V#tuttaako?!

Back to häröily O

Itekki ollu puhelinmyyntihommissa. "Suomen Vammaiskoulutuksen Tukiyhdistyksessä" myymässä vammasten lehteä. :confused: Koko lafka oli täyttä kusetusta alusta loppuun. Lehtien tilaajia huijattiin ja rahaa kiskottiin onnettomilta tilaajilta aina vaan lisää. Sit ku myyjä ei enää saanu tilauksia/uusia tilauksia tarpeeksi monta päivässä - sai fudut. (kuten minä). Palkka oli paska. Homma oli Paska. KAIKKI OLI PASKA. kyllä vitutti olla siellä sekin aika mitä olin.

ÄLÄ KOSKAAN RUPEA PUHELINMYYJÄKSI

Vituttaa taloyhtiössä tehtävä putkiremontti. Työtä takana nyt puoli vuotta, eikä valmista tunnu tulevan. Herätys aamulla klo seitsemän_nolla_nolla kun äijät vetää röökiä oviaukossa (savut kaikki sisälle kämppiin) ja alkaa piikkaamaan. Remontin äänet jatkuvat yhä töistä kotiin tullessa parhaimmillaan aina klo 20 asti, joten päiväunia on turha kuvitella ottavansa (olis kiva nukkua edes silloin kun töitä joutuu tekemään joskus myös öisin normaalin päiväduunin lisäksi). Vesi on poikki päivittäin klo 7.30-15.30. Ja vessa kun on juuri uusittu pari vuotta sitten. Putkiremontin seurauksena vuokrat pomppaa pilviin ja seuraavana vuonna alkaa paalutustyöt. :angry:

Arvatkaa muutanko.

Quote by happosepi
Tää tulee nyt myöhässä, mutta mulle on käynyt just noin, ja homma toimi kun laitoin heti perään meiliä että onnistuisko lisätä vielä tämä levy tilauksen.. ja onnistui. Että ihan jees palvelu Decksissä kyllä :)

joo, kävi kyllä mielessä. en sit tiiä miten se tuolla onnistuu jos maksaa luottokortilla... mut kyl noita levyjä nyt säännöllisesti tulee tilailtua että pitää vaan muistaa lisätä sitten seuraavaan tilaukseen.

vituttta kun on pari raporttia jäljessä aikataulusta. :angry:
ei saa unta kun vituttaa. :angry: :angry:
vituttaa ku pitää istua yötä myöten koneen ääressä, jotta sais mielen rauhan, jotta vois nukkua... :sleepy:

Vitun antivirus ohjelmat jotka lupaavat, että troijat eivät pääse koneellesi.
Tarkistin imuroidun tiedoston 3:lla eri ohjelmalla ja väittivät, että se on "puhdas".
No purettuani tiedoston 10 troijaa iski koneelleni ja koko vapaapäivä meni korjatessani konetta..Vit*u :angry: :angry:
Ei auta kuin puhdistaa kone ohjelmilla, panda,f antivirus ja joitain muita.
Sitten format c: ja alustamaan uutta windowsia.
Ja kaikki ajurit ja ohjelmat, voi vi**u :angry: :mad: :angry: :mad: :angry:
F*ck the worms and troijahorse..... :angry: :angry: :angry:

Leipominen vituttaa.
Mä olen juuri saanut aikaiseksi rumimman synttärikakun, jota ihmiskunta on päässyt todistamaan. Ja ei, mua ei lohduta se tieto, että se on silti ihan hyvää vaikka näyttääkin lähinnä eräältä P:llä alkavalta eritteeltä. Koko keittiö valuu suklaata ja sitä kuorrutetta on suunnilleen kaikkialla muualla paitsi a) kakun päällä, koska se on kalteva ja b) kissan päällä, koska se on niin nopea.

Nyt sitten rätti kourassa siivoamaan jotain kokkaroituvaa suklaata muutenkin paskaisesta keittiöstä.

PS: asiaa ei lainkaan helpota se, että päässä soi "muijaa seuraavaa" :crybaby:

Quote by Taedium
Kaverin pitkäaikainen kaveri kuoli keskiviikkona. Meni muijakaverin kanssa poikki perjantaina. Rahaa taskussa 85 centtiä. Päätä kivistää eilisen illan jäljiltä. Kämppä varmaan menee alta kun vuokraisäntä on säästänyt rekisteröinneissä ja nyt kaupunki tykkää, että siellä ei saisi asua...

