Paljastuksia

Back to yleinen keskustelu O

guys...seriously..nää ei oo kunnon paljastuksia...
Paljastakaa nyt jotain synkkää!! N' I'm talkin dirty! Hell, eihän näillä tiedoilla vois ees lähtee kiristää ketää..heheh

Motivaation lisäys: meitsi (köyhä opiskelija, joten arvostakaa uhrausta) tarjoo jonku drinksun joskus ja jossain sille jolt pääsee paras paljastus. Täl hetkel Zeta johtaa sen likapyykkiensä kanssa

[ 07 December 2001: Message edited by: ricebowl ]

Okaj....Kunnon paljastuksia =)

Haluaisin mennä DTM:mään seittämään Pietarin tahdissa.
Se on normaalia.

Mutta naisen asussa. Ei mitään töhäsyä, vaan kunnolla laitettuna....täydellisenä.

Toinen:

Haluan kiusata monia naisia flirttailemalla täysin avoimesti ja moraalittomasti.


Kolmas:

En kerro.......ei liity kuitenkaan mihinkään sairaaseen sexiin.. Mutta jos joku haluaa tietää, niin voin jakaa viestin sähköpostin välityksellä.

paljastuksia kiraffilasta:

1. satuinpa erään kerran hengailemaan Papin Nenä -nimisessä ravitsemusliikkeessä päälläni ei minkäänlaisia rintsikoita tai alkkareita, ainoastaan pienehköt pelisortsit ja kittana verkkatakki. kenkiä ei luonnollisesti myöskään ollut kintuissani. oli aavistuksen verran kylmä...

2. Markku Aron biisi Ollaan lähekkäin on oikeasti hyvä!

3. ruokailutottumuksia: maksaloota ja mansikkahillo, nam!
ranskalaisia ja vaniljajätskiä!

4. mullakin on masu-fetissi. pakko aina pistää semmonen paita että maha loistaa kilometrin päähän. ja tää mun vattani ei o kovin lauta, mutta ei nyt hirveen tuhtikaan.

nää tupsahti ekana mieleen, jatkoa saattaa seurata...

...ja kun kerta paljastelun jaloon makuun on päästy, ni...

1) mä en sitten MILLÄÄN voinu penskana (ööö,viime kesänä?) tajuta kerhotätien askarteluohjeita. Käsky kävi, että "leikatkaa", mut ku ei mun pieneen päähän mahtunu, et viivan vierestä vaiko viivaa pitkin?! JUMALATION, kaks ihan eri asiaa!

2) en oo vieläkään oppinu pitämään hihatonta paitaa! Mysteeri...

3) kaapista löytyy kasoittain new kids on the block -kassuja. En tosin tunnusta kuuntelevani niit enää.

4) ei miinaharava vaan KIMBLE! voi juma siihen jää koukkuun

Omistan Roxetten ja Offspringin kaikki levyt. (EI NAURETA SIELLÄ!!!)
Varsinkin ruotsin tyttö ja poika ovat aivan loistavia.

Toiseksi: Vihaan tuoleja joissa joku on juuri istunut, sellaisia lämpöisiä, pehmeitä. hyi he****ti!

Autossa kuuntelen aina Frederikkiä, Paula Koivuniemeä ja Mattia ja Teppoa.

Originally posted by D-Mind:

1. Mun mielestä nelosen Felicity (joka su klo 17!) on ihan killeri hyvä sarja! Ehkä siks et se Felicity on niiiiiin söpö



Eip kyllä Felicity vedä millään tavoin vertoja siinä paikalla aikasemmin olleelle sarjalle eli Dawson's Creekille. Se oli pakko kattoo joka kerta ja nyt kun tulee joka arkipäivä uusintoja niin nekin on pakko katsoa. Kyllä Felicitykin on hyvä.. (paremman puutteessa)
Nörttikin taidan olla...

Originally posted by Luna:
3) kaapista löytyy kasoittain new kids on the block -kassuja. En tosin tunnusta kuuntelevani niit enää.


