Paljastuksia

Back to yleinen keskustelu O

Olen menossa naimisiin Tänä kesänä!
Repikää siitä!

Originally posted by Elwira:
Olen menossa naimisiin Tänä kesänä!
Repikää siitä!

oho! onneks olkoon elvi - yllättävä uutinen ,)

Ok sulhanen peräänty... nice! Kihloihin mennään huomenna kuitenkin ja häitä siirretään myöhemmäksi. En halua mun kultaani pakottaa mihinkään. Hahaaa!!! Miehet on kyllä huvittavia. Eilen käytiin hääpaikkaa kattomassa ja ilmeestä näki et nyt tuli takapakkia.

aivan loistava topic:i.....

-tykkään poksutella niitä pakkausmuoveja missä on niitä kuplia, mitä enemmän sen parempi!

Originally posted by tez:
-tykkään poksutella niitä pakkausmuoveja missä on niitä kuplia, mitä enemmän sen parempi!


Joo. Ne ihan pienet on hyvii. Niitä ei jaksa niitä isokuplaisia pakkausmuoveja poksutella, tai sellasta missä on pienet kuplat, mutta pehmeää muovia. Ne kuplat vaan venyy ja lussahtaa. Pienet ja jämäkkää muovia olevat kuplat, ne on hyviä ja poksuu kivasti.

Miinaharava


Mun enkat on tokalla miinaan!! :D
pistäkää paremmaksi..

Huh. Meinasin just perustaa "tunnustuksien.luola.platinum.ac:n" mutta anton bumppas tälläisen.

Mulla on erikoinen neuroosi ollut jo pienestä pitäen. Pakonomainen symmetriantarve. Jokainen liike mitä tekee esim oikealla kädellä, pitää jossain määrin toistaa vasemmalla kädellä lyhyen ajan sisällä.
Jos seison toiseen jalkaan tukeutuen pidemmän aikaa, joudun vaihtamaan asentoa ja tukeutumaan toiseen jalkaan yhtä pitkän ajan.

Iän myötä olen päässyt tästä eroon, mutta jotain on onneksi vielä jäänyt. Esim joka toinen spacen painallus suoritetaan vasemmalla peukalolla.

mäoon oikeesti Jeesus :eek:

Paljastin tänään pääni kun tulin toimistolle.

Olen paljastanut myös itseni useasti. Useinmiten kesällä, varsinkin juhannuksena.

Quote by Quu
Mulla on erikoinen neuroosi ollut jo pienestä pitäen. Pakonomainen symmetriantarve. Jokainen liike mitä tekee esim oikealla kädellä, pitää jossain määrin toistaa vasemmalla kädellä lyhyen ajan sisällä.
Jos seison toiseen jalkaan tukeutuen pidemmän aikaa, joudun vaihtamaan asentoa ja tukeutumaan toiseen jalkaan yhtä pitkän ajan.
...Mulla on tota samaa ollu. Nykyään vähemmän, onneksi.

Se on ikävää ku rapsuttaa vaikka vasenta olkapäätä, niin vaikkei oikeaa kutittaisi, pitää sitäkin välillä rapsuttaa.

Argh! Nyt sä pistit mut ajattelee tota!

Quote by Jone

- Tanssin usein päivät pitkät kämpässäni alasti yksikseni

Scary, huh? ;D


Mä oon:

-soittanu bänditreeneissä
-ajellu autolla

...housut kintuissa :panic:


sen lisäksi:

-hyppiny lumihangessa
-juontanu radiossa(*

...alasti

*oli lähellä mennä v-tuilleen, kun meinas revetä kokoajan :laugh:

- Mä olen varastanut purkkapaketin kaupasta joskus teininä.. aaargh, omatunto vetää mua turpaa!
- Mulla on sellaset karvaiset pehmoleluaamutossut, taitavat olla karhuja..
- join tänä aamuna kahvia yhden kupillisen sijasta 1,25 kupillista! nyt on maailmankirjat sekaisin :panic:

- pidän Blink 182 musiikista
- tykkään katsella jenkki teini komedioita
- juon ainakin 6 kuppia kahvia joka päivä
- olen Trekkeri
- ja olen viellä kova Him fani

O