Ja voitasko yhteisesti sopia niin, että jos tehdään Windowsille ohjelma, niin lukastaan se "Windows-ohjelmoinnin perusteet" kirja edes puoliksi läpi?

Mutta anna tulla vaan, Elämä. Nössö paskiainen oot. Kyllä mä vielä hymyilen. Hähhähhää! Paremmaks täytyy pistää, että pyyhit sen suultani.

Toi on just tota.
Tuntuu että elämä mättää kaiken paskan kerralla päälle...
Varmasti vituttaa ja ahdistaa...

Jos kämppä menee alta niin Tarska muuta tänne Suomeen & tu mein sohvalle bunkkaamaan :)

vittu vitumpi vituin.
nimittäin mun kone.
saatanan windows on suurempi kirous tälle planeetalle kuin aids mut nyt itse läppäti on alkanut tökkiä.
pilkku ei toimi - tai siis se ei toimi kun sitä painaa mut sitten taas välillä se jää jumiin...
ja perkele kun ois 1400 - 1700 rahaa laittaa mäkkiin niin hyvä ois.
mut ehkä sitten huomenna pitää mennä ostamaan erillisen näppäimistön - tai siis mistä vitusta minä tiedän poistaako se ees tätä itse koneen näppäimistöä käy,,,,,,,,,,,,,,töstä - haa!! pilkku tuli ihan pyy,,,,,,,,,,tämättä.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
no tuosta tajuatte mikä on ongelmana :mad:

Vitun nokian.. :mad: :mad: :mad:
Meni 9500 sarana paskaksi ja se olisi hyvin yksinkertainen vaihtaa.
Mutta tää vitun Jorman firma ei myy varaosia kuin virallisille huoltoliikeille ja ne eivät syystä tai toisesta myy niitä eteenpäin... :angry: :angry:
Pitäis maksaa 115e-150e jostain yksinkertaisesta asiasta vittu vittu gay shit fuck ass bitch motherfucker :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

vittu tää on taas näitä päiviä säiden puolesta jolloin tekee mieli muuttaa Suomesta pois :angry:

Yleinen ikävä päänsisäinen sota.

Onneksi ei ole sitä isoa punaista nappia tässä vieressä.

Quote by Zapa
vittu tää on taas näitä päiviä säiden puolesta jolloin tekee mieli muuttaa Suomesta pois :angry:
Mä luin lehdestä, että jossain päin Hollantia tuli lunta. Ja tuli niin paljon, että jotain kattojakin oli sortunut. Damissa ei ole näkynyt. Vaan on tullut niin ikävän kylmä, että duunin vieressä olevasta tehtaanpiipusta tuleva savu omaa sangen terävät reunat. Näyttää jälkikäteen lisätyltä savulta.

Joku photoshoppaa mun todellisuutta.

Quote by kukaan
Mä en kestä tätä elämää. Mä haluan pois, mä haluan hoitoon johonkin kivaan pehmustettuun huoneeseen, jossa tulee jatkuvalla syötöllä joululauluja. Mä haluan siivoojan ja uuden elämän.

Kiva kuulla etten ole ainoa joka haaveilee pehmustetusta huoneesta ;) Joululaulut tosin saisivat mut vieläkin ahdistuneempaan tilaan.

Kyllä, vituttaa:
Mikä perkele siinä on että aina, siis _ihan aina_, kun avaan ikkunan tuulettaakseni joku urpo kusipää on parvekkeellaan savustamassa naapureitaan?!?! Periaatteessa ymmärrän kyllä ihmisten oikeuden polttaa omalla parvekkeellaan, mutta +#%&* kun minä en halua niitä savuja omaan huoneistooni!! Kuolkaa keuhkosyöpään, saatanan tupakoitsijat! :angry:

Quote by Angelus
unikaan ei nyt jostain syystä tule

Sama vika. Tosin se ei juur vituta, ihmetyttää sitäkin enemmän.