Mulla on kaks New Kids On The Blockin vinyyliä!!!

[ 08 December 2001: Message edited by: toaster ]

Originally posted by jUSSi:
todellakin. Dark Angel rokka kympillä . Jessica on muuten naimisissa sen Michael Weatherlyn kanssa!


Kauheeta tuhlausta sormustaa tollanen mega-tsubu kolmekymppisen, jo parhaat päivänsä nähneen miehen kanssa. Jessicassa silmä lepää.

Originally posted by Jukka:
....vedä millään tavoin vertoja siinä paikalla aikasemmin olleelle sarjalle eli Dawson's Creekille. Se oli pakko kattoo joka kerta ja nyt kun tulee joka arkipäivä uusintoja niin nekin on pakko katsoa...


Tässä sarjassa on toinen helmi; Joey. Aivan uskomattoman nätti.

Originally posted by yana:
niin. otetaanko seuraavaksi vaavun luurangot kaapista ;)


vaavulla ja mulla on molemmilla oraalifiksaatio =)

vaavu syö hiuksia ja mä kynsiä. Tämän lisäksi vaavu etsii kaksihaaraisia aivan joka paikassa :)

muista luurangoista ei ehkä viitsi tänne kirjoittaa, täällä kun ei ole ikärajoja ;)

Originally posted by Jukka:
Eip kyllä Felicity vedä millään tavoin vertoja siinä paikalla aikasemmin olleelle sarjalle eli Dawson's Creekille. Se oli pakko kattoo joka kerta


Dawson's Creekin missaaminen ei tullut kyseeseen missään nimessä. Siinä oli ihan huippu hömppäsarja, I luuuuvd it. Paceyn sisko (mikä hitto sen nimi nyt on? Gretchen?) on sitä paitsi ihan huippuihana...

Mitä tulee muihin luurankoihin kaapissani, niin raotetaan nyt sitten vähän sitä kaapin ovea, mutta ihan vähän vain ettei kaikki tosi pimeät salaisuudet rynnistä ulos:

- Tykkään kaivella korviani vanupuikoilla ja saan siitä niin paljon nautintoa että sen täytyy olla epätervettä
- Tanssin usein päivät pitkät kämpässäni alasti yksikseni

Scary, huh? ;D

Selän rapsutus
-Jos rapsuttajalla kestäis käsi niin ei tarvis varmaan muuta tehdä enää koskaan.

Jessica Alba, noo..onhan se ihan nätti juu.

[ 08 December 2001: Message edited by: Late ]

Originally posted by toaster:
Mulla on kaks New Kids On The Blockin vinyyliä!!!


Ja mulla on seinällä SpiceGirls julisteita
(hyvästi ug katu-uskottavuus=)

Mä olen joskus ihan pikkasena kun NKOTB oli Lahdessa, mennyt sisään ilmatteeksi. sillä lailla hupsis aidan raosta. Sisko oli siellä. mäkin halusin..

Katsoin melkein kaikki jaksot Dawsonista. kaksi ja puoli jäi näkemättä. kyllä harmittaa.

Mulla on kaikki Spice Girlssien cd:t [tai siis kaikki kolme. onks niit enemmän jo]
((oon suunnitellu että voisin ostella niitten niitä omiakin lurituksia. en sitte tiijä.))

noni. onhan sitä kaikkea tyhmää tullu joskus tehtyä. kyl.

Originally posted by toaster:
Mulla on kaks New Kids On The Blockin vinyyliä!!!


Niin mullakin

Tästähän on tulossa Plattarin ykkös-topiikki!
(Pelottaa vaan ajatella, mitä täällä tapahtuu street credibilitylle? Ajatella, monen vuoden työ saattaa valua hukkaan yhestä pikku lipsahduksesta! )

Originally posted by ville:
vaavulla ja mulla on molemmilla oraalifiksaatio =)

vaavu syö hiuksia ja mä kynsiä. Tämän lisäksi vaavu etsii kaksihaaraisia aivan joka paikassa


niin mullakin mut se ilmenee ihan muissa jutuissa

Originally posted by ricebowl:

4) masu-fetissi (masumiehien etsiminen, tuijjiminen ja kopelointi )


Juu, siis maha-fetissi myös, mutta kohgdistettuna vain oman poikakaverin vatsanseutuun. Se vaan on niiiin ihanan pehmeä ja sileä....hmmm...smoooth....


Mutta sitten vähän parempia:

Olen ollut pienempänä hirveä valehtelemaan:
Ala-asteella keksin jutun, että mulla on ollu isoveli, joka kuoli kun olin pieni. Kerran sitten opettaja tuli meidän (äippä, minä & pikku-veli) kyydissä vissiin teatteriin ja matkalla se kysyi äidiltä että onko nämä sun lapset. Mä olin varma että nyt kyllä jään kiinni oikein emävalheesta, ihan paiseessa siellä takapenkillä. Onneks ope oli varmaan unohtanut sen mun "isoveljen" eikä kysellyt sen enempää.
Toinen minkä muistan oli, että valehtelin soittaneeni viulua ja mut melkein pistettiin soittaa sitä koulun joulujuhlaan.


Sub-tv:n Smackdownia on pakko kattoa kun se on niiiiin huono. Millä mielellä ne jenkit sitä muuten katsoo, kai ne tajuaa sen mitä mekin!?
Kotikatu on kans ihan must

En ole kertonut kenellekkään opiskelukavereistani että olin "kihloissa" 17-vuotiaana. Tosi hävettävä juttu, niin teini ettei ikinä. Kaiken lisäks se jätkä oli loppu peleissä ihan kusipää

Originally posted by LizzyThee:
Kaiken lisäks se jätkä oli loppu peleissä ihan kusipää


Kaikki me olemme loppu peleissä ihan kusipäitä. moni on vaan niin ylpeä ettei sitä voi itsellensä eikä muille myöntää tästä pitäis tehdä oma topicci. kuinka kusipää olet??

Originally posted by Fnksis:
tästä pitäis tehdä oma topicci. kuinka kusipää olet??


Consider it done


Jaajaa... Että paljastuksia

Kunnon suomalaisen tapaan, pidän erityisesti paskahuumorista

Vähän tyyliin Terence & Philip.. Meinasin kuolla nauruun niiden hoilaamaan piisin aikana (Jos joku ei tiedä mistä puhun, kattokoot South Park leffan )

Toinen on: En voi jättää mitään omaa, tai kaverin sapuskoita syömättä En kyllä (yleensä) hypi toisten lautaselle, mutta kaverit kyllä on tottuneet jo tuuppaamaan sapuskat joita ei jaksa syödä mun eteen, kyllä ne tähän jätemyllyyn uppoaa... aina ja iänkaikkisesti - LISÄÄ!!!

Sitten mennään soittamispuoleen:

Erityistä *kiksejä* saa kun soittaa remiksattua poppimusaa, no ei nyt kiksejä, muttamutta: Backstreet boys - Everybody (Funked up mix), Madonna - Vogue (2000 house mix, vai mikä lie), Björk - Big time sensuality (clubmix) jnejne... taivaallista... kuten myös Haddaway, jonka eräästä piisistä on tuo käyttämäni loppusitaatti:

Noniin.."paljastamalla tutuksi" alkakoon. Meillä kaikilla on joku synkkä salaisuus, joten poustamaan. Älkääkä sanoko et sellasta ei oo, damn, Englannin queenilläki on semmonen (hän-joka-kylpee-kumiankkojen-kanssa)!

Täs on mun; 1) mun mielestä Älis Kuupperin 'poison' kicks ass. 2)mut voi lahjoo nachoilla (use this information for good only ) ja kolkkina) joka vuos ensilumen sataessa, paikasta ja ajasta riippumatta, mun pitää tanssii mun omakeksimää kansantanssia (nykyään se vaan tulee luonnostaan ku näkee ekaa kertaa lunta)

so there. Start revealin'!!!

O