska O

Quote by gerry
Katos! Kiitos... Aloitan täs ruuvailun samantien;) Miten noi detune arvot? Ja ku mikki hiirellä oli 14 oskilaattoria?? Vaikka Jp olikin niin voiks vaikka 3v-stadionia linkittää soimaan yhtä aikaisesti Cubase SX:äs? Entäs 14 oskilaattorin detunetus?

Typeriä kysymyksiä, tiedän.... :confused:


Ei kait typeriä kysymyksiä ole, vain vastauksia :D . Muistaakseni V-Stationissa oli sillä välilehdellä Unison moodiin noita säätöjä, detunea ja sen sellasta. Ei noita arvoja voi oikeen "antaa" vaan pitää vaan koklata mikä soundaa hyvältä ja mikä syvältä. V-Stationistakin saa fattia soundia aikaan helposti.

Suosittelisin kokeilemaan myös Superwave-8 VSTi:tä. Sillä softalla päästään lähimmäs (ainakin mitä mä oon tyypannu) JP:n saha-aaltojen rikasta harmoniaa. Mutta filtteri... sepä onkin sitten eri juttu. Ei taida olla vielä softaa joka mallintas JP:n filsua uskottavasti.

Tai no... oli mulla tossa demo-ostastolla yks kipale missä sahapadi tuli FM-7sta ja sitä luultiin JPx :) :D Mutta onks sillä väliä mistä se soundi tulee, kunhan kuulostaa hyvältä... Harvat (hyvät) biisit ne yhden soundin varaan rakentuu.

Katos, yleensä kartan ilmaisia vst instrumenttejä ku ruttoa (mut tälläkerta tein poikkeuksen) mut toi on kyl namu!! Tuostahan voisi maksaakkin!

Siellä oli pari hyvä leadipresettiä... Täytyy tutkia niitä... Enivei, uskomattoman soundi ILMAISEKSI softasynaks :hearts:


Sale kuukauden jälkeen heittää errororia et pitää ostaa täysversio :excellent:

O