Samalla pitää kehasta WLANia, kirjoittelen tätä makuuhuoneesta käsin läppäriltä - piuhoista ei tietoakaan. :excellent:

Quote by Loopy

Samalla pitää kehasta WLANia, kirjoittelen tätä makuuhuoneesta käsin läppäriltä - piuhoista ei tietoakaan. :excellent:

WLAN on muuten perkeleen hieno keksintö, tuli oltua alkuviikosta neljä päivää vuoteen omana ja lähes koko valveillaoloaijan oli läppäri sängyssä sylissä ja optinen hiiruli vierellä. Tuli sit käsiteltyä perkeleellinen määrä kuvia ja pelailtua enemmän tai vähemmän järkeviä pelejä (Gothic II, Wolfenstein ET). Hauskaa oli!

Kyllä vituttaa. Matikan tehtävien ymmärtämiseen menee malliratkaisujenkin kanssa tunti. Ei toivoakaan itse osaamisesta kun ei edes ymmärrä, mitä kysytään. Verenpainekin 145/79 :right:

kun täällä nyt kerrotaan tästä asumisen ihanuudesta niin laitetaan kehiin minun kaksi senttiä...
mua on vituttanut jo monta viikkoa - tai kuukautta, aika lentää - toi viidennen kerroksen no-life-fucking-loser joka kavereidensa kanssa tulee kämppäänsä pommittaan itseään suoneen. ruiskut sponsored by Keskustan Vinkki toisella linjalla.
eniten mua nyt vituttaa toi et rappukäytävässä näkee sellaisia saatanan hörhöjä joiden todellisuus tuntuu olevan jollain vitun yhdennellätoista värähtelyn tasolla.
kyllä, tässä on todellinen NIMBY-ilmiö, mut vittuakos mua kiinnostaa. oon pari kertaan ilmoitellut isännöitsijälle aiheettomasta melusta rappukäytävässä ja vastaavasta shaissesta, mut nyt rupee käpy palamaan loppuun. jos kukaan muu ei kissaa nosta pöydälle taloyhtiön seuraavassa kokouksessa niin pitää itse aloittaa kunnon rähinä.
saatana. koko muu talo on täynnä "normaaleita ihmisiä" (niin, mitä ikinä se tarkoittaakin), ja kaikki joiden kanssa oon puhunut asiasta ovat ihan kyllästyneitä koko porukkaan. ja vittu ton asunnon omistava mulkku paska on vielä taloyhtiön hallituksessa. perkele. :mad:

Vituttaa.,.
Nää vitun teini angstit.
Pitää junassa musiikkia vitun kovalla, et muutkin kuulee mitä paskaa se kuuntelee.
Hip popista metalliin.....
Sit joka asemalla soittaa frendeille ja kysyy et ovatko he pyörimässä asemalla (vitun siistii nuokkua asemilla pakkasella).
Niin ja sen puhelimen äänet vitun kovalla, et kaikki kuulee sen kaverin puheen.. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Fuck the angst teens Union :mad: :mad: :mad:
Huom 12 päivänputki töissä ja 12 h per päivä.
Hermot hyytyy..... :angry: :angry: :angry:

Quote by Hempp@
tekee mieli ryypätä kännit muttei rahaa ole

Tee kotiviiniä :D

Joo, pari tuntii sit alko v#tutuskäyrä nouseen... V#tuttaa kaikki ja ei mikään; perussunnuntai ärtymys :mad:

Saatana ku ulkonakin on niin v#tun kylmä, ettei siellä mitään järjellistä voi touhuta, ja v#tuttaa jo valmiiks ku huomenna on taas saatanan maanantai. Ja ei huvittas työt...

Mr. Daniel Braunin koiranpaskajutut tosin sai mut nauramaan, että sentään jotain positiivista... :)

Quote by DJ_laama
kun toi äikänope on sellanen perkeleen nipottaja.

jos se EI olis, niin arvaa montaako kiinnostas jotkut "prelit"... yhtä oikeesti kipeetä kohden olis varmaan x10 muka-vatsatautia-flunssaa-angiinaa. vaikka nyt ottaa ohimoon, niin sun parastas systeemi vaan aattelee, trust me :laugh:

mut joo, tänään on vituttanut. monikin asia. prkl.

O