Paljastuksia

Back to yleinen keskustelu O

Niin mitä pahaa on hip-hopin kuuntelussa. Kyllä mullekkin Jay-Z ja monet muutkin maistuu. Mä oon jopa harrastanut vähän breakdancea, eikä sekään ole paha juttu...

Ville saa orgastisia kohtauksia selänrapsuttamisesta. Se itse pureskelee kyntensä lyhyeksi eikä edes oikein ylety omaan selkäänsä, joten rapsutus on mun tehtävä. Joka ilta Ville hyppää sänkyyn, kääntää selän muhun kutsuvasti ja odottaa että mä tuun antamaan rapsutusta. Sen ei tartte muuta kuin maata paikallaan ja ynistä tyyliin "vähän oikealle, vähän alas, just siitä kunnolla", ja mä rapsutan niin että ihosolut rouskuu. Sitten kun koko selkä on käyty kohta kohdalta läpi, Ville huokailee voipuneena ja upottautuu sängyn pohjalle tyytyväisenä.

Että ei sitä kauheen kaukana apinoista olla.

Mä heitän kehiin pari niin hurjaa ettei mitään rajaa:

1. Mun mielestä nelosen Felicity (joka su klo 17!) on ihan killeri hyvä sarja! Ehkä siks et se Felicity on niiiiiin söpö

2. Soitin epämääräisen ajanjakson Frostsoul nimisessä blackmetal bändissä Koskettimia onneksi..

3. Tein pitkän aikaa biittiäänet Fruity Loopsilla

Oon kuunnellut tänään Fintelligensin "Heruuks?"-biisiä niin monta kertaa, että osaan kohta sanat ulkoa.


"Bailut, ei stressii, neidit beesii.."

Originally posted by Varvana:
Että ei sitä kauheen kaukana apinoista olla.


Hei, mä ainaki kelasin, että tarkotus oli et paljastukset tehdään omista salaisuuksista! Eihän toi oo reiluu et paljastellaan toisten salaisuuksia.

Mä katon Marienhofia.

Originally posted by astro:
Hei, mä ainaki kelasin, että tarkotus oli et paljastukset tehdään omista salaisuuksista! Eihän toi oo reiluu et paljastellaan toisten salaisuuksia.


Joo todellakin. Mäkin voisin kertoa ties mitä haljuja yksityiskohtia ihmisistä. Se ykskin kerta kun Jo...

sit vielä jo s raotetaan mun törkeätä historiaa niin olin aika pahasti koukussa Star Trekiin (varsinkin next generationiin) ja Babylon 5:een, ja oon vieläkin pikkasen.

Tosin nyt alkaa olee South Park ja Ali G, aika samanlaisessa huudossa...

Mulle on joskus tullu Mikrobitti (Ei kyllä tuu enää...)

Olen kuunnellut pienenä (n. 8vuotiaana) kantria.

Olin peruskoulussa nörtti..

Jos musiikillisiin paljastuksiin mennään niin mielestäni vuoden ihanimpia biisejä on Standfast - Car Crashes
Se naisääni on niin ihana ja kauniit soundit&melodia (ja makeet bassot )

Originally posted by yana:
jessica alba määrää. tosta ohjelmasta vois poistaa kaikki kohtaukset joissa se ei oo..


todellakin. Dark Angel rokka kympillä . Jessica on muuten naimisissa sen Michael Weatherlyn kanssa!

Originally posted by Dani Cior:
sit vielä jo s raotetaan mun törkeätä historiaa niin olin aika pahasti koukussa Star Trekiin (varsinkin next generationiin) ja Babylon 5:een, ja oon vieläkin pikkasen.


B5 on paras sarja ikinä.


"Yes." - Embassador Kosh


no mennään nyt sitten asiaan. Haluaisin paremman lauluäänen, jotta voisin laulaa humppaa ja tangoa karaokessa. Nyt ei vaan kehtaa, kun ääni on kuin 14-vuotiaalla murkulla.

Ja levykokoelmaani kuuluu mm. Tapio Rautavaaraa vinyylillä ja Reijo Taipaleen tupla-cd ja mm. Isku -levymerkin kokoelma cd (sis. mm. Henry Theeliä ja Olavi Virtaa). Kaikki täysissä järjissä ostettuja. Niissä on tunnelatausta.

ai niin.. seuraan salattuja elimiä

Taidan itsekkin olla apina, kun rapsutus on maapallon yksi parhaimmista asioista. Ex-muija yleensä sanoikoin mua kulkukoiraksi(?)


Toinen juttu on se että teen koko ajan jotain, mutta omasta mielestäni ikinä en saa mitään aikaseksi!


"hullu! minä olen hullu!" Sanoivat eläkeläiset jossain biisissä. Kova hitti jos on valvonut pari vuorokautta...

Lisäys: Jäin pienenä lelukauppaan Kauppa meni kiinni ja jatkoin vain ihailua, yhtäkkiä vaan valot sammuivat. Tuli kiire juosta valoa kohti(takahuone) ja myyjät päästivät ulos. Tämä tapahtui vielä Ruotsissa enkä silloin osannut sanaakaan ruotsia.

[ 07 December 2001: Message edited by: Anagonda ]

Originally posted by Felis:
Mä tulin just Fintelligensin keikalta, joudunko nyt häpeäpaaluun?


Et todellakaan ainakaan mun toimesta.
Itse voisin tähän väliin paljastaa harrastaneeni neljästä elementistä kolmea. Kaikkia todella huonolla menestyksellä

Originally posted by Felis:
Mä tulin just Fintelligensin keikalta, joudunko nyt häpeäpaaluun?


Ite olin eilen börstan, kehäketun ja koposen sun muitten olarin sällien keikalla. Sitoudutaan häpeäpaaluun yhdessä


typo

[ 07 December 2001: Message edited by: ricebowl ]

mulla on jotakin mikä saa naaman nauruun,

tik takin uusin cd.
ja vielä kuuntelen sitä.

meitsin häpeä pilkku.



onneksi en ole yksin.

Originally posted by astro:
Hei, mä ainaki kelasin, että tarkotus oli et paljastukset tehdään omista salaisuuksista! Eihän toi oo reiluu et paljastellaan toisten salaisuuksia.


niin. otetaanko seuraavaksi vaavun luurangot kaapista
kuka alottaa mulla ois muutamia aika hyviä

Originally posted by khatt:
Mulle on joskus tullu Mikrobitti (Ei kyllä tuu enää...)



Mulle tulee vieläki...

Originally posted by yana:
jessica alba määrää. tosta ohjelmasta vois poistaa kaikki kohtaukset joissa se ei oo..


totta,se on kyllä aikamoinen...Magabeibe....

Noniin.."paljastamalla tutuksi" alkakoon. Meillä kaikilla on joku synkkä salaisuus, joten poustamaan. Älkääkä sanoko et sellasta ei oo, damn, Englannin queenilläki on semmonen (hän-joka-kylpee-kumiankkojen-kanssa)!

Täs on mun; 1) mun mielestä Älis Kuupperin 'poison' kicks ass. 2)mut voi lahjoo nachoilla (use this information for good only ) ja kolkkina) joka vuos ensilumen sataessa, paikasta ja ajasta riippumatta, mun pitää tanssii mun omakeksimää kansantanssia (nykyään se vaan tulee luonnostaan ku näkee ekaa kertaa lunta)

so there. Start revealin'!!!